Gonal F + Ovitrelle

Hoi meiden,
Hoe is het met jullie?
@Jilla, hoe gaat het met je na de teleurstelling? En waar zit je nu in je cyclus? Heb je het verhaal van de positieve en toen negatieve testen kunnen bespreken? Denk aan je!
@Sabbel, heb jij een mooie terugplaatsing gehad? Ik duim!
Ik zit nu op 9dpo en ondanks dat ik rustig was, lijkt de tijd nu te kruipen natuurlijk.. Ik had op 7dpo een heel klein beetje bruin bloed/slijmverlies en dat maakte me best wel nerveus. Ik verwachtte niks, en eigenlijk ook steeds niet, maar dat doet hopen dat er een innesteling aan het plaatsvinden is.. Ik heb verder eigenlijk nergens last van dus probeer me rustig te houden, wat echt niet makkelijk is haha!

Spannend lovie!! Laat je het over je heen komen of zou je al eerder een testje willen wagen.. We liepen qua cyclus toch ongeveer gelijk op, ik zit nu op 12 dpo. Niet echt hele bijzondere kwaaltjes.. snap dat jij nerveus bent geworden van dat bloedverlies! Wie weet..

Hey lovie,
Ik heb een hele duidelijke positieve test in mn handen gehad! Heb er een veel beter gevoel bij dan vorige keer, denk echt dat het goed gaat komen. Jij al nieuws? Hoop dat jij ook een positieve hebt deze maand ?

Ohhhhh Jilla wat FIJN! Wauw, gefeliciteerd meis!! Ik lees het nu pas. En wat goed dat je er een veel beter gevoel bij hebt. Dat het nu maar een plakker mag zijn!
Ik was heel verdrietig dit weekend. Negatieve test (gister op 13dpo getest), maar nu (14dpo) nog steeds niet ongesteld. Snap er niks van want normaal ben ik altijd op 13dpo echt wel ongesteld. Maar ja, de negatieve test zegt denk ik genoeg. Zal moeten wachten op mn menstruatie. Ben ook nog bang dat het zo kan zijn dat mn ei niet gesprongen is en de IUI dus voor niks was. Nu weer genoeg tranen gelaten. Nogmaals: heel blij voor jou!!

Pff wat klote weer.. Maar je hebt ovu testen gebruikt toch!! Dan is hij sowieso gesprongen.. ik snap je frustratie want als de test negatief is dan liever gewoon huppa meteen ongesteld en door naar de volgende ronde. Bah had het zo gehoopt ook voor jou lovie. Verdrietig zijn mag en wees extra lief voor jezelf de komende dagen. ?

Lovie ik heb jou nog niet op insta, charlot wel. Vind je het goed als ik je insta aan charlot vraag dat ik je toevoeg? Wil mn naam niet hier open en bloot hebben en jij vast ook niet. Kunnen we elkaar via die weg af en toe spreken. Dat is makkelijker via dit topic waar alleen wij nog reageren ? laat maar weten of je dat oké vind.

Hoi allen, nieuw hier. :)
Al 13 maanden bezig, deze maand voor het eerst met gonalf begonnen , 50 eenheden.
Na 7 dagen spuiten al een echo met 2 follikels van 16 en 21mm, vrijdag ovitrelle gespoten..geen iui, oi
Nu afwachten...

Oh helemaal goed Jilla, fijn inderdaad! Doe dat maar :)
@Letstryagain - welkom! Hoe is gonal f je bevallen? Hoop dat dit voor jou de oplossing gaat zijn!

Terug
Bovenaan