Gonal F + Ovitrelle

Hey allemaal, had veel te lezen, weer veel gebeurd! Succes en sterkte allemaal!
Vorige week maandag mijn eerste echo na 5 dg spuiten! Vorige keer kon ik gelijk door met de pregnyl en iui maar nu waren er Ieniemienie eitjes, aan beide kanten! 2 dg later, 7 dg spuiten terug gekomen nog steeds klein, 2 dg later 9 dg spuiten grootste 1 = 10mm
Nu moet ik maandag weer terug komen na 11 dg spuiten om te kijken of ze gegroeid zijn! Nog nooit zoiets meegemaakt! Ik begin dan te twijfelen! Mijn eerste traject was ik 36 toen ik begon! Met prima eitjes , meestal 2 die doorgingen! Maar nu ben ik 39, zal ik te oud worden? Zal ik minder eitjes produceren....
Ik was wel afgelopen weekend ziek, een nare buikgriep, nog nooit zo naar gevoeld! Maandag wel gebeld, ik mocht komen als er maar geen koorts, snotterigheid en hoesten was! Manlief werd dinsdag ziek! Dus ik heb gevraagd of dit invloed heeft! Jazeker, mijn lichaam is meer bezig geweest met bestrijden buikgriep dan eitjes....en invloed op manlief sperma, ja..als hij koorts had gehad, ja dus! Dus ook al zouden mijn eitjes groeien dan is het nog maar de vraag of het zaad door de keuring komt..... We zullen het gaan zien! 
Lovie: lastig hé die keuze! Ik had in mijn eerste traject bijna altijd 2 eitjes! Bij 3 stopten ze maar 2 gingen we altijd door! Uiteindelijk is bij mijn zwangerschap in de eerste weken een vruchtje afgestoten! Er was dus een tweeling maar ik heb een prachtige zoon gekregen! Er is dus een risico! Bij ons was er geen keuze eigenlijk en een tweeling was altijd welkom geweest!
Chacha & Charlotte & kimsterrr & Jilla ( ik hoop dat ik niemand vergeet) succes met wachten weer! Ik hoop dat jullie afleiding kunnen vinden want het is altijd ontzettend spannend! 
Sabbel: Succes met het IVF traject, TOF studie is dat een speciaal traject wat jullie gaan doen? 

Jilla  Dankjewel ook nog voor jouw berichtje! Hoe gaat het nu met je?
Nomade vervelend dat je zo lang moet wachten, maar hoop wel dat dat wachten wordt beloond! Is je amh wel eens gemeten? En dat je ziek was draagt ook megaveel bij aan dit hele proces. Dus heb geduld, ik duim voor je! :) Ook een bijzonder verhaal van je eerste zwangerschap. 
Ik ben net naar het zkh geweest voor de IUI. Ik had gisterochtend een positieve ovulatietest :). We hebben wel eerst gekeken of er nog een optie was tot reductie van de follikels, maar ik had mijn eisprong al gehad dus dit was geen mogelijkheid meer. Ik heb veel nagedacht en onze wens is zo enorm groot, het is zo welkom, dus we staan er allebei heel erg achter! Dat worden twee spannende weken weer op de wachtbank, met veel van jullie!

Yes meiden.. bijna iedereen op het wachtbankje ♡ gaat de babyborrel dan eindelijk komen volgende zomer?! 
De TOF studie is een onderzoek naar het terugplaatsen van 3 of 5 daagse embryo's bij de eerste IVF poging. De computer bepaald in welke groep je valt. Zodra mijn menstruatie begint moet ik bellen en de toestemming papieren inleveren. Daarna horen we in welke groep we vallen. Er zijn een aantal academische ziekenhuizen die deze studie doen. Ik ben heel benieuwd. Wel handig om te zeggen dat als je in de 5 daagse groep wordt ingeloot je alsnog alleen daar in valt als je minimaal 4 goede embryos hebt op dag 3. Dus fingers crossed. België doet alleen maar 5 daagse. Ik zit nu op dag 22 Charlotte. 

Hi allemaal,
Wow heb veel gemist zie ik! Veel op het wachtbankje inderdaad! Hopelijk dan ook veel positieve berichten de komende twee weken! Ik kom er gezellig bij zitten na morgen ;) vanochtend echo gehad waarop 1 eitje van 20 mm te zien was (en een kleinere die misschien mee gaat springen). Dus meteen ovitrelle mogen zetten. Zooo blij mee, eindelijk weer een kans! 
@Sabbel: Spannend die studie! Hopelijk brengt t snel positief nieuws!
@Sherry: wat naar dat je ongesteldheid uitblijft terwijl je graag weer door wilt. hoe is t nu? 
 @Nomade: heel frustrerend ja als er niks gebeurt! Maar t kan heel snel gaan ineens. Hoe gaat t nu? 
@Kimsterrr / Chacha / Lovie / Charlottte / Jilla: Succes op het wachtbankje!! Hopelijk gaan de dagen snel voorbij en krijgen jullie een positieve test! 

Lovie: goede beslissing denk ik! Nu maar duimen! ? Word je stiekem al ongeduldig? 
Sabbel: laten we hopen op een babyboom voor iedereen in het topic haha! Hoe mooi zou dat zijn? Hopelijk dient je menstruatie zich snel aan en kun je ook door! 
Danitwee: jij ook succes op het wachtbankje! ? 
Ik ben echt slecht in wachten ?

Danitwee wat fijn dat je door kan en ook eindelijk weer een kans hebt! Ook jij mag dus weer op het wachtbankje plaatsnemen, ik duim voor je!
Sabbel Spannend zeg.. heel benieuwd in welke groep je wordt ingedeeld en hoe het verder gaat.
Kimsterrr Hahaha ik ben ook zoooo slecht in wachten! Ik probeer steeds symptomen te spotten, maar dat kan natuurlijk nog helemaal niet ;). Ik merk wel dat de ovitrelle nu wat meer uitgewerkt is (had nog best lang kramp bij eierstokken en gevoelige borsten). Hoe gaat het met jou?
Charlotte hoe voel jij je? 
Chacha nog een paar dagen tot je kan testen... trek je het nog?
Jilla is je NOD nu al bijna? Ik duim heel hard!

Veel succes Sabbel! Fijn dat je aan zo'n studie meedoet, heel knap van je!
Lovie, goh, eigenlijk niet hahaha? ik ben er nu echt veel mee bezig, maar vooral dan omdat ik niets speciaals voel. Heb al enkele dagen wat krampjes en steekjes ter hoogte van men lies. Maar we zullen het toch moeten afwachten! Dinsdag nog pregnyl gezet, dus ga vanaf dit weekend testen om te zien hoe het afloopt en dan hopelijk terug oploopt! Maar ik ben wel positief hoor, m'n dokter is ook heel positief dat deze manier voor ons wel zal werken. Duimen maar??. Jij ook succes op het wachtbankje!
net zoals alle andere dames trouwens! Voelen jullie al iets speciaals?

Nou meiden ik wilde afgelopen maandag gaan starten met me nieuwe poging duphaston. Sinds afgelopen zondag heftige buikkrampen waardoor ik dacht "oh me menstruatie gaat er aan komen".. nog steeds niet ongesteld en ik ben zooo beroerd van de buikkrampen dat ik vanochtend contact heb gehad met de fertiliteit. Ik moest direct komen omdat ze misschien dachten aan een gedraaide eierstok.. nou wat denk je? Zagen ze een ei van 20mm, maar ze twijfelt omdat het ook al gesprongen kan zijn en zich gevuld heeft met vocht. Dus ik heb direct bloed moeten prikken op progesteron en ik krijg morgenochtend direct de uitslag. Ik baal natuurlijk hartstikke erg want ik heb nu uit me zelf zonder hulpmiddelen een eisprong en voor het laatst afgelopen zaterdag gemeenschap gehad vanwege dat ik mij hondsberoerd voel. De arts gaf wel aan om sowieso nog gemeenschap te hebben als het lukt vandaag want mocht het vandaag gesprongen zijn dan heb ik nog een kleine kans en sowieso een kans als die nog moet springen. Goh wat sla ik mezelf toch voor me kop als ik me kans gemist heb ?. Maar ik vind het zo gek dat ik zo beroerd ben en veel last heb. Twee jaar geleden heb ik ook een eisprong sowieso uit mezelf gehad (eindigde helaas in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap) en ik heb toen totaal geen last gehad. Ik hoop dat me ei nog niet gesprongen is. Ik had afgelopen vrijdag een ovulatietest gedaan en daar zag ik amper een streepje op en net heb ik er weer één gedaan en die lijkt mij (bijna of helemaal) positief.. nou ik ga het afwachten morgen. 

Verder ga ik duimen voor jullie allemaal!! Zoals ik het lees zijn er veel nieuwe meiden bij gekomen en zitten er veel meiden op het wachtbankje. Wat hoop ik toch dat het snel raak mag zijn voor jullie ?

Terug
Bovenaan