Gonal F + Ovitrelle

Gisteren weer een echo gehad met nu 1 eitje van 18mm dus hij is gegroeid! We hadden hoop op een tweede maar dat bleek een schaduw van die ene te zijn! Morgen zou ik dus voor iui gaan maar....ik ben vanavond heel erg onverwachts ongesteld geworden...snap er niks van! Hoe kan het dat ik 12 dagen spuit, baarmoederslijmvlies groeit, 1 mooi eitje en dan de dag voor de iui ongesteld worden! Na een eisprong duurt het toch nog ong.14 dagen voordat je ongesteldheid komt? Ik snap er niks van!
Fertipoli was natuurlijk dicht dus om 8 uur morgenochtend hang ik aan de lijn! Manlief zal dan al klaarstaan met toch maar zijn potje die hij dan als we toch groen krijgen gelijk kan brengen ( we wonen 5 min van zh) maar ik ben bang dat dit hem niet wordt! Maar ik snap het niet....wanneer heb ik een eisprong gehad en waarom is dit niet gezien.....? 
@sabbel: spannend, we gaan duimen !!! 
@lovie: nee nog niet, maar dat is zeker een goeie, ik ga er eens naar vragen! 
@iedereen die nog aan het wachten is heel veel succes! Ik hoop dat ik er morgen ook weer mag zitten

@Kimsterrr: oh ik ben ook zoooo ongeduldig ? tel de dagen nu al af! Hopelijk dit weekend allemaal lekker wat afleiding!
@Chacha: wij lopen gelijk dan! Ik heb dinsdag ovitrelle gezet. En ik voel soms wat steekjes in mn eierstokken (gisteren best veel) en in mn borsten. Waarschijnlijk van de ovitrelle denk ik? Succes met de komende spannende weken! 
@Sherry: wat heftig dat je zo veel last had! En kan me zo voorstellen dat je enorm baalt als je je kans gemist hebt. Maar hoe was je progesteron? Hopelijk heb je deze ronde toch nog kunnen benutten!
@Nomade: ik heb ook 2x een "onverklaarbare" tussentijdse bloeding gehad en dat schijnt vaker voor te komen! Dus duim heel hard dat je IUI toch gewoon kon doorgaan?

Gisterochtend om 8 uur gelijk gebeld en manlief was toch maar gelijk naar het ziekenhuis gegaan om potje bij het lab te brengen! We wonen zo dichtbij dat dat de moeite niet is! 
Om 8 uur gebeld en toch gewoon komen zoals afgesproken! De geneacologe heeft mij onderzocht! Ja er was bloed, maar ook helder slijm en nog een randje baarmoederslijmvlies en...een ei van 26mm dus die ging elk moment ploppen! Dus behalve het bloed leek er toch een eisprong aan te komen....ze hebben de iui doorgezet. Het was nog ff spannend aangezien manlief koorts had gehad of zijn zaadwel okay was! Koorts kan een trigger zijn voor minder goed zaad, maar gelukkig7 miljoen zaadjes is prima!?
Tja, ik bloed nog steeds, het moet vandaag wel minder worden en als het zondag niet stopt moet ik maandag gelijk weer bellen! Ze verwachten een ovulatie bloeding....? Nou voor mij voelt het hetzelfde aan als ongesteld zijn ? maar we wachten af! Ik zit dus,met veel twijfel, weer op het wachtbankje! Als het deze maand raak zal zijn dan zou ik dat echt bijzonder vinden! Alles ging anders dan anders, 12 dagen spuiten ?, ziekte van mij en manlief, bloeding.....maar wonderen bestaan het levend bewijs zit nu naast mij te spelen ??

@Danitwee ik ben gisteren gebeld en mijn progesteron was iets van 10 waardoor ze dacht dat ik dus op de dag dat ik langs moest komen en bloedgeprikt heb een eisprong gehad heb (donderdag) of de dag ervoor (woensdag). Ik heb donderdag toch nog geprobeerd om gemeenschap te hebben en mijn arts zij gisteren dat ik nog best een grote kans heb als me ovulatietest nog positief was. Ik zit dus nu op het wachtbankje ? 7 of 8 oktober zou me menstruatie door moeten breken of ik heb echt een wonder mogen meemaken. Ik hoop natuurlijk zo dat me menstruatie niet doorbreekt en dat het allemaal zo had mogen zijn maar iets in me zegt dat die kans heel klein is. Mocht het niet zo zijn dan voel ik me natuurlijk hartstikke rot omdat ik ondanks dat ik me zoo beroerd voel er niks aan heb gedaan en aan de andere kant ga ik weer met opgehoven hoofd er tegen aan en beginnen met spuiten!

Hey meiden,
Ik ben gestopt met de utrogestan! Hopelijk breekt mn menstruatie snel door en niet pas over 5 dagen ? op naar de volgende. 
Fijn weekend iedereen! En succes voor degene die nog aan het afwachten zijn. Ik duim voor jullie ?

Danitwee, ik denk dat mijn wachten voorbij is! Net wat bruinverlies bij het vegen, dus ik denk dat m'n menstruatie zich aandient op 12dpo☺️. Ik moest 6d na men iui pregnyl zetten ter ondersteuning van een eventuele innesteling. Op naar de volgende!
ik moet zeggen dat ik toch wat last heb van de pregnyl hoor.. enorm moe, misselijk met vlagen, maagzuur. Echt alsof ik zwanger ben?. 

Jilla, ik kreeg 3 of 4 dagen na stoppen met utrogestan m'n menstruatie. Lastig he, dat wachten. Ik had ook altijd zo'n vol gevoel alsof er een stop in zat effe?
Nomade, veel succes meid! Wie weet speelt het in je voordeel? maar ik snap je wel, zo'n gekke maand dzn heb je er al niet veel hoop op he. 

aan de andere dames op het wachtbankje, veel succes!!?

Egopost: Game over.. ? 
En daar bovenop.. Bij het uitstrijkje een paar weken geleden een pap3a1 uitslag, vervolgonderzoek bij de gynaecoloog en ik heb een kleine lisexcisie gehad. Toen het bloedverlies begon, hoopte ik nog dat het van de lisexcisie was, maar helaas. Ik mag nu geen tampon of cup gebruiken dus ik word driedubbel gestraft nu voor m'n gevoel ? 

Chacha Hoe gaat het nu? Balen dat het al doorbrak! :(
Danitwee ik herken jouw gevoel door de ovitrelle heel erg, ik had precies hetzelfde. De eerste 2-3 dagen daarna steken in mn eierstokken en borsten en onrustig gevoel. Ook veel slijmverlies, had jij dat ook?
Sherry wat een wending! Maar wel superfijn dat je als het goed is nog gebruikt hebt kunnen maken van je superei! Ik duim voor je!
Nomade dat is inderdaad een bijzondere cyclus, maar wie weet wel je lucky one! Hopelijk zit je oke op het wachtbankje!
Jilla wat jammer :( dat volgende ronde jouw ronde mag zijn!
Kimsterrr Ohh nee wat ontzettend balen ... jeetje wat een pech allemaal zeg. Had zo voor je gehoopt. Dikke knuffel en zorg goed voor jezelf!

Ik zit inmiddels op 9dpo en ben echt meeeeega gespannen. Sinds gister voel ik weer een zeurend gevoel in mn onderbuik. Ik zit constant symptomen te speuren, maar dit kan natuurlijk ook heel goed aankomende menstruatie zijn want ben super gefocust op alles. Ook al is ovitrelle misschien na 10 dagen wel uit je lichaam, ik durf niet te testen tot mn NOD.. vreselijk dit toch! 
Hebben jullie nog iets gehoord of jullie ziekenhuizen weer gaan afschalen? Laten we hopen van niet.. 

Terug
Bovenaan