Gonal F + Ovitrelle

Sherry Wat spannend! Heb je al getest? Ik duim heel hard voor je dat die krampen wat anders betekenden! Hier sinds dinsdag weer begonnen met spuiten. Ik had wel last van hoofdpijn, en voel me soms best wel moe van de gonal, maar weet niet of het per sé daar van komt. Verder weinig bijwerkingen, wel van de ovitrelle! En jij?
Nomade en Danitwee nog nieuws??
Sabbel komt jouw ei al in zicht?

@Jilla: succes weer met spuiten!
@Sabbel: jij ook succes weer met spuiten en weet je al in welke groep je zit met de studie?
@Lovie: zo jammer dat t deze ronde niet is gelukt. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! 
@nomade & Sherry: ben ook heel benieuwd hoe t ervoor staat bij jullie nu? Ik ben aan t duimen voor jullie! 
Ik durfde afgelopen dagen even niet te reageren. Voelde vanalles sinds t weekend en was ervan overtuigd dat t raak was. Maar wilde echt pas testen op mn NOD en hoe dichterbij die kwam hoe banger ik werd dat de zenuwen me die misselijkheid etc bezorgden. Maaaar ik heb vandaag getest en 2 duidelijke strepen! Ben zo blij!! Maar ook nog erg voorzichtig, het is al 2x eerder mis gegaan, dus hopelijk is dit een plakker. 
Ik duim voor jullie allemaal voor snel goed nieuws! 

Voorzichtig gefeliciteerd Danitwee! Ik duim mee voor een plakkertje!?
bedankt voor de felicitaties dames! Heel lief van jullie?
hoe gaat het verder met jullie?

Gefeliciteerd danitwee wat fijn!
Nou lovie hopen idd dat deze hoeveelheid beter werkt voor je en je een mooi ei krijgt deze ronde.
Sab al veel aant groeien daar? Heb je dan ook vaker metingen eigenlijk? Of ook vanaf +- dag 10? 
Charlot hoe is je intake eigenlijk gegaan verder? Maak je 6 rondes af of begin je eerder? 
Kimster al lang niks gehoord, met jou ook alles goed? Hoop dat de rondes inmiddels wat sneller gaan voor je.. ? 
En de meiden die tegen hun nod zaten al duidelijkheid? 
Ik heb net de ovitrelle weer gezet! Weer op dag 10 dus de rondes gaan bij mij wel snel voor mn gevoel.. En er gaan deze maand 3 grote (!!!!!) eitjes springen!! Heb gelukkig weer even een positief gevoel. Morgen de IUI.?

Helaas heeft bij mij gisterochtend de menstruatie doorgezet ? pff ik baal zo.. vanmiddag wordt ik gebeld door het ziekenhuis of ik weer mag beginnen met prikken. Ben er best zenuwachtig over want gisteren zouden hun te horen krijgen of de reguliere zorg doorgezet mag worden ivm corona. Dus ik hoop dat ik vanmiddag goed nieuws krijg. Verder ben ik ook dan wel weer zenuwachtig om te prikken en de eventuele bijwerkingen.

/ even een update. Ik ben einde van de dag gebeld door de fertiliteit en maandag heb ik een echo staan omdat ze twee weken geleden met mijn echo nog een cyste zagen in me linkereierstok. Ze willen eerst zeker weten of die ook weg is gegaan met mijn menstruatie. Als dat zo is mag ik maandagavond weer beginnen met prikken!

@Lovie, wat fijn dat je zo weinig bijwerkingen ervaart! Ik heb tot nu toe maar één keer geprikt en niet zo heel lang omdat ik uiteindelijk bloedingen kreeg. Maar tijdens het prikken was ik afentoe wel wat duizelig maar ze dachten niet dat het van de gonal was omdat het steeds pas ongeer 20 uur later begon. Ze denken misschien gewoon de zenuwen vanwege het prikken en het bang zijn voor bijwerkingen.

@Danitwee, wauw gefeliciteerd ik ben heel blij voor je!! 

@Jilla, zo wat fijn zeg dat je niet zo lang hoeft te prikken! Ik ga voor je duimen deze maand dat het ook voor jou raak is ?

@danitwee: ❤️ gefeliciteerd, wat ontzettend fijn voor jullie, ik hoop dat het dit keer echt raak mag zijn! Lekker gaan genieten ?
@Jilla: wow 3 eitjes, dat gaat goed!!!!?
@Lovie: och wat een teleurstelling dan hé,  hopelijk gaat het met deze dosis goed! ?
@Sherry: fijn dat je maandag terecht kan , hopelijk krijg je dan weer groen licht om door te gaan ?
Even een weekje stil geweest! Ontzettend druk op werk (onderwijs) met veel coronaperikelen om mij heen! Veel klassen die thuis moeten blijven i.v.m testen. Collega in het ziekenhuis opgenomen en nu in coma gebracht! Het hakt er allemaal flink in! ?
Hier helaas poging 2 niet geslaagd! Op de dag dat ik mocht testen donderdag, ben ik ongesteld geworden. Heel flauw dus....maar het zal wel aan die vreemde cyclus liggen...hopelijk gaat het die deze maand weer goed lopen. Ik ben ondertussen al weer aan de gonal F die opgehoogd is naar 125 i.p.v 112,5. Dit is de dosis de ik in mijn eerste traject de laatste iui ( nr6) heb gekregen dus hopelijk heeft dit wederom een positief effect. En hopelijk zorgt dit voor 2/3 eitjes dit keer! Wel merk ik dat de Gonal-F in dit traject veel meer invloed heeft op mijn lijf! Veel hoofdpijn, ontzettend moe en emotioneel. Niet eerder zo ervaren! 
Maandag mag ik weer voor een eerste echo dus gaan we kijken of en wat er groeit!
Iedereen weer veel succes met wachten, hopen, duimen ❤️??

Bedankt meiden! Ik blijf heel hard duimen voor jullie allemaal! 
@Jilla: dat is wel fijn zulke snelle rondes! Succes op het wachtbankje
@Sherry: super jammer dat je ongesteld bent geworden en hopelijk kan je vandaag weer starten.
@Nomade: Succes vandaag met de echo, hopelijk is dit weer de geluksdosering! Maar vervelend van de bijwerkingen, hopelijk hoef je niet te lang door te prikken. 

Danitwee WAUW! Wat een heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd! Heel bijzonder ook dat je het voelde dat het gelukt is! Ik duim heel hard dat dit een plakker mag zijn en je heel erg kan genieten! Fijn om tot twee keer toe in korte tijd goed nieuws te lezen hier! :)
Jilla spannend! Klinkt goed 3 mooie eitjes ! Doe rustig aan op het wachtbankje en ik duim voor je!
Sherry Vandaag dus de echo. Hoop zo voor je dat het er allemaal goed uitziet en je weer kan starten met spuiten. Denk goed aan jezelf en pak genoeg rust! Het is allemaal niet niks..
Nomade wat jammer.. hopelijk is deze dosis inderdaad de gouden combi! Snap dat de gonal veel effect op je heeft, je krijgt ook best een flinke dosis..ik heb deze ook keer ook best veel hoofdpijn en emo, maar weet nooit of het daar aan ligt haha. Ook succes met je echo vandaag, heel benieuwd!

Terug
Bovenaan