Sorry voor mijn afwezigheid hier! Enorm drukke dagen en had even niet zoveel energie om te schrijven, tot ik hier allemaal mooie berichten zie!
Wauw Nomade, van harte gefeliciteerd! Geweldig dat deze poging is gelukt! Bijzonder ook dat je het eigenlijk al voelde, echt super. Geniet ervan en heel veel geluk gewenst!
Jilla wat fijn ook! Superveel eitjes die mee gaan doen voor de punctie dus, en die is morgen! Ik hoop voor je mee op heeeeeel veel goede eitjes, dan kan je lekker door. Zou helemaal super zijn als je een mooie terugplaatsing hebt in 2020. Duim voor je! Laat je even weten hoe het ging?
Ik ben net als Jilla ook enorm benieuwd hoe het met Sabbel en Kimster gaat. Zou Charlotte ook graag volgen op Insta, dus heb nog een keer aangevraagd of dat mag!
Hier gaat het best oke. Ik was toch wel heel erg verdrietig na de laatste keer, vandaar ook een beetje de stilte. Maandag eerste echo gehad na 10 dagen 37.5 gonal f. Ik dacht dat dit veel te weinig was, omdat het vorige keer ook niks deed maar nu een baarmoederslijmvlies van 9 en 1 ei van 12/13. Is voor mij erg vroeg dus ben blij ! Vanaf morgen starten met ovulatietesten en ook morgenochtend weer een echo. Hopelijk wordt deze ronde wat korter!
Ik zal proberen wat actiever mee te schrijven en hoop ook heel gauw van iedereen te horen!