@danitwee:
gefeliciteerd, wat ontzettend fijn voor jullie, ik hoop dat het dit keer echt raak mag zijn! Lekker gaan genieten ?
@Jilla: wow 3 eitjes, dat gaat goed!!!!?
@Lovie: och wat een teleurstelling dan hé, hopelijk gaat het met deze dosis goed! ?
@Sherry: fijn dat je maandag terecht kan , hopelijk krijg je dan weer groen licht om door te gaan ?
Even een weekje stil geweest! Ontzettend druk op werk (onderwijs) met veel coronaperikelen om mij heen! Veel klassen die thuis moeten blijven i.v.m testen. Collega in het ziekenhuis opgenomen en nu in coma gebracht! Het hakt er allemaal flink in! ?
Hier helaas poging 2 niet geslaagd! Op de dag dat ik mocht testen donderdag, ben ik ongesteld geworden. Heel flauw dus....maar het zal wel aan die vreemde cyclus liggen...hopelijk gaat het die deze maand weer goed lopen. Ik ben ondertussen al weer aan de gonal F die opgehoogd is naar 125 i.p.v 112,5. Dit is de dosis de ik in mijn eerste traject de laatste iui ( nr6) heb gekregen dus hopelijk heeft dit wederom een positief effect. En hopelijk zorgt dit voor 2/3 eitjes dit keer! Wel merk ik dat de Gonal-F in dit traject veel meer invloed heeft op mijn lijf! Veel hoofdpijn, ontzettend moe en emotioneel. Niet eerder zo ervaren!
Maandag mag ik weer voor een eerste echo dus gaan we kijken of en wat er groeit!
Iedereen weer veel succes met wachten, hopen, duimen
??