Gonal F + Ovitrelle

Kimster nadat ik het bericht plaatste dacht ik nog hoe is het met haar! Hoe is het met je? Loopt het al wat soepeler met spuiten dat je sneller een mooi eitje hebt? 
Met mij nog even afwachten.. aankomende week word ik ongesteld en dan wil ik weer met iui beginnen! Vind het eigenlijk weer best spannend omdat ik er natuurlijk ff uit heb gelegen. 
Waar ergens ben jij in je cyclus? 

Welkom nieuwe meiden! 
Ik was even wat afwezig... soms geeft een beetje afstand van het forum wat rust. Ik had geluk bij mijn 3e iui, op cd 14 al een ovulatie met 2 eitjes. Ik zit nu op het wachtbankje, moet nog een week wachten.
Mijn geduld raakt aardig op. Niet alleen in deze cyclus, maar meer over het algemeen. Alles draait intussen om zwanger worden.... 
Aan symptomen heb ik hélemaal niks. Waar ik altijd last heb van gevoelige tepels door de ovitrelle, voel ik nu niks, noppes, nada. Dusja, bereid me stiekem maar weer voor op menstruatie. 

@jilla, fijn en spannend tegelijk om weer te beginnen! Ben je helemaal hersteld? Ik hoop dat het geluk snel aan jouw zijde staat!
@sabbel, kimster en mariska, hoe gaat het met jullie? 

Ik was ook even afwezig en dacht toevallig vanmiddag ik ga weer even kijken. 
Welkom nieuwe meiden! Succes allemaal met dit slopende traject. 
Ik heb afgelopen woensdag de 4e iui gehad. Nu loop je iets voor Charlotte. Ik herken wat je zegt. Ik heb 0 klachten van de ovitrelle. Had (helaas) maar 1 groeiend ei maar we hadden uitstekend zaad deze maand. Fingers crossed dus hier.. 
Jillla fijn dat je weer gaat starten! Na de 1e spuit ben je de spanning daarvan weer kwijt :) succes!! 

Haha, lief Jilla ? Ik ben alweer bijna 5 (!) weken in de weer met Gonal F... Het schiet wederom voor geen meter op. Alweer twee keer opgehoogd. Ik word er zo moe van.. Stom lijf! Spannend, weer op naar de iui! Hoe lang heb je er nu uit gelegen?

Edit: blijkbaar hadden jullie ook weer gepost Charlotte en Sabbel, sorry! Mijn telefoon liet dat niet zien.
Herkenbaar hoor Charlotte. Ik had ook even een beetje afstand genomen. Soms word je er zo ingezogen qua traject en dat wordt wat ongezond. Goed om de balans voor jezelf te bewaren waar mogelijk. Ik ga voor je duimen! Niks voelen zegt niks! ?
Sabbel: ook voor jou zal ik duimen! De omstandigheden waren verder goed dus dat lijkt me fijn toch! ? ?

Pfffff kim wat vervelend zeg hor kan dat toch? Beginnen ze telkens met dezelfde dosering of gaan ze volgende ronde dan wel starten met de dosis waar je mee bent geëindigd vorige keer? Waarom kunnen lichamen zo tegenwerken he ? voel plaatsvervangende frustratie als ik dat telkens lees.. Heb er nu zo'n 10 weken uit gelegen. 
Charlot en Sabine succes op de wachtbank en idd geen symptomen zegt niks! 
Ik verwacht ergens tussen morgen en zondag mijn menstruatie dus dan kunnen we er weer volle bak tegenaan ? EINDELIJK. Heb deze maand weer veel verdrietige momenten gehad dus fijn..

@ Sabbel, 1 mooi ei + superzaad = super combi! ;) Hopelijk is het dik vet raak deze maand. Hoeveel dpo zit jij nu? Al iets van symptomen?
@ Kimster, pfff wat is dat slopend zeg! Ook steeds weer op en neer voor een echo.... echt k*t! Hoeveel Eh spuit je nu? 
@Jilla, menstruatie doorgebroken? Ga jij nu trouwens meteen door met IUI? Fijn dat je weer kan opstarten, hopelijk duurt het allemaal niet te lang meer!!
@Mariska, hoe is het met jou meis?
Hier op 10 dpo en vandaag licht bloedverlies, verder totaal geen symptomen. En bloed door de utrogestan heen. Ik heb de hoop dus alweer verloren. Met een hele kleine hoop op een innestelingsbloeding.....

Hi Charlotte, ik zit op dag 7. Heb elke ochtend opvliegers als ik op sta en ben vandaag niet echt mezelf. Ook wel herkenbaar in de zin ik word ongesteld binnenkort. Dus ik weet het niet. De 1e iui werd ik ook 9 dagen erna ongesteld. Ik denk dat dit weer gaat gebeuren.
Wat vervelend dat je doorgebroken bloedverlies hebt.. nu dat weer.. Fingers crossed ?
Denk aan jullie meiden! 

Vandaag mijn eerste iui na bijna 2 jaar! Met 1 mooi eitje en 22 miljoen zaadcellen na bewerking! Ben trots op manlief ?! Dit keer 5 dagen gespoten met 112,5 eh gonalF en maandag de pregnyl gespoten! Mijn laatste iui 2 jaar geleden waar ons zoontje uit is geboren spoot ik 125eh 7dagen en had ik 2mooie eitjes en 44 miljoen zaadcellen na bewerking! 2 eitjes bevrucht maar helaas 2e na 7/8 weken afgestoten! Dus we gaan nu weer afwachten!  Ik weet nu dat het kan maar vorige keer na6x iui dus waarom zou het nu de eerste keer raak zijn! We gaan het zien en we blijven positief!  
Jullie ook allemaal succes met het traject! 

Terug
Bovenaan