Gonal F + Ovitrelle

Ah Jilla wat rot.. ! Ontzettend balen wanneer je ergens op wacht :( Viel de prikinstructie mee? Ik duim heel hard dat volgende ronde jouw ronde mag zijn!

Hoi allemaal, ff een tijdje niet online geweest! Aflopen 10 dagen in quarantaine gezeten doordat mijn collega (onderwijs assistente) corona heeft. Tijdens deze periode ongesteld geworden! Afgelopen woe mocht ik weer beginnen met prikken. In eerste instantie werd mij gezegd een week over te slaan doordat ik binnen zat en manlief verkoudheidsklachten had dus niet in het ziekenhuis mocht komen om daar mijn medicatie op te halen. Uiteindelijk een dag later terug gebeld dat ik toch mocht starten en medicatie werd langs gebracht ( wat een service, ♥️ wij wonen 5 min van ziekenhuis) Dus dinsdag ,de dag dat ik weer naar buiten mag, eerste echo! Ronde 4! 
@lovie: succes met zitten op het wachtbankje.
@jilla: hé wat balen zeg, dan stel je je er op in en dan gaat het niet door....nu hopen dat je snel ongesteld wordt! 
@sabbel: hoe gaat het, ik ben zo benieuwd!

Jeetje nomade! Zelf gelukkig geen klachten gehad? Wat een service idd maar fijn dat je er toch weer vol voor kan gaan! 
Lovie wat ik me afvraag, jij moet ovitrelle zetten om 23 savonds en dan 2 dagen later pas de iui? Wat lang zeker als je al een ei van 22 hebt .. bij mij mag er altijd maar 24 uur tussen zitten! Hopen dat deze keer gelukt is!
Ik verwacht over +- 2 weken mn menstruatie. Deze keer mag ie lekker vroeg komen ? zul je zien dat ik deze keer ineens een cyclus volgens het boekje heb. Ben toch wel blij met deze pauze maand eigenlijk want nu kan ik me mentaal lekker voorbereiden op wat komen gaat. Heb van de arts een Google verbod gekregen maarja what can i say ? ik ben graag voorbereid ?

Oh wat rot Nomade! Wel heel goed dat ze dan zo'n service bieden, anders ben je nog verder van huis. Hoop dat je een supermooie ronde hebt meis!
En ik hoop het ook heel erg voor jou Jilla! Soms gaan die dagen zó ontzettend traag.. en dat Google verbod zou voor mij ook een hele goede zijn. Ik heb denk ik ongeveer alles al gezocht wat er te vinden valt ;).
Ik vond het zelf ook vrij lang, maar heb nog 2x extra gebeld en gevraagd. Zij gaan er vanuit dat je eisprong 30 u na de ovitrelle is, en dan is de iui dus precies rond je eisprong. Ik heb ook het idee dat ik mn eisprong voelde de ochtend van de iui (stekend gevoel bij mn eierstokken), dus ik hoop maar dat het idd goed is.. Hier gaan de dagen ook traag, maar voel me nog wel vrij rustig om alles. Ik denk dat ik op mn verjaardag ga testen. Reden voor nog meer feest óf heel veel wijn..

Helaas geen groot verjaardagscadeau voor mij.. ik had zaterdag ieniemienie spotting, dus ik dacht meteen: game over. Ik trok het niet meer om te wachten en heb getest t/m vandaag - negatief. Het deed me best wel veel omdat het nu vrij beladen was met mn verjaardag/30 worden/ideeën bij een cadeautje onder de kerstboom voor mijn ouders/enz. Gelukkig enorm verrast door vrienden, vriendinnen, familie, buren en mijn lieve vriend dus het gaat best oke geloof ik. Moet alleen weer even de power vinden om straks weer door te gaan als mn ms echt begint (denk morgen/woensdag). 
Hoe gaat het met jou Jilla? Verwacht je volgende week je ms?
En Nomade, wanneer is jouw NOD?
Sabbel, hoe ga jij?

Pff klote joh.. had het zo gehoopt voor je ? kun je de tegenslag wel in je naaste omgeving ook delen? Of weet niemand van het traject? Nou hoop dat je lekker een wijntje hebt gepakt en toch nog een leuke dag hebt gehad ? mijn menstruatie komt ergens tussen deze woensdag en volgende week woensdag. Morgen ga ik de medicijnen ophalen in het zkh. Zal de koelkast maar alvast leeg gaan halen ?

Ojee, ik zie dat er al een tijdje niets gepost is…gaat het goed met iedereen? Ben zelf ook ff niet online geweest. Ff niet teveel ermee bezig zijn ook al Is dat juist ook heel fijn om ervaringen te delen. 
Morgen is het 2 weken geleden dat ik een iui 4 heb gehad. Dit keer maar 7dagen 125 gespoten dus dit was een snelle. Manlief had 64 miljoen Spermacellen…een record? zo bizar aangezien de keer daarvoor maar2,5miljoen waren.
Maar ik ben nog niet ongesteld terwijl ik meestal rond dag 10 al ongesteld word.Mijn darmen zijn ontzettend van slag wat ik herken van toen ik net zwanger was van mijn zoontje….zou het dit keer dan echt ik begin nu toch echt hoop te krijgen! Zondag mag ik testen en ik wacht dan ook netjes af!
@Och lovie ik had je een prachtig verjaardagscadeau toegewenst! Dat is dantoch extra pijnlijk! Nog wel gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je snelw weer door kon!
@jilla: ook alweer een nieuwe iui of nog aan het spuiten?
@sabbel: hoop dat het goed gaat!?

Terug
Bovenaan