Gonal F + Ovitrelle

Hi meiden,
@Sabbel: wat ontzettend spannend, maar hopelijk is IVF gewoon de oplossing met snel succes!
@Charlotte: succes met de nieuwe ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
@Kimsterrr: zo frustrerend al zo lang aan t spuiten :( maar het kan snel gaan ineens!
@MariskavAdG: gelukkig toch een mooi ei dan! Hopelijk een geluksei. 
@Nomade: succes op het wachtbankje!
Mijn geduld is ook aardig op inmiddels. Wacht op mn menstruatie, wil zo graag weer beginnen! Inmiddels 2 en halve week geleden laatste echo waarbij 15 eitjes te zien waren en ik dus moest stoppen. Een week daarna heb ik een paar dagen een bloeding gehad (wat nog geen menstruatie kon zijn). Ziekenhuis dacht aan een ovulatie bloeding. En dan hopen dat er geen cystes zijn en ik gewoon weer mag beginnen. Hebben jullie ervaring met cystes?
Sinds mn 2e miskraam nu 3 maanden geleden nog geen een goede eisprong gehad, dus wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe kans :)
Succes allemaal! 

@Danitwee
Ik krijg regelmatig een cyste na het spuiten van de ovitrelle. Deze zit er dan ongeveer 2wk, maar is op het moment dat ik ga menstrueren ook weer weg.
Blijkbaar kan de follikel zichzelf met vocht vullen na het opengaan om het eitje te laten springen. Aan mijn progesteron gehalte hebben ze gezien dat ik ondanks de cyste wel een goede eisprong heb gehad. 
In het begin vond ik dit steeds heel spannend, want als je cystes hebt ten tijde van je menstruatie mag je niet door met spuiten en moet je soms zelfs aan de pil om je eierstokken rustig te maken?..
Ik heb trouwens nooit bloedverlies gehad van/door een cyste.

@Charlottte: Bedankt voor de informatie! Goed om te weten hoe het zit. Hopelijk zit er niks of ruimt mn menstruatie het netjes op. Fijn dat t bij jou dan meestal geen belemmering of vertraging geeft! 

@danitwee. Jeetje 15 eitjes dat is zeker veel. Hopelijk zet het snel door en kan je opnieuw beginnen hopelijk dan een goede kans.
Ik heb zelf geen ervaring met cyste. Maar de uitleg van charlotte is heel duidelijk. Maar ook echt weer aan de pil moeten om ze weer weg te krijgen pff lijkt me vreselijk een soort achteruitgang ipv vooruit kunnen kijken.
Hopelijk is dat bij jou niet het geval. Ga heel hard voor je hopen.

Helaas mijn menstruatie is vanacht begonnen??. Werd wakker van de krampen. Meteen maar gebeld naar het ziekenhuis gebeld vanmorgen en mag maandag voor een echo komen. Hopelijk mag ik meteen weer beginnen.?

Ik ben een beetje in de war....het is super herkenbaar maar ik durf niet te hopen! 
Bij mijn zoontje, bijna 2 jaar geleden heb ik een innesteling bloeding gehad! Dacht dat ik ongesteld werd maar het zette niet door, stopte zelfs!ik mocht 4 dagen later testen en een hele dikke yes!
Ik ben al 2 dagen doodmoe, lig nooit overdag op bed maar nu al 2 dagen ff tussendoor plat! Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik last van de geur in de keuken, van pannen op het vuur, vandaag ook! Ik heb vlagen van misselijkheid! Ik heb al een aantal dagen hoofdpijn! Ik heb zitten janken om een filmpje wat mijn zoontje aan het zien was ?, en vanavond had ik bloed , bruin bloed bij het afvegen en lichte krampen?! Ik moet officieel pas over 3/4 dagen ongesteld worden en mag pas de 11de gaan testen!
Ik herken dit zo van mijn eerste zwangerschap! Ik durf niet te hopen! Waarschijnlijk als ik morgen naar de wc ga heb ik roodbloed....maar toch hoop ik...weg nuchterheid! Maar toch hier even delen!

Terug
Bovenaan