Gonal F + Ovitrelle

Wat is het rustig zeg de laatste dagen op het forum ?.

Ik heb afgelopen maandag weer een echo gehad. De cyste was geslonken en mijn bms was 6,5mm. Er zat rechts een eitje van 11mm en ze hoopt dat hij donderdag 18mm is. Ik ga duimen dat het zo mag zijn maar ik heb er een hard hoofd in. De vorige keer groeide me eitje toen ook niet door. 

@Lovie, pff wat balen zeg ? wel laag idd wat je spuit reageer je normaal daar wel direct goed op? Ik hoop dat ze morgen wel een groeiend eitje bij je zien!!

@Jilla en @Nomade, hoe is het bij jullie?

Sherry ik duim met je mee! Dat het eitje maar flink mag groeien komende dagen. 
Lovie hoop dat er morgen al wat te zien is op de echo! 
Nomade hoe is jouw echo eigenlijk gegaan?
Ik moet nog even wachten tot ik mag stoppen met de utrogestan maar heb deze ronde al opgegeven ? had al voor ik ovitrelle spoot last van mn borsten maar dat is vandaag ineens een stuk minder. Zit nu op dag 11 na eisprong. Hoe denken jullie daarover? Verliezen jullie dan ook altijd meteen vertrouwen of hebben jullie niet echt kwalen na de ovulatie? 

Morgen mag ik weer voor iui 3, spannend! Na 12 dagen 125 spuiten! Dus benieuwd! Ik had 2 eitjes 1van 19mm en 1van 16mm dus misschien dat die van 16mm ook mee zou gaan doen! 
@lovie: vervelend dat het nog niet wil vlotten! Het is zoeken wat voor dosering voor jou werkt! Met 15 eitjes aan elke kant kan ik mij best voorstellen dat ze voorzichtig zijn! Succes morgen! 
@sherry: wat goed dat de cyste kleiner is geworden! Nu duimen voor donderdag! 
@jillla: ik heb vandaag het gevoel dat ik mijn eisprong voelde! Een supervol gevoel al de hele dag en ineens een flinke steek in mijn zij! Maar ik haalde de vorige keer ook vanalles in mijn hoofd! Het zal wel niks zijn! 
Door de pregnyl krijg je zwangerschapskwaaltjes die ik in het eerste traject niet herkende maar nu natuurlijk wel! Dat is best verwarrend af en toe! 
Iedereen succes weer komende dagen! ❤️ 

Sherry  ik vond het ook al rustig haha ;). Wat goed dat je al een groot eitje had, super joh! Hoop heel erg dat het doorgroeit voor je, ik duim!
Jilla  Ah meis, wat vervelend dat je je zo voelt! Opzich hoeft dat nog niets te betekenen toch? Ik had ook enorm pijnlijke borsten van de ovitrelle en dat ging ook weg, maar aan de andere kant.. iedereen ervaart de kwalen anders en het is een 'mindfuck' wat nou waar bij hoort helaas.. Ik ben trouwens nog even benieuwd naar waarom jij utrogestan voorgeschreven hebt gekregen. Ik heb zelf het gevoel dat mijn progesteron erg laag is (vanwege mijn pcos, en ook acupuncturist noemt het vaak als oorzaak van klachten wat ik heb) en zou ook wel graag dit overleggen met mijn arts. Hoe is dat bij jou gegaan? Ik denk aan je, hou vol!
Nomade Wat fijn dat je morgen weer kan komen voor de iui! Klinkt netjes qua cyclusduur en het aantal eitjes, hoop zo dat 3x scheepsrecht voor jou is!
Ik ben vanmorgen weer geweest voor een echo, nog steeds niets na 2 weken spuiten. Oestradiol is gemeten en is nog te laag dus ik mag (eindelijk!) verhogen naar 50, wat vorige keer goed aansloeg. Dit moest misschien ook gewoon geprobeerd worden, dus hoop dat ik maandag als ik weer op echo mag komen wel een of meerdere eitjes kan zien!

Sorry ik ben ook even weg geweest al heb ik wel af en toe even gekeken.  
Iedereen nog in spanning begrijp ik.. ik duim voor jullie meiden. 
Ik heb gister ons beste embryo teruggeplaatst gekregen.. super spannend! 
X Sab

Sabbel wat fijn en wat spannend! Dit gaat hem worden meid, jij gaat zwanger worden ?? 
Nomade spannend! Dat worden weer een ongeduldige 2 weken ik duim voor je. Klopt de ovitrelle zorgt ook voor kwalen.. heb 2.5 jaar geleden een miskraam gehad en toen had ik echt gevoelige borsten tot het moment van de mk dus hoe vervelend ook, iedere ronde probeer ik alles te vergelijken met die paar weken dat ik even zwanger ben geweest ?. 
Lovie heheeee eindelijk mag je ophogen! Is ook niet leuk voor niets telkens naar het zkh en niks dat groeit. Ik hoop dat er nu snel 1 of 2 mooie eitjes van komen. Wat de utro betreft, In mijn cyclus had ik al heel snel bloedverlies. Op zn snelst nog voor mn eisprong überhaupt geweest was en had dan bloedverlies van dag 12 tot 21 en dan werd ik echt ongesteld. Als je luteale fase kort is of als je snel bloedverlies hebt dan krijg je het meestal wel voorgeschreven. Al heb ik in mijn ziekenhuis het gevoel dat ik overal zelf mee moet komen.

Ohh wat spannend Sabbel! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je oke en kan je je rust een beetje vinden. Duim heel hard voor je!
Jilla dankjewel voor je uitleg! Ik heb het vanmorgen gevraagd en omdat ik idd precies 14 dagen na mn eisprong ongesteld word is dit niet nodig zei de arts.
Vanmorgen weer een fm gehad en eíndelijk wat positief nieuws. Mn baarmoederslijmvlies was goed opgebouwd (8.3) en heb nu een ei van 12 mm die nog moet gaan doorgroeien. Eindelijk was deze een keertje rechts, heb normaal altijd links. Donderdag weer voor echo en sochtends starten met ovulatietesten. Hopelijk groeit het goed door! 
Hoe gaat het met de andere meiden? :)

Hey lovie, jij inmiddels je inseminatie al achter de rug? 
Sabbel fingers are still crossed ?
Nomade jij nog in je wachtweken?
Nou hier niet super goed nieuws. Waar ik eigenlijk mn cyclus iets moest rekken met de utro zodat ik de (verplichte) prikinstructie nog optijd kon krijgen, voelde ik vorige week aan alles dat ik moest stoppen met de utrogestan. Menstruatie krampen en spotting.. icsi wordt dus een maand uitgesteld want had vandaag pas de prik instructie. Nu wachten op mn volgende menstruatie en dan eindelijk starten.

Terug
Bovenaan