@ Kimster, goh, wat een verhaal. Spannend, nu je weer in het traject gestapt bent! Ik reageer iig veel beter op de Gonal F dan de clomid. Ik heb een regelmatige, maar lange cyclus (35-40dgn). Met clomid had ik een eisprong op dag 21 en met de Gonal op dag 15!
Het zkh geeft aan hoelang je door moet gaan met de Gonal F, als er een follikel zit van minimaal 1,8mm, mag je de ovitrelle spuiten. Ik weet niet hoelang je door mag spuiten als je niet reageert... Succes! Hou hoop!
@Lisette, gelukkig viel het prikken je mee! Nu hopen op een mooie reactie op de Gonal!
@Jilla, wat goed! 2 eitjes!! Ik mag de utrogestan pas beginnen de dag ná de eisprong. Anders hou je met dat progesteron je eisprong mogelijk tegen (zegt mijn zh). Van de Ovitrelle had ik duidelijk zws klachten, zoals met vlagen misselijkheid en vooral brandende tepels. Echter na een dag of 10 was dit eigenlijk nagenoeg weg. Van utrogestan heb ik geen klachten, als alleen sneller moe.
Eigenlijk zou morgen mijn NOD zijn. Vandaag stiekem toch getest. Hartstikke negatief. Dus ik verwacht mijn menstruatie komende dagen ??