Gonal F + Ovitrelle

Laten we blijven dromen inderdaad Jilla! Hoe was je echo en wanneer denk je dat de tp is? Duim voor je!
Ik denk dat het hier deze ronde niet gelukt is. Voel eigenlijk niks behalve af en toe zeurend gevoel in mn onderbuik/lichte menstruatiekrampen dus dat zal eind van de week wel doorzetten :( baal echt enorm.. 

Nou voor het eind vd week kan er nog veel gebeuren ? wie weet een mooie verrassing.
Mijn echo goed! Deze zondag is mn terugplaatsing van een 5 dagen oud embryo. Voordeel daarvan is dat ik niet zo lang hoef te wachten om te testen ? 
Sabbel jij nog dingen in het vooruitzicht? 

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden... had gister al getest en was echt even gebroken. Heb zo weinig vertrouwen meer in iui met zon kleine kans.. maar we hebben over 2 weken een evaluatie, dan maar even goed bespreken.

Spannend weer Jilla! Ik denk aan je zondag! X

Oh pff wat een tegenvaller.. hopelijk krijg je antwoorden tijdens de evaluatie. Neem dit weekend lekker een wijntje oid en doe lekker rustig aan. ? Wees lief voor jezelf.

Hoi dames, Kleine update vanuit mij..
lastig lastig weer die wachtweken. Zeker als je de bekende kwalen waarbij je normaal denkt dat het wel eens raak kan zijn niet hebt ? heb de hele week wel een zeurderig gevoel in mn onderbuik gehad en heeel moe. Zaterdag was ik even alle hoop verloren en dacht ik zal ik anders gewoon al stoppen met de utrogestan? Had mn testje al klaargelegd in de badkamer ik denk dan test ik zondagochtend (1 week na tp) gewoon. Nou ik keek er naar en dacht ja wat had ik dan verwacht maar ineens zie ik toch een 2e lijntje inkleuren?? ? meteen janken natuurlijk maar ook heel onzeker.
Geen enkel gevoel van blijdschap alleen maar de gedachte het zal wel mis gaan. Vandaag nog een keer getest met de gedachte dan zie ik het streepje aflopen en kan ik het uit mn hoofd zetten maar nee nog steeds. Officiële testdatum vanuit het zkh 8 februari pas maar mijn gedachte was morgen (2feb) zou toch 2 weken na eisprong zijn. Sorry moest het van me afschrijven want ik weet niet zo goed hoe het verder gaat lopen. Ik heb totaal geen gevoelige borsten (helemaal niet gehad deze ronde) alleen af en toe flip aanvallen tegen mijn man uit het niets ? 
Nou ik test morgen denk ik niet maar overmorgen weer. Heb trouwens getest met de Kruidvat 2v5 en de sensitest dipstick.. Echt spannend deze week.. Heb er geen goed gevoel bij helaas.
Edit: testen lopen niet op, het was te mooi om waar te zijn helaas.. 

Jilla! Ik ben echt niet actief geweest de laatste weken en lees nu je bericht!! Jeetje wat een rollercoaster meis... lopen de testen echt af of alleen niet op? Want zou nog alle kanten op kunnen gaan? Ik duim heel hard voor je!! Vind het wel echt heel rot om te horen dat je er geen gevoel bij hebt :( al die angsten uit dit traject komen dan natuurlijk bij elkaar.. Ik duim anyways!
Hier gister evaluatie gehad. We gaan door met iui de komende tijd en ik krijg een HSG onderzoek in mn volgende cyclus voor de zekerheid.. ze vinden het nog niet gek dat het nog niet is gelukt en houden hoop. In ons geval is het gewoon lastig te zeggen (pas 5 pogingen ivm donor en thuis geen kans, maar natuurlijk wel over 1,5 - 2 jaar ofzo. Vrijdag weer echo voor deze cyclus.

Lovie wat fijn dat die hsg al zo snel kan plaatsvinden! 1 tip: lees geen dingen online. Ik was hier toen best van geschrokken maar het viel mij reuze mee! Ligt er natuurlijk ook wel aan of ze dicht zitten ja of nee. Gewoon proberen te ontspannen en alleen op je ademhaling letten (En hard in de hand van je vriend knijpen). En natuurlijk met iui hoop je meteen goede resultaten te behalen maar ik denk echt niet dat je er nog 5 hoeft te doen. Na de hsg heb je sowieso 3 tot 6 maanden verhoogde kans. Betere doorgang en evt troep, oude cellen is er uit. Misschien nadenken voor jezelf hoever je wilt gaan in dit traject voor je over gaat op ivf? 
Hier weet ik het gewoon even niet meer ben natuurlijk als een gek aan het testen maar heb niet het gevoel dat het beter of slechter wordt. De testen blijven eigenlijk gelijk. Heb me voorgenomen pas vrijdag of zaterdag te testen en het daar vanaf te laten hangen.
?

Ohhh Jilla het blijft dus spannend! Dat ze niet aflopen is toch een mega goed bericht! Ik blijf heeeeel hard voor je duimen.. zou zo geweldig zijn, zeker na die stomme opmerkingen van je arts.. Het is je zo enorm gegund!! ??
Dankjewel voor je tips over de hsg.. ik hoor verschillende verhalen maar ga er maar gewoon rustig heen. Mijn vriend mag, net zoals bij alle andere behandelingen, ook hier niet mee naar toe uiteraard. Daar word ik wel echt verdrietig van. Maar het is al fijn dat de behandelingen door kunnen gaan. Misschien na nog 6x iui inderdaad keuze voor ivf, maar zover is het nu nog niet. Vandaag tijdens de echo helaas nog steeds geen dominant ei te zien.. nu maandag weer. Ik probeer maar gewoon positief en geduldig te blijven maar het valt niet mee. Fijn weekend en hoop gauw goed nieuws te lezen Jilla!!

Terug
Bovenaan