Gonal F + Ovitrelle

Oh dames, ik weet het niet meer! Ik heb twee weken geleden m'n eerste iui gehad. 6 dagen later, dus vorige week dinsdag, pregnyl gezet ter ondersteuning van eventuele innesteling. Volgens zowel mijn dokters als verpleegsters op de fertiliteit, kan je na 8 dagen met zekerheid testen. Dat is dus vandaag. Zondag heel klein beetje bruinverlies, echt miniem. Maandag en dinsdagochtend idem, sindsdien niets meer. Vandaag dus nod, geen bloed te bespeuren. Ik heb ook even m'n test toegevoegd.. wat denken jullie? Dit is toch te duidelijk op nog van de pregnyl te zijn?
https://www.mupload.nl/img/ljcgpwx7dfm.jpeg

ChaCha Waaaaaauw! Ik zie een heel duidelijke streep hoor! ?? Wat geweldig! En eens, als ook artsen zeggen dat je na 8 dagen kan testen, dan is dat toch waar je je aan vast kan houden? Bruinverlies kan ook van de innesteling zijn, komt heel veel voor bij zwangerschappen. Ik denk dat het goed is om de komende dagen door te testen en te kijken of het oploopt. Heb je andere symptomen ook?  Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Geweldig dat het bij je eerste iui mag lukken!!!! :D

Lovie, Dankje voor je reactie! Ja, ik twijfel gewoon omdat veel vrouwen in de fertiliteitsgroep op fb zeggen dat pregnyl tot 10 dagen in je bloed kan zitten.. maar dan nog is dit toch te duidelijk om van de spuit te zijn? Goh, ik ben wel moe, gevoelige tepels en maagzuur, maar ik dacht dus dat het van de pregnyl was.. ? ik was er echt van overtuigd dat het niet gelukt was haha! Ik test in elk geval nog even door, durf nog niet goed te hopen!

@chacha: ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren?! Dit ziet er superpositief uit ?! Toen ik zwanger raakte van mij eerste had ik ook last van een innesteling bloeding! 1dag wat licht bruinvetlies en de dag erna niks! Ik heb toen na 4 dagen pas echt getest! Dat waren 4 hele lange dagen maar hartstikke positief! Ook ik had gewoon de menstruatie klachten, krampen e.d ! Ik raad raad aan om om op de officiële test datum nogmaals te testen! Dan weet je het zeker! Succes!!!

Nomade, Dankje! Vandaag is m'n testdag?. Dus ik ga gewoon even doortesten en anders een bloedname aanvragen bij m'n gynaecoloog! Dan ben ik zeker?. 

Gefeliciteerd ChaCha ♡ heel blij voor je! 
Charlotte hoe is het met jou..? 
En er zitten er meer deze dagen in spanning toch ♡

Wel dames.. Mijn test is mooi opgelopen?? ik probeer het te geloven maar dat is zo moeilijk na al die tijd! En dan van de eerste iui..
https://www.mupload.nl/img/mbapt5oq.jpeg
Ik wil jullie zo hard bedanken voor alle steun!! En wat hoop ik dat er snel dames gaan volgen!??

Terug
Bovenaan