Gonal F + Ovitrelle

Oh dat meen je niet! Vgm mag de partner bij ons zkh wel mee bij die behandeling..  Nou hopelijk valt het ook reuze mee dan. En inderdaad gelukkig gaan de behandelingen gewoon door. 
Ik heb gisteren ochtend getest en allebei de testen die ik deed waren he le maal wit. Ik voelde het natuurlijk al aankomen dus ben meteen gestopt met de utrogestan en wacht nu op mn menstruatie. Had eigenlijk gehoopt dat die meteen door zou breken ? en daarna op naar cryo nr 2 ? 
Hoever ben je in je cyclus nu? Hopelijk snel een dominant ei (Of twee!)

Ja flauw he... hier zijn ze daar wel echt streng in.
Maar wat rot van je testen :( .. ik baal echt zo erg voor je! Inmiddels je ms begonnen? Hopelijk kun je gauw door naar de volgende cryo en brengt dat een heel mooi resultaat! ?
Ik zit nu op cd19. Vanmorgen weer een follikelmeting. Mn baarmoederslijmvlies was nu 9 mm en had 2 eicellen van 11 mm. Er is dus eindelijk groei! Vrijdag (cd 23 pfff!) weer terug voor nieuwe meting en verwacht dan ergens rond cd26 ofzo de iui. Maar hopelijk brengt dit geduld wat moois!

Goeiemorgen meiden, ik dacht laat ik weer eens kijken. Wat ontzettend jammer dat er geen blije boodschap staat. Ja eerst wel bij jou Jillia en dan uiteindelijk toch niet wat onwijs k#t ook weer. Ik ervaar na 2 dagen verdriet bij mijn menstruatie altijd even rust tot de volgende poging met de wachtweken.. die zijn zo killing. Heb jij dat ook?
Lovie ik hoop dat je iui niet al te lang meer laat wachten.. en 2 eitjes.. spannend weer!! Ik heb vorig jaar een HSG gehad. Ik vond het niet leuk maar het was kort en goed vol te houden. Ik had van tevoren wel een spiegel opgebouwd met pcm en aleve.. ik had helaas erna een zeldzame complicatie, een geïrriteerd buikvlies met veel pijn maar dat begon pas de dag erna... succes!!! 
Ik heb donderdag de 1e echo voor een cryo terugplaatsing in eigen cyclus.. ook weer spannend. Dit wordt de eerste keer.. we hebben er 2 in de vriezer. Ik hoop zo dat het ontdooien goed gaat... Ik doe mee aan de Antartica2 studie en ben geloot in de echogeleide groep met ovitrelle. Doet jou zkh ook deze studie en doe jij mee Jillia? Ik heb een electrische voetenwarmer gekocht. Ik heb altijd ijsklompen en met dit weer helemaal.. warme baarmoeder.. hopelijk werkt het..  X Sab

Hey sab idd precies wat je zegt. Dan drink ik weer koude drankjes en maakt het me niet uit ik koude voeten heb ? wat onwijs fijn dat je 2 cryo's in de vriezer hebt dat geeft je misschien ook iets meer rust. Die studie heb ik nog niet van gehoord.. bij ons hebben ze alleen tof en iets met de vloeistof waarin ze de embryo's kweken. Wat houdt het in dan? Volgen ze je met echo's tussen ovitrelle en tp in? Nou jij succes weer deze ronde en die voetenwarmer klinkt wel heel goed! Misschien moet ik daar ook eens naar kijken. Ik mag dinsdag weer voor een echo. Hopelijk zag het er vandaag bij jou al goed uit.

Sabbel, dankjewel voor je tips voor de HSG! Ik ga mn best doen. Hoe was je echo en wanneer verwacht je de tp? Heel spannend! Interessant dat je mee kan doen aan de studie. Klopt het dat je dan een extra IVF vergoed krijgt? Klinkt heeeeerlijk die voetenwarmer. Goede tegenhanger op ''Antartica'' haha! :)
Jilla hoe gaat het met jou?
Ik had vandaag alweer een follikelmeting (nummer 4 geloof ik).. het wilde niet vlotten. Vorige week opgehoogd naar gonal-f 50 eh en nu was er 1 van 2 dominante eitjes doorgegroeid! Zaterdag ovitrelle spuiten en dan maandag IUI.. spannend weer. Kijk echt niet uit naar de wachtweken, maar thats life.. ga mn best doen om dit keer rustig te blijven en niet te testen voor mn nod. Hopelijk lukt dat!

Lovie yes eindelijk! Wat durven ze dat bij jou vooruit te plannen die ovitrelle of krijg je in de tussen tijd nog wel echo's? 
Sabbel succes ? waarschijnlijk weet jij eerdaags of deze ronde succesvol was. Hoop het zo voor je!! 
Ik heb vandaag de ovitrelle gezet! Volgende week donderdag dus mn terugplaatsing!! Weer een 5 daags embryo. Ben benieuwd. Wachten duurt weer lang.. ? lovie dan lopen wij trouwens ongeveer gelijk deze maand.

Jilla, ja spannend weer! Maar ik heb woensdag dus een echo gehad waar ze zagen dat de follikel 15 à 16 mm was, en ze gaan uit van 1 tot 2 mm groei per dag. Zaterdag is ie dus in principe groot genoeg, en doe tot die tijd ovulatietesten 2x per dag om te controleren of 'ie nog niet springt. In ons ziekenhuis doen ze het meestal zo. 
Wat fijn dat jij donderdag ook weer een tp hebt. Hopelijk brengt het ons samen geluk deze maand! Ik ga duimen! ? 

Terug
Bovenaan