Gonal F + Ovitrelle

Misschien leest niemand het nog... Maar wou het toch delen!!! ik heb vandaag een positieve knaltest gehad! Na 4x iui een 2e keer zwanger met iui!!! Zo ontzettend blij ❤️

Ik weet niet of iemand nog meeleest maar moet even mn verhaal kwijt.. 
Zit op dag 8 in mn cyclus en had op dag 10 mijn eerste echo gepland staan. Gisteren en vandaag al best last van een zware gevoelige buik dus toch maar even het spreekuur gebeld. Voor de zekerheid kon ik toch al vandaag komen voor een echo. Nou, het is maar goed dat ik mijn lichaam goed kent want ik had al 15 grote eitjes en +- 10 kleinere eitjes klaarliggen!! Geen wonder dat ik last van mn buik had. Om de kleintjes nog een kans te geven heb ik morgen nog een laatste echo en dan is waarschijnlijk donderdag mijn punctie! Wat super snel allemaal want dan zou ik cyclus dag 11 mn punctie al hebben. Hopelijk komen er veel eitjes uit ❤ super spannend, hopen op een zwangerschap nog net op het randje van 2020. 
Ik hoop dat het goed gaat met de meiden die al een tijd niks hebben laten weten. Sabbel, kimster, lovie, Charlotte zie ik dan nog op insta voorbij komen. Hoop het zo dat we allemaal dit jaar nog geluk hebben. Ik duim voor iedereen en ga me mentaal voorbereiden op donderdag. ???

Sorry voor mijn afwezigheid hier! Enorm drukke dagen en had even niet zoveel energie om te schrijven, tot ik hier allemaal mooie berichten zie!
Wauw Nomade, van harte gefeliciteerd! Geweldig dat deze poging is gelukt! Bijzonder ook dat je het eigenlijk al voelde, echt super. Geniet ervan en heel veel geluk gewenst!
Jilla wat fijn ook! Superveel eitjes die mee gaan doen voor de punctie dus, en die is morgen! Ik hoop voor je mee op heeeeeel veel goede eitjes, dan kan je lekker door. Zou helemaal super zijn als je een mooie terugplaatsing hebt in 2020. Duim voor je! Laat je even weten hoe het ging?
Ik ben net als Jilla ook enorm benieuwd hoe het met Sabbel en Kimster gaat. Zou Charlotte ook graag volgen op Insta, dus heb nog een keer aangevraagd of dat mag!
Hier gaat het best oke. Ik was toch wel heel erg verdrietig na de laatste keer, vandaar ook een beetje de stilte. Maandag eerste echo gehad na 10 dagen 37.5 gonal f. Ik dacht dat dit veel te weinig was, omdat het vorige keer ook niks deed maar nu een baarmoederslijmvlies van 9 en 1 ei van 12/13. Is voor mij erg vroeg dus ben blij ! Vanaf morgen starten met ovulatietesten en ook morgenochtend weer een echo. Hopelijk wordt deze ronde wat korter!
Ik zal proberen wat actiever mee te schrijven en hoop ook heel gauw van iedereen te horen!

Hey meiden, ik ben een tijdje geleden een beetje afgehaakt :) ik ben vooral actief op Instagram met mijn trajectaccount. Voor wie mij wil volgen; PCOStruggles ?

Jilla hoe is je punctie gegaan! Ik hoop op heel veel mooie eitjes!
Nomade wanneer is jouw eerste echo? 
Kimsterr, goed om van je te horen. Ik ga je volgen als mede-pcos'er!
Ik heb gister weer echo gehad. Ei was nu 16. Ze willen het nog een klein beetje tijd geven. Als ik niet positief test met mn ovulatietest dan morgenavond ovitrelle en maandagochtend IUI. Nieuwe ronde here I come!

Oh fijn lovie dat je eitje goed groeit!! Hoe zit dat dan als ik vragen mag, moet je positief testen en dan het zkh bellen ofzo normaal? Hopelijk heb je net voor de kerst een positieve test in handen!
Mijn punctie is goed gegaan, de pijn viel me mee maar prettig is het natuurlijk niet.. ze hebben 23 eitjes gevonden! Waarvan 20 rijp genoeg om geïnjecteerd te worden! Nadeel is omdat het er zoveel waren dat ik geen verse terugplaatsing krijg omdat de kans op overstimulatie erg aanwezig is. Toen de punctie er op zat bleek ook nog eens dat er geen enkele zaadcel was gevonden bij mijn man. Uiteraard was dat een heel verdrietig moment. Hij heeft in het zkh nog een potje gevuld echt wat een kanjer want het is niet niks en daar waren er wel in gevonden. 
Volgende week woensdag hoor ik hoeveel er zijn ingevroren van de 20 ??? ik ben blij met het aantal maar helaas zegt kwantiteit niets over kwaliteit.

Terug
Bovenaan