Gonal F + Ovitrelle

Hoi allemaal! 

Ik hoop dat ik me bij jullie clubje mag aansluiten.

Zelf ben ik al sinds mijn 14e bekend met PCOS. Mijn moeder had dit ook; en heeft mij, m’n broertje & zusje door middel van hormoontherapie gekregen. 
Na het stoppen van de pil (toen ik een jaar of 16 was) ben ik 2,5 jaar niet ongesteld geweest. Later een spiraaltje laten plaatsen, welke nu ook al bijna 2 jaar terug is verwijderd en nog steeds geen menstruatie gehad (op 1 ‘menstruatie’ d.m.v. provera na).

Begin januari gestart met letrozol maar helaas op alle doseringen geen succes. Geen echte groei van follikels en geen eisprong gehad. Vanavond start ik met 50eh Gonal-F en indien effect otrivelle voor de eisprong. 

De komende dagen ga ik eens alle berichtjes van jullie nalezen, en hoop jullie proces op een kleintje ook te volgen.

Liefs,

Bo

spannenr, bij mij werkte het heel snel, op dag 8 al 2 follikels van 16 en 21, na 50eh spuiten...
Nu op het wachtbankje... Zaterdag off NOD.
Hopen dat het bij jou snel gaat

Hi Lovie ik was even benieuwd of jij deze maand een langere luteale fase had na je iui? Ik heb dit namelijk wel deze maand. Die witte testen ben ik zat, dus test niet uit zelfbescherming. 

Ik had vandaag een echo op CD10 nadat ik ben gestart met het spuiten van Gonal-F 50eh. 1 follikel van 7mm en BMS was 4mm. Viel wel even tegen.. Vrijdag terug; indien geen verbetering ophogen met 12,5EH en dit stapsgewijs elke week totdat er wel resultaat is. Werd er bij jullie ook met deze kleine hoeveelheden opgehoogd?

@Letstryagain, hoe is het met je? Hoop voor je dat je NOD ook echt niet ongesteld bleek!
@Rojo, ik had inderdaad een langere luteale fase.. 2 dagen langer zelfs, heel gek! Zegt mij ook destemeer dat (vroeg) testen geen zin heeft :(
@XBo, balen is dat he. En elke cyclus kan het weer verschillen. Ik ben begonnen met 50, werd toen een keer opgehoogd naar 75 en had meteen een overstimulatie te pakken (en dus afbreken). Het is dus beter om rustig aan te doen! Ik spuit nu 37.5 en vorige cyclus 1x opgehoogd naar 50, zelfde kleine hoeveelheden dus. En CD10 is opzich nog vroeg.. ik had gister op CD15 1 follikel van 10 en eentje van 12, BMS van 7. Bij mij gaat het altijd mega traag.. ik moet ook vrijdag terug dus ben benieuwd!

Terug
Bovenaan