Gonal F + Ovitrelle

Spannend nomade, hopelijk is het raak!
@Sabbel, 3x raden... ongesteld ?. Dus we gaan maar weer door naar de volgende poging.... heb nog maar weinig vertrouwen in die iui ?
Hoe is het met jou? Hopelijk meer positief nieuws!

Hoi dames. 
Ik stap hier weer in. Heb duidelijk een hoop gemist hier. 
Heb even een beetje afstandgenomen van het forum. Voor de rust in mijn hoofd. Medicatie werkte niet nu gelukkig wel. Ben opgehoogd van 50eh naar 75 eh. Vond het zeker bij de laatste ophoging emotioneel erg zwaar. En toen de blijdschap dat er een ei zat was alsof er een hele grote spanning van mijn lichaam weg viel. 
Hoe gaat het met jullie allemaal.

Charlotte ? potverdikkie zeg.. Dikke knuffel! Ik snap zo goed dat je het vertrouwen verloren bent! Wat een achtbaan ook steeds he.. 
Sabbel ook een dikke knuffel voor jou! IVF, weer een nieuwe stap ? Hopelijk blijkt dat snel een hele succesvolle stap! 
Nomade succes met het wachtweken! 
Mariska soms moet je even afstand nemen. Wat goed dat de medicatie toch aansloeg en je een mooi ei had! 
Jilla hoe gaat het? ?
Wat betreft mijn situatie.. Het is inderdaad zo frustrerend! Ik zit nog steeds aan de injecties. Langste ronde tot nu toe.. Ruim 5 weken. Elke ronde begon ik wat hoger dan de voorgaande startdosering maar zijn er ook weer ophogingen nodig. Ik zit nu op 125 sinds zaterdag ? Deze ronde startte ik op 87,5. Woensdag weer een echo. Ik ben vrijdag jarig dus ik verdien gewoon een ei vind ik ?

@sabbel, pffff shit! Fijn dat je een stap verder mag en kan. IVF is wel pittig volgens mij. Mag je meteen starten deze maand? Heel veel succes meis??
@kimster, oh jeetje toch! Niet normaal zo lang!! Wat frustrerend. Op jouw verjaardag staat er gewoon een verrassingsei klaar!! ? 
@jilla, benieuwd hoe het met jou is! Ook weer aan de hormonen?
Hier zit de eerste gonal f er weer in... op naar IUI 4...??

Het is zeker pittig. Ik zie er ook wel een beetje tegenop. We starten de volgende cyclus. Er was deze maand helaas geen plek. Als jullie willen dan wil ik jullie wel op de hoogte houden. Ik ga tenslotte wel door met Gonal F en Ovitrelle ? 
Charlotte hopelijk meteen de juiste dosis nu! 
Kimsterrr jij verdient zeker een verrassingsei voor jou verjaardag!! 

@ Sabbel he balen zeg. Altijd weer die teleurstelling is zo vervelend. Super dat je verder mag met ivf. Even een beetje rust kan je je goed inlezen voordat je begint.
@kimster jeetje alweer 5 weken aan het prikken. Zo knap hoe je hiermee omgaat. Vind het best pittig als de medicatie zijn werk nier doet.
@charlotte. Goede moet de volgende ronde weer in. Hoop dat je meteen de goede dosis hebt.

Terug
Bovenaan