Gonal F + Ovitrelle

Wat ontzettend balen Mariska! :( en rot ook dat je zulke heftige krampen hebt! Succes vandaag met de echo. 
En dat klinkt hoopvol Nomade! Fingers crossed. 
Hier nog steeds geen menstruatie.. terwijl die eigenlijk uiterlijk afgelopen vrijdag had moeten starten als ik de arts moet geloven. En zwanger kan ik ook echt niet zijn hoor. Dus ben bang dat mn lichaam weer niet werkt zoals die zou moeten. 

@nomade. Dit is een hoopvol bericht als je kijkt naar je vorige zwangerschap. Ik ga voor je hopen.
@danitwee. Hoezo kan je niet zwanger zijn? Sorry als je het al eerder hebt verteld maar heb een stukje gemist. Wel heel vervelend als je lichaam niet werkt zoals het zou moeten doen.

Ik mag weer beginnen met prikken. Heb gezegd dat ik het niet begreep waarom het niet lukt dat heeft zij ook. Ze stelde voor om nog 1 keer oi te doen en de volgende ronde iui. Ik heb zelf een samenlevingstest voorgesteld. Dat mogen ze zelf niet meer voorstellen omdat het ouderwets is. Maar ze vond het heel leuk dat ik het voorstelde en dat doen we deze ronde. Ze vind het zelf heel interessant en wil het ook zelf doen. Dit is omdat zij hier ervaring in heeft en er zijn een aantal collega's die het gewoon niet doen. Dus hoe dan ook weer een stap verder

@Mariska: omdat we door de grote hoeveelheid eitjes geen onbeschermde seks mochten hebben ;) risico op een meerling te groot. Wat fijn dat ze bij jou zo open staan voor jouw ideeën! Baadt het niet dan schaadt het niet toch? Succes weer deze ronde! Hopelijk is IUI niet nodig. 
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Mag nu donderdag langskomen in het ziekenhuis om te checken hoe t ervoor staat. 
Hoe gaat t met de rest? 

Hi meiden,
Ik ben al een tijdje een 'meelezer' met jullie topic. Ik herken zoveel van jullie verhalen, inclusief de angst, verdriet en onzekerheid en zou graag meeschrijven als jullie dat oké vinden.
Ik zit zelf nu een half jaar in een traject. Mijn vriend is helaas onvruchtbaar door ziekte in het verleden en zelf heb ik pcos. We zijn daarom bezig met een donortraject, met ovulatieinductie. Ik ben begonnen met clomid, maar na 2x een eisprong te hebben gehad, reageerde mijn lichaam hier niet meer op. Sinds vorige maand ben ik overgestapt naar gonal-f en ovitrelle, maar de eerste maand direct een overstimulatie gehad (15 follikels per kant..). Ik begon met 50eh, en na een week 75 eh, maar dit was dus veel te veel. Vorige maand rust gehouden en gister bij mijn echo gezien dat alles weer rustig is, en sinds gister weer begonnen met 50eh.
Wat hebben jullie allemaal al veel doorstaan Charlotte, Jilla, Mariska, Nomade (duim heel hard voor jou!), Sabbel, Kimsterr, Danitwee en alle andere meiden die ik nu vergeet. Ook erg herkenbaar wat Danitwee zegt. Ik heb met clomid50 een keer gehad dat er geen eisprong was geweest, dus geen menstruatie ondanks positieve ovulatietest. Zo ontzettend frustrerend! 
Mocht het topic al te vol zijn dan trek ik me terug natuurlijk, maar wil jullie in ieder geval een enorm hart onder de riem steken in zo'n zwaar traject!

Nomade zou geweldig zijn als het zo is! Ik hoop voor je dat het gelukt is! 
Danitwee hoeveel dagen 'overtijd' ben je? Frustrerend is dat, als je weet dat het niet raak kan zijn dan wil je zsm met een nieuwe ronde beginnen.. hoop dat het snel doorbreekt! 
Mariska samenlevingstest willen ze in mijn zkh ook niet meer doen. Ben benieuwd of er wat uit gaat komen.. Toen ik het voorstelde zeiden ze dat het bij lui geen zin heeft omdat het zaad dan toch al op de juiste plek zit? Ik wil ook het liefst alles wat mogelijk is getest hebben. Had jij al wel een hsg gehad ook? 
Hoi lovie, wat klote van je overstimulatie. Waarom wilden ze dan van 50 naar 75? Was er na een hele week nog helemaal niks te zien? Hopelijk deze maand meer geluk en 2 mooie eitjes! En wat mooi trouwens dat jullie een donortraject in gaan. (Eigenlijk niet natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel) Dat maakt het nog heftiger denk ik. Mag ik vragen of het anoniem is of hebben jullie zelf iemand gezocht?
Kimster you oké?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed ben in op iedereen reageren als het veel mensen zijn dus als ik eens iemand  vergeet dan sorry ik bedoel er niks mee ?
Zelf mag ik morgen weer een echo laten maken na een pauze van februari tot nu. Heb wel het gevoel dat ik de eerste 3 dagen last had van de gonal. Hormonen waarschijnlijk helemaal van de wap door die stomme spuiten ? ik ben vorig jaar begonnen met 75 eh maar dat was te veel dus nu spuit ik 50. 
Iedereen veel geluk deze maand ?

Hey meiden! Zo lief dat jullie mee hebben zitten duimen maar helaas, mijn lichaam hield mij compleet voor de gek! Gistermiddag zag ik het erger worden en gisteravond kwam het los! Helaas! Even heel hard slikken en weer doorgaan! Ik had zo snel niet verwacht maar al die bekende symptomen....morgen weer mijn eerste spuit zetten voor iui nummer 2! We gaan weer door! 

Nou snelle update. Vanmorgen echo gehad op dag 10 en ook meteen de ovitrelle gezet! Ei (helaas maar 1) stond al op springen! Morgen ochtend dus de IUI. Dus op naar 2 weken op de wachtbank ?

@Lovie: Welkom! Wat een heftig verhaal ook. En balen he zo'n eerste ronde met overstimulatie :( hopelijk deze ronde meer geluk! 
@Jilla: wauw! Fijn dat t zo snel is gegaan. Succes de komende 2 wachtweken. Hopelijk heb je veel afleiding en gaan ze snel voorbij.
@Nomade: Oh wat super rot zeg!! Het klonk zo hoopvol!! 
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest, ben nog steeds niet ongesteld maar alles zag er goed en rustig uit. Geen cystes. En ze denkt dat mn "ovulatiebloeding" dan toch al een soort menstruatie is geweest. Anyway ik mag dus weer gaan spuiten vanaf vandaag. Toch weer starten met 50 omdat 75 veel te veel bleek. Dus een beetje hetzelfde als bij jou Lovie! 

Terug
Bovenaan