Gonal F + Ovitrelle

@Danitwee, welkom. Wat verdrietig van de miskramen ?. Hopelijk snel een groeiend eitje voor jou! Ga jij ook voor iui of zelf proberen?
@Sab, hoe is het?
Hier shit. Ongesteld geworden. We gaan maar weer door he.... pfffff 

Wat verdrietig Charlotte.. Ik weet ook even niet wat ik tegen je moet zeggen :-( behalve dikke knuffel en helemaal K..! 
Bij mij is het nog niet doorgebroken maar alles wijst die kant op dus zal niet lang meer duren. Had vandaag 14 dagen terug mijn eisprong dus dat kan wel kloppen. 
Welkom Danitwee, tuurlijk mag je meeschrijven. Hopelijk ook opweg naar succes ♡

@Charlotte, wat k.u.t. zeg.. ik had het je zo gegund. Verlies alsjeblieft niet de moed. Jouw engeltje gaat komen ❤️

@Sabbel pff frustrerend is dat he als die test steeds maar negatief is.. heb je wel al menstruatieklachten of helemaal niks?

@Danitwee welkom!

Nou meiden gisteravond heb ik twee keer bij het afvegen bloedverlies gehad en ook wel krampen maar nu heb ik weer helemaal niks. Geen bloed bij het afvegen en het is ook niet doorgezet. Ik vind het zo raar want vorige week was mijn baarmoederslijmvlies maar 4,6mm dus sowieso te dun om een menstruatie te ontrekken. Maar een innestelingbloeding? Hebben ze dan een eitje gemist tijdens de follikelmetingen? Ik ben ten einde raad.. 

@sabbel, f*ck, f*ck en nog eens f*ck! Wat is het toch ontzettend rot allemaal. Hopelijk komt onze tijd nu echt snel....
@sherry, dankje voor de lieve woorden! hm, vreemd van het bloedverlies. Zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn? Dat je je ovulatie nu hebt? 

Hoe gaat het met de rest? 

@danitwee. Welkom schrijf lekker mee. Wat verdietig van je miskramen. Hopelijk komt je geluk snel.
@charlotte. Wat vreselijk jammer had het je zo gegund. Is het gevoel van verdriet al een beetje weggezakt.
@sabbel. Die omo witte testen zijn niet leuk. Het word dus nog wachten tot het doorzet.
@sherry. Wat raar van dat bloedverlies. Gewoon vragen bij de gyn misschien hebben die antwoorden voor je. 
Ik heb net mijn 2de echo gehad. En als ik jullie ga vertellen dat ik vrijdag weer mag zegt dat denk ik wel genoeg. Er zat 1 eitje van net geen 11mm. Dus we gaan nu een dosis omhoog. Ik had ook niet het gevoel dat er wat zat. Nog totaal geen vruchtbaarslijm daar merk in het altijd aan. Toch wel even jammer vorige cylus had ik nu een mooi ei zitten. Maar vanavond een hogere dosis en groeien maar eitjes. Op naar de volgende kans.
Knuffels voor iedereen?

Fijn dat ik mee mag schrijven! :) 
@Charlottte: Wat balen zeg van je ongesteldheid, hopelijk deze volgende ronde meer geluk! Ik mag vooralsnog gewoon zelf proberen (zonder IUI). En jij?
@Sabbel: Ontzettend balen van je witte test. Maar het zou nog kunnen natuurlijk zolang de ongesteldheid weg blijft.. 
@Sherry: Wat gek inderdaad! Zou het ook gewoon even navragen bij het ziekenhuis. Zo frusterend al die onzekerheid! 
@MariskavAdG: Tegenvaller, nog geen groot eitje! Op welke dosis zit je nu?
Ik ben vanochtend weer geweest voor de 4e follikelmeeting, helaas nog steeds niks gebeurd! Dus moet nu ophogen naar 75 en volgende week weer terugkomen. Baal er wel erg van want ik heb 2x bloed moeten prikken en daaraan dachten ze te kunnen zien dat er iets van groei aan zat te komen. Vandaar dat er nog niet eerder opgehoogd is. Ben nu 3 weken aan het spuiten en onze vakantie volgende week valt zo ook een beetje in het water met de ziekenhuisbezoekjes, zodat het dus lastiger is om nog even weg te kunnen.. 
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd de eerste ronde met gonal f voordat er groeiende eitjes te zien waren? en op welke dosering? 

@danitwee. He balen dat er nog niks te zien is. Waarom moest je bloedprikken dan? Dat gebeurd niet bij mij ze kijken bij mij alleen maar naar de echo's.
Ik heb 2 goede eisprongen gehad met 50 eh en ben nu opgehoogd naar 62.5 eh. Vrijdag weer terug en dan hopelijk verandering te zien.

Terug
Bovenaan