Gonal F + Ovitrelle

He lieve dames,
Ik heb sinds lange tijd toch weer even dit forum zitten lezen.
@Nomade, van harte gefeliciteerd!! Super! Een gezonde zwangerschap toegewenst.
@Lovie, ohhh sorry meis! Soms accepteer ik geen volgverzoeken omdat ik niet kan achterhalen wie dat zou kunnen zijn... probeer het een deze dagen nog eens, dan accepteer ik je, stuur me dan even een prive berichtje dat jij het bent :). Want natuurlijk mag je mij volgen!
IG is overigens een grote aanrader, ook daar kun je anoniem blijven. Zitten behoorlijk veel wensmama's!
@Jilla, wat spannend!! Ik hoop dat ze veel hebben kunnen invriezen en dat er iig 1 gouden topper tussen zit!
Xx Charlot

Hey meiden!
In ben een tijdje afwezig geweest, omdat ik er even een soort van niet teveel mee bezig wilde zijn.

@Nomade gefeliciteerd!!!! Wat ben ik blij voor je zeg ? hoe voel je je?

@Jilla, oh wat fijn zeg dat je het aan voelde komen en hopen dat deze ronde jou een positieve afsluiter geeft van het jaar 2020! Ja ik mis trouwens sabbel, kimster en charlotte op het forum.. mag ik vragen wat hun insta is betreft hun traject? Ik vind het fijn om jullie te blijven volgen ?

@Lovie, ik begrijp van Jilla dat zij jou volgt op instagram. Zou ik jou ook mogen volgen? Ik vind het fijn om jullie te blijven volgen ? ik ga voor je duimen lovie dat ook jij dit jaar nog positief nieuws hebt

@Kimsterrr, ik heb je een volgverzoekje gestuurd op instagram om je te volgen! ?

@Jilla wauuuuw wat veel eitjes, geweldig! Jammer dat je geen verse tp krijgt, maar deze punctie is wel optimaal benut als ik het zo hoor! :) Wat ontzettend knap van je vriend dat hij 'op commando' en met zoveel druk nog een keer zijn best heeft gedaan. Ik duim voor heel veel mooie bevruchte eitjes woensdag. Let us know!
@Charlotte, fijn dat ik je nu volg! Duim heel erg voor jullie.
@Sherry, fijn dat je er weer bent! Hoe is het traject nu bij jullie? Ik heb geen wens-insta op dit moment, ik denk dat je in de war bent met Charlotte ;)
Hier vandaag IUI4 (eigenlijk 5, maar IUI2 had ik uiteindelijk geen eispron) gehad. Ging erg vlot en heel lieve verpleegkundige. Nu maar weer hopen! ? 

Goeiemorgen lieve meiden, sorry ik was ook een beetje afgehaakt na wat tegenslagen. Ik zit nu op cyclusdag 9 van IVF poging 2. Zou het nog lukken in 2020?? 
Wow Jilla.. wat super!!! Hopelijk ook genoeg bevruchtingen en dan kwalitatief goede embryo's..  spannend hoor. Fijn dat de punctie is meegevallen. Ik denk dat wij dinsdag weer mogen. Hopelijk valt het net als de vorige keer ook weer mee.   
Lovie heel veel succes!!! Ik denk aan je!! 

Hey sherry de insta van charlot is de_weg_naar_een_beebie heb het even voor je opgezocht. Hoe gaat het verder met je traject? 
Lovie ik hoop dat deze iui raak is ? Heb je met de arts ook afgesproken hoeveel pogingen jullie gaan proberen met iui? 
Sabbel jeetje.. Ik was er stiekem al bang voor omdat je een tijdje afwezig was. Wat ontzettend klote dat je eigenlijk 2 embryo's had. En dan ook nog chaos op je werk èn een ongeluk!! Alsof je al niet genoeg op je bordje had. Zagen de echo's er al veelbelovend uit? Gelukkig vond je de punctie ook meevallen, vond het best spannend maar het is vooral een vervelend drukkend gevoel. 
Ik ben net terug gebeld door mijn arts en heb fantastisch nieuws gekregen! Van de 20 eitjes die ze hebben geïnjecteerd, zijn er 17 bevrucht en daarvan zitten er nu 11(!!!!!!) Veilig in de vriezer. Wauw wauw wauw 11 had ik echt nooit verwacht.. Halverwege januari gaan we weer verder kijken wanneer we gaan terug plaatsen. Tot dan rust en een lekker wijntje bij het kerstdiner ?. Gezellig sabbel heb je toegevoegd op insta.

Sabbel, hoe gaat het nu? Heb je nog een tp in 2020? Ik hoop het enorm voor je !!
Jilla, wauuuuuuuw echt zo ontzettend goed, 11 !! Heel fijn dat je nu even rust hebt. Viel de nasleep van de punctie enzo mee? Geniet van de feestdagen!
Hier vandaag 7dpo.. was enorm onrustig dit weekend en voelde me heel erg down. Verloor even totaal de hoop, het vertrouwen dat het ooit goed gaat komen. Constant vraag ik mezelf af: 'waarom zou het deze keer wel lukken..?'. Ik voel ook eigenlijk niets bijzonders nu :( (Behalve af en toe lichte kramp, maar had ik de laatste keren ook wel eens), maar misschien is het nu nog te vroeg.. 
Denk aan jullie allemaal!

Lovie goed nieuws zo voor de kerstdagen? Hoop het zo voor je ?
Sabbel is jouw punctie doorgegaan? Zo ja heb je hopelijk ook al een terugplaatsing gehad. Hoop ook voor jou dat je met mooi nieuws 2021 in mag gaan.. 
Alvast hele fijne kerstdagen meiden ?

Terug
Bovenaan