Gonal F + Ovitrelle

@Mariska he bah meid, wat klote ook een paar dagen voor je nod? 
@kimster gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker even (om het spuiten en de echo's heen ?) je gedachten ergens anders op gefocust. Hoop met je mee dat het geen 4 weken spuiten is deze ronde.
@Charlotte hoeveel dagen nog tot nod? Jij had je iui pas gehad toch?
@sabbel hmm weer gek bloedverlies. Heb je het toevallig met je arts al over utrogestan gehad? Ik heb zelf in een cyclus bijna meer bloedverlies dan geen bloedverlies dus ik begrijp helemaal hoe rot dat dat is ?.
Nou dames het valt me zwaar. Al die rondes die aan me voorbij gaan.. Ik wil echt zodra ik weer auto mag rijden het traject weer opstarten. Zo klote dat mijn grootste droom nog langer op pauze staat.. gelukkig mag ik de komende weken bloedverdunners spuiten, zou dat bijna gaan missen anders ?

Hallo meiden,
ik lees af en toe met jullie mee hier omdat ik zie dat hier ook ovitrelle gebruikers bij zitten. Ik gebruik nu de 2e ronde gonal f en ovitrelle. Vraagje! Heeft iemand van jullie ooit last gehad van rommelende darmen/diarree als reactie op die ovitrelle? Dankjewel alvast en heel veel succes!

Pfff bericht 2x getypt en weer opnieuw...
@Mariska & Kimster, dik vet balen weer! ??. Toch maar weer vol goede moed naar de volgende ronde ?? ?. Kimster, hopelijk hoef je deze keer idd niet zolang door te spuiten! 4 weken wachten op een eitje is wel erg lang? En succes met je nieuwe baan! Een andere focus kan wonderen doen ;)
@Jilla, jeetje wat een geduld moet jij hebben zeg. Respect voor jou! Hopelijk schiet de tijd een beetje op en kan je snel weer door. 
@Madelieve, ik gebruik ook ovitrelle, al een maand of 9. Toevallig heb ik nu (7dpo) ook last van rommelende darmen en diarree, sinds gisteren. Eerdere cyclussen nooit gehad. Dus ik denk niet dat het een reactie is op de ovitrelle. Ik HOOP dat het een goed teken is ;)
Dikke virtuele knuffel voor iedereen hier! Hopelijk hebben we allemaal heel snel een positieve test in handen???

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Kimsterrr! Heb je het naar je zin? Wel fijne afleiding lijkt me.. Hopelijk met deze dosis eerder een mooi ei.. 
Mariska ik moet zondag ongesteld worden.. en ik heb al een vaag vermoeden dat dat gewoon gaat gebeuren helaas. 
@Jilla bij de volgende iui afspraak ga ik het even met de ivf verpleegkundige bespreken. 
Vreselijk confronterend voor je dat wij allemaal doorgaan en jij even stilstaat. Tot een maand geleden had ik dat ook dus ik weet hoe jij je voelt. Hopelijk mag je snel weer achter het stuur!
Madelieve ik herken het niet perse van de ovitrelle maar wel van hormoongerelateerd. Als in: rond ovulatie en menstruatie heb ik daar wel last van. Dan kan ik bijv. ineens minder melkproducten verdragen... 
Knuffel van mij voor jullie! X

@jilla. Super dat de operatie zo goed gegaan is. Maar inderdaad dat stil liggen is niks. Wanneer mag je weer auto rijden of is dat meer hoe je jezelf voelt.
@madelieve. Heb nu zelf ook pas 2 rondes ovitrelle gebruikt en moet zeggen dat ik alleen nog maar last heb gehad van gevoelige tepels.
@kimsterr. Succes met je nieuwe baan. Wel weer heel leuk een nieuwe uitdaging. Geen tijd om aan andere dingen te denken.
@sabbel. Ik hoop voor je dat je vermoedens niet uit komen en dat je na zondag ons allemaal heel blij mag maken met jou goede nieuws. 

Hoi dames! 

Afgelopen maandag weer een echo gehad, helaas niks gegroeit. Ik moest dus beginnen met een ophoging en vrijdag weer voor een echo. Helaas hebben we gisteravond het bericht gehad dat de oma van mijn partner overleden is. Hij vliegt vrijdag richting curacao voor de begrafenis. Dit betekend dat ik moet stoppen met spuiten ?. Ik wordt vanmiddag wel nog gebeld over de vervolgstappen als mijn partner weer terug is hoe dan verder. 

Wel had ik de laatste paar dagen dat ik vlagen van duizeligheid heb. De verpleegkundige herkende dit niet van gonal-f. Verder heb ik de laatste 2 dagen vlagen van misselijkheid. Ik maakte maandagavond spinazie maar toen het eenmaal op me bord lag werd ik zo beroerd van de smaak dat ik het niet eens wegkreeg ?. Halfuurtje erna zakte het gevoel weer weg. En toen ik ging slapen in de avond kreeg ik het helaas weer. Gisteren dacht ik oh fijn het is weg, maar kreeg ik het helaas in de middag weer. Ik hoop dat dit gewoon van de stress was.

@Sabbel ik ga voor je duimen zondag!

@Kimsterrr! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Afleiding kan vaak heel positief zijn ?

Jeetje wat vervelend zeg Sherry.. sterkte! Heel naar voor jullie ♡ gecondoleerd ook. 
Mijn vermoeden dat ik ongesteld wordt is helaas nog niet afgenomen.. halve nacht wakker gelegen met buikpijn.. ik was daarstraks even in alle staten.. poging 32 mislukt ? ik ben nu even zo ontzettend moedeloos. Tuurlijk moet ik wachten tot het doorzet maar toch.. mijn vermoeden is tot nu toe altijd juist geweest en ik kan het even niet loslaten. Had er zoveel vertrouwen in.. 

@Sabbel Dank je wel ?. Wat naar zeg je buikpijn en het gevoel dat het gaat doorzetten. Ik hoop voor je dat er zondag nog niks is doorgezet en dat je een positieve test in je handen hebt ?. Het is jullie zo gegund! En ik snap dat je op een gegeven moment ook wel je moed verliest... Wij zijn nog niet zo lang bezig, maar ik heb nu al momenten dat ik er even doorheen zit omdat ik om me heen zo veel aankondigingen gekregen hebt en ik mezelf dan afvraag waarom het bij mij allemaal zo moeilijk moet (stomme PCOS).. 

Ik duim voor je ?

Terug
Bovenaan