Gonal F + Ovitrelle

Bij voorbaat sorry voor mijn taalgebruik, maar wat een dik vet klote gevoel he Sabbel ???. Zo oneerlijk allemaal.
Sinds vanmorgen zijn mijn gevoelige borsten verdwenen. Voel werkelijk niks meer. Dus ik bereid me ook weer voor op een naderende menstruatie. 
Soms is positief blijven zó moeilijk ?
Dikke knuffel voor jou!! ?
@Sherry, he bah, ook geen fijn nieuws. Gecondoleerd... en echt super rot dat je daardoor even niet door kan met spuiten?... sterkte meis. 

@sherry. Gecondoleerd. Balen dat je nu niet doorkan maar dit verlies moet ook verwerkt worden.
O dat wachtbankje is vreselijk dames ik hoop zo voor jullie dat er goed nieuws mag komen

Vandaag weer een echo gehad cd 9. Bms is al 9 mm maar nog geen dominant eitje. Mag gewoon doorgaan met spuiten van 50 eh en dan dinsdag weer voor een echo.
Vind het heerlijk dat warme weer maar het vocht vasthouden vind ik wat minder.
Hoe is het met jullie. Houden jullie het nog een beetje uit?

Ha Mariska, wat jammer dat er nog geen dominant eitje zit. Wel fijn dat het bms al zo mooi is opgebouwd! Succes dinsdag! Hopelijk zit er dan wel iets :)
Vraagje, hoe dik is jouw bms gemiddeld als je een eisprong hebt? Bij mij is deze altijd erg dik (tussen 11-16mm). En ik vraag me soms af of dit niet te dik is. 

Hier nadert mijn NOD. Ik had tot 2dgn geleden last van gevoelige tepels/borsten en heb 2 dagen diarree gehad, zonder aanleiding. Inmiddels voel ik niks meer?.... Maandag ga ik testen. 

Hoe is het met de rest? Sab, gaat het met je? 

Charlotte wat spannend. Ik hoop het zo voor je.
Mijn bms is meestal tussen de 10 en de 15. Het is juist goed als het zo dik is. Dat is mij altijd verteld dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Dan kan het eitje zich goed innestelen.

Hopelijk dinsdag een dominant eitje Maris!
Wij hier beide diarree gehad.. dus ik denk dat er iets heerst want ik had ook 2 zieke collega's. Wij zijn nu een weekendje weg met onze omgepland zwangere vrienden. Ik denk soms oh dat buikje had ik gehad als onze 3e iui was gelukt.. maar inmiddels ben ik ook vooral heel blij voor ze. Ik heb even geen idee of het nu gaat komen of niet. Sinds een paar dagen is het bloedverlies in elk geval weg. Met vlagen heb ik wel buikpijn á la menstruatie. Ik heb met in ieder geval wel gewoon lekker 2 rosétjes gedronken. 
Eventueel ga ik maandag ook testen Charlotte. Fingers crossed ?

Hi meiden,
Ik kwam dit forum tegen en zou graag met jullie mee schrijven. Hele herkenbare verhalen allemaal. 
In het kort mijn verhaal: 
Ik heb pcos en ruim een half jaar in medisch traject. Gestart met clomid. Elke dosering heeft slechts 1x tot een eisprong geleid, maar wel 2x zwanger geraakt. Wat helaas beide met 6 weken in een miskraam is geëindigd. Ben nu bezig met mn eerste ronde gonal f. Heb 3 folikelmetingen gehad maar er gebeurd nog weinig. Blijf wel nog even 50 eenheden spuiten omdat uit mn bloedwaarden wel lijkt alsof er iets aan komt. 
Succes en veel geluk voor iedereen, dat het allemaal snel mag lukken! 

Terug
Bovenaan