Gisteren weer een echo gehad met nu 1 eitje van 18mm dus hij is gegroeid! We hadden hoop op een tweede maar dat bleek een schaduw van die ene te zijn! Morgen zou ik dus voor iui gaan maar....ik ben vanavond heel erg onverwachts ongesteld geworden...snap er niks van! Hoe kan het dat ik 12 dagen spuit, baarmoederslijmvlies groeit, 1 mooi eitje en dan de dag voor de iui ongesteld worden! Na een eisprong duurt het toch nog ong.14 dagen voordat je ongesteldheid komt? Ik snap er niks van!
Fertipoli was natuurlijk dicht dus om 8 uur morgenochtend hang ik aan de lijn! Manlief zal dan al klaarstaan met toch maar zijn potje die hij dan als we toch groen krijgen gelijk kan brengen ( we wonen 5 min van zh) maar ik ben bang dat dit hem niet wordt! Maar ik snap het niet....wanneer heb ik een eisprong gehad en waarom is dit niet gezien.....?
@sabbel: spannend, we gaan duimen !!!
@lovie: nee nog niet, maar dat is zeker een goeie, ik ga er eens naar vragen!
@iedereen die nog aan het wachten is heel veel succes! Ik hoop dat ik er morgen ook weer mag zitten
Fertipoli was natuurlijk dicht dus om 8 uur morgenochtend hang ik aan de lijn! Manlief zal dan al klaarstaan met toch maar zijn potje die hij dan als we toch groen krijgen gelijk kan brengen ( we wonen 5 min van zh) maar ik ben bang dat dit hem niet wordt! Maar ik snap het niet....wanneer heb ik een eisprong gehad en waarom is dit niet gezien.....?
@sabbel: spannend, we gaan duimen !!!
@lovie: nee nog niet, maar dat is zeker een goeie, ik ga er eens naar vragen!
@iedereen die nog aan het wachten is heel veel succes! Ik hoop dat ik er morgen ook weer mag zitten