Fijn dat ik mee mag schrijven! 🙂
@Charlottte: Wat balen zeg van je ongesteldheid, hopelijk deze volgende ronde meer geluk! Ik mag vooralsnog gewoon zelf proberen (zonder IUI). En jij?
@Sabbel: Ontzettend balen van je witte test. Maar het zou nog kunnen natuurlijk zolang de ongesteldheid weg blijft..
@Sherry: Wat gek inderdaad! Zou het ook gewoon even navragen bij het ziekenhuis. Zo frusterend al die onzekerheid!
@MariskavAdG: Tegenvaller, nog geen groot eitje! Op welke dosis zit je nu?
Ik ben vanochtend weer geweest voor de 4e follikelmeeting, helaas nog steeds niks gebeurd! Dus moet nu ophogen naar 75 en volgende week weer terugkomen. Baal er wel erg van want ik heb 2x bloed moeten prikken en daaraan dachten ze te kunnen zien dat er iets van groei aan zat te komen. Vandaar dat er nog niet eerder opgehoogd is. Ben nu 3 weken aan het spuiten en onze vakantie volgende week valt zo ook een beetje in het water met de ziekenhuisbezoekjes, zodat het dus lastiger is om nog even weg te kunnen..
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd de eerste ronde met gonal f voordat er groeiende eitjes te zien waren? en op welke dosering?