Gonal F + Ovitrelle

Ik heb de ivf verpleegkundige gesproken. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik start dan donderdagavond weer met gonal en heb volgende week donderdag de 1e echo. Ik spuit maar 37.5 eh en daarmee ging het steeds net goed met 2 of 3 follikels rond dag 12 tot 15. Misschien omdat er met mij 'niks' mis is? Ik heb aangegeven dat wij de volgende cyclus naar IVF willen. Dat ging ze bespreken.
Heel herkenbaar Danitwee dat geplan en het in duigen vallen van leuke dingen.. zou je ver weg gaan met vakantie? 
Mariska duimen voor een extra ei ?
Charlotte zeker heel erg f*ck.. We zitten er wel een beetje doorheen momenteel. Het duurt maar en duurt maar.. we waren een weekend weg met onze ongepland zwangere vrienden.. achteraf toch wel erg confronterend. Zeker tijdens het winkelen.. babyspullen, kleertjes, zwangerschapskleding.. Maarja niks aan te doen he.. 
Sherry weet je al waar het bloedverlies van was? Is het nog steeds weg? Ik heb het regelmatig halverwege mijn cyclus.. sinds ik stimuleer met medicatie.. kunnen ze niet verklaren. 

Ik heb de ivf verpleegkundige gesproken. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik start dan donderdagavond weer met gonal en heb volgende week donderdag de 1e echo. Ik spuit maar 37.5 eh en daarmee ging het steeds net goed met 2 of 3 follikels rond dag 12 tot 15. Misschien omdat er met mij 'niks' mis is? Ik heb aangegeven dat wij de volgende cyclus naar IVF willen. Dat ging ze bespreken.
Heel herkenbaar Danitwee dat geplan en het in duigen vallen van leuke dingen.. zou je ver weg gaan met vakantie? 
Mariska duimen voor een extra ei ?
Charlotte zeker heel erg f*ck.. We zitten er wel een beetje doorheen momenteel. Het duurt maar en duurt maar.. we waren een weekend weg met onze ongepland zwangere vrienden.. achteraf toch wel erg confronterend. Zeker tijdens het winkelen.. babyspullen, kleertjes, zwangerschapskleding.. Maarja niks aan te doen he.. 
Sherry weet je al waar het bloedverlies van was? Is het nog steeds weg? Ik heb het regelmatig halverwege mijn cyclus.. sinds ik stimuleer met medicatie.. kunnen ze niet verklaren. 

Wat een slecht nieuws toch allemaal.. Ben zelf gisteravond ongesteld geworden. Ik denk dat ik na de volgende menstruatie weer ga beginnen. Klote sabbel, je bent blij voor iemand maar het is weer heel confronterend. Je zou zelf toch liever in die winkels baby inkopen doen. Hoeveel iui behandelingen heb je nu gedaan dan dat je voor ivf wilt gaan? Of welke redenen heb je daar voor? Denk zelf namelijk ook dat iui niet voor ons gaat werken.
Sinds bo-belle is het helemaal geen goed nieuws meer in dit topic geweest.. wordt weer eens tijd dat iemand zwanger wordt. Gun het jullie allemaal meiden stuk voor stuk. Ik denk dat 2020 het jaar is dat we zwanger mogen worden ?. 

@Mariska: Ze wilde bloed prikken voordat ze besloten op te hogen, omdat ze daarin dan aan een bepaalde waarde kunnen zien dat er wellicht een groeiend eitje aan zit te komen? Maar na 2 keer bloedprikken met "goede" waarden is er dus nog steeds niks gebeurd, dus heb niet heel veel vertrouwen in die techniek ;-). Ik begin sowieso ook echt weer bang te worden nu dat Gonal F straks helemaal niet gaat zorgen voor een eitje bij mij. Al weet ik ergens ook wel dat het veel te vroeg is om daar nu al bang voor te zijn. Hopelijk heb jij vrijdag weer een eitje op komst! 
@Sabbel: Nee hadden bewust nog niks geboekt gelukkig. Maar zou er wel heel erg van balen als we helemaal niet meer even een weekje weg kunnen als dinsdag wordt besloten dat ik een paar dagen later weer terug moet komen. En wat ontzettend rot dat je ongesteldheid is begonnen! En begrijpelijk dat je het weekendje weg met zwangere vrienden lastig vond. Je gunt hen alle geluk, maar gewoon extra confronterend als je er zelf alles voor probeert te doen en te laten. 
@Jilla: Dat is een mooi doel, dat het ons allen maar mag lukken in 2020 nog! 

Jillla dit wordt de 4e. En afgelopen cyclus dan zelf geprobeerd mbv clomid. De reden dat we door willen is dat ik niet geloof dat er echt niks aan de hand is met ons. Waarom lukt het dan al bijna 3 jaar niet. Als de iui's door waren gegaan was ik ook in juli met ivf begonnen. 

Klopt sabbel. Er is zogenaamd niks mis maar eerlijk wat onderzoeken ze nou helemaal? Ik ben idd ook al aan het oriënteren waar ik ivf zou willen. In ieder geval niet in het ziekenhuis waar ik nu zit.. 
Heb hier heel goede dingen gelezen over een kliniek net over de grens in Duitsland. Waarschijnlijk gaan wij wel naar het buitenland omdat ze daar ten eerste beter onderzoek doen en ten tweede omdat ze daar gewoon al verder zijn en meer dingen doen die ze hier allemaal nog heel spannend vinden. 
Wil je dan wel in het ziekenhuis blijven waar je nu zit? Of doen ze daar geen ivf behandelingen? 

Hoi dames,
Afgelopen woensdag was ik bij de fertiliteit en zij gaf aan dat het idd gewoon een menstruatie kan zijn. Het blijft alleen steeds bij bloed bij het afvegen en een heel klein beetje in mijn maandverband. Dus het zet nog niet super erg door. Als het vandaag nog niet doorgezet was moest ik beginnen met duphaston om even goed te ontrekken. Nou is mijn lichte menstruatie dus al een goeie week bezig dus ik ga vanmiddag maar weer even bellen of ik nu moet beginnen met duphaston of dat ze zeggen nou we zien het toch als een echte menstruatie start maar weer met gonal-f. 

Hoe gaat het met de rest?

Hier gaat het niet zo goed. Ik heb 2 goede eisrongen gehad met 50 eh maar nu is dag helemaal over ben begonnen met 50eh toen over moeten stappen naar 62.5eh en vandaag weer de zoveelste echo gehad deze ronde en weer geen ei  moet nu ophogen naar 75eh. Vind het niet leuk word er moedeloos van wanneer krijg ik weer een ei. Wil heel graag weer een kans. 
@sherry. Wat apart dat het zo weinig blijft. Zou inderdaad bellen en hopelijk mag je beginnen.
@sabbel. Ik hoop voor je dat je doormag naar ivf als je daar zelf een beter gevoel bij hebt. Dat is het belangrijkste het is jou lichaam jij voelt het het beste aan.

Terug
Bovenaan