Gonal F + Ovitrelle

@Chacha: Jaaa gefeliciteerd, wat goed zeg! Geniet ervan! Het is je gegund!!
@Sherry & Nomade: fijn dat jullie toch gewoon een kans hebben deze ronde! Fingers crossed.
@Kimsterrr: o neeee wat ontzettend rot! Hoe voel je je nu? En hoe gaat t nu verder met die uitslag van je uitstrijkje?
@Lovie: hoe gaat ie nu? Ik ben ook echt al gespannen maar zit pas op 7dpo.. en ik hoop ook echt niet dat de behandelingen dalijk weer stop gezet worden voor corona. Ben daar wel een beetje bang voor. Maar heb er nog niets over gehoord..
@Jilla: inmiddels weer kunnen starten met de injecties? 
Succes allemaal met wachten / spuiten!

Danitwee ik ben idd gisteren weer begonnen met spuiten! Hoe is het met jou? Jij loopt nu ook richting nod toch? 
En de rest? Al nieuws? 
Sabbel ik ben heel erg benieuwd in welk stadium jij nu zit. Aan de pil? Ik heb over 1.5 week eindelijk mijn afspraak in het zkh en dan ga ik ook voorstellen om met ivf/icsi te beginnen. Dan heb ik er 4x iui opzitten. 

Hoi meiden, Ik ben niet zo actief meer op dit forum. Komt omdat ik pas geleden besloten heb een instagram pagina aan te maken. Op ig is alles wat 'makkelijker' bij te houden en daar zitten ook heel veel lotgenoten! Ben wel benieuwd hoe het verder met jullie allemaal gaat. Dus ik lees zeker mee. Ik reageer alleen iets minder actief ;)      

Hi Jilla, ik ben gister begonnen met spuiten. Hoefde niet aan de pil. Dus afgelopen maand niks gedaan. Wij hebben onze arts een e-consult gestuurd dat wij met die vraag zouden komen. Zodat ze het vooral al in het team kon bespreken. Dat heeft ze dus gedaan en toen konden we meteen doorpakken. 

Nog steeds op het wachtbankje! Afgelopen 2 dagen krampen en echt het gevoel dat ik ongesteld moest gaan worden....maar niks en de krampen zijn opgehouden! Nu hoop ik stiekem op een innesteling....maar doordat ik die bloeding heb gehad weet ik nu niet meer hoe mijn cyclus verloopt.....ik ga morgen maar even bellen om te vragen wanneer ik zou mogen testen! Ik denk pas zaterdag/zondag aangezien mijn iui vorige week vrijdag was....? Vorige iui werd ik het weekend na de iui ongesteld...dat ben ik nu voorbij! Ach nog zoveel dagen en zoveel gevoelens! Duurt lang ?
@charlotte: ik heb mij aangemeld bij je of! Ik ben niet superactief op ig, af een toe een foto die ik plaats maar lees graag mee met je proces! 
Chacha:toch echt hé! Superblij voor je, lekker genieten nu van die roze wolk!!!
@jilla: Uit interesse, wat zorgt ervoor dat je niet de 6 iui pogingen wil afmaken waar je recht op hebt? IVF/icsi is nog een stuk heftiger proces waar je instapt! Ik heb ook voor deze keuze gestaan na iui 5 maar iui 6 was raak! 
Oh ik hoop zo voor ons allemaal dat de poli openblijft! Het is in onze regio erg heftig qua besmettingen en ons ziekenhuis heeft hun beleid ontzettend streng gemaakt! Veel succes allemaal❤️

Sabbel oh fijn! Hier kan dat helaas niet.. de verpleegkundigen weten wel dat ik het ga vragen maarja die doen daar verder niks mee ? ben benieuwd naar hoe het traject verder gaat verlopen.
Nomade we zijn nu al bijna 3 jaar onderweg en van de iui pogingen was er maar 1 boven de miljoen zaadjes. Nou hopen dat de menstruatie niet doorzet voor jou!
Charlotte leuk wist niet dat dat gedaan werd via insta, ik volg je nu daar! 

He meiden, sorry! ik had al eerder willen posten maar is er nog niet van gekomen.. Eerst even op jullie reageren!
Chacha wat super dat je test zo is opgelopen, je bent gewoon zwanger! Hoe voel je je nu? Geniet maar lekker!
Danitwee oh ik begrijp je zo goed, die twee weken zijn echt hels. Hoe voel je je nu? Nu 11 of 12 dpo? Hou vol!
Jilla spannend hoor, ook de keuze voor IVF. Ik snap dat je vanwege de opbrengst ook door wil, maar is ook een erg spannend keuze. Denk aan je en hoop gauw op meer duidelijkheid voor je!
Sabbel Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Duim voor jou!
Nomade wat spannend! Ik hoop dat dit dé voortekenen zijn en je gevoel dat het misschien wel zo moet zijn in je ''gekke cyclus''! Houd ons op de hoogte!
Charlotte goed om van je te horen en wat stoer dat je een IG hebt aangemaakt. Ik volg je ook!
Helaas is mijn ronde echt over. Ik ging echt kapot van de zenuwen en heb op 12dpo getest (dat was vrijdag), en die bleef wit. Ik had al een paar dagen heeeeel lichte spotting, en dat kon natuurlijk ook van alles betekenen. Ik verwachtte mn ms al wel op 12/13dpo maar op 14dpo (gister) pas begonnen. Super jammer, maar ook fijn dat ik weet waar ik aan toe ben.. Morgen weer beginnen met spuiten, ga nu door met 37,5 omdat ze willen kijken of er dan maar één eitje rijpt. Volgende week vrijdag staat ook de follikel meting weer gepland, gelukkig gaat het nog allemaal door, opluchting! Op naar een nieuwe, mooie ronde.. ik hoop het zo! Denk aan jullie allemaal

@Charlotte, wat leuk dat je een instagram geopend hebt om jullie traject bij te houden. Ik ga je volgen!

@Nomade, had je al gebeld wanneer je zou mogen testen? Ik hoop zo dat het raak is voor je!

@Lovie, wat stom dat je menstruatie is doorgekomen maar fijn dat je morgen weer begint met spuiten! Ervaar jij enige bijwerkingen trouwens tijdens het spuiten of niks?

Woensdag/donderdag is mijn testdag. Zelf heb ik het gevoel dat mijn menstruatie eraan gaat komen. Ik heb de afgelopen dagen al krampen in me onderbuik maar sinds gisteravond was het zo heftig dat ik er beroerd van werd en er niet van kon slapen. Nu helaas nog steeds dus ik denk dat de rode duiveltjes eraan gaan komen ?. Het is nog afwachten natuurlijk maar het lijkt mij niet dat je zoveel krampen hebt als het raak zou zijn.. 

Terug
Bovenaan