Gonal F + Ovitrelle

@lovie dankjewel voor je reactie! Snap ook helemaal dat ze het voorzichtig moeten aanpakken i.v.m. die overstimulatie. In de hoeveelste ronde zit je nu? Want willen ze bij de Gonal-F ook het liefste  een cyclus van max 35 dagen? Of maakt dat eigenlijk niet zoveel uit? Want anders zou je je eisprong dan rond dag 18 moeten hebben. Als je op dag 15 dan een follikel rond de 10mm hebt moet die nog wel flink doorgroeien.. Spannend voor jou ook weer vrijdag! Ben benieuwd!
@Letstryagain gefeliciteerd!? 

@XBo, dit is mijn 7e IUI (hopelijk lucky number 7! ?). Mijn arts zegt dat de cyclusduur met gonal niet zoveel uitmaakt en had het over dames die wel 6 weken aan het stimuleren waren (dan heb je dus een cyclus van 55+ dagen ofzo). Ik heb inmiddels wel geleerd dat haast geen nut heeft ;). Hoop ook voor jou op mooie groei vrijdag!

@Lovie ooooh, dat zou geweldig zijn! Ik duim morgen voor je dat er een mooie groei te zien is. Ik wist niet dat de cyclusduur eigenlijk niet echt uitmaakt met gonal-F, dus dat is goed om te weten. Ik gebruik het trouwens voor ovulatie inductie!
@Bilu gefeliciteerd!?

Ik had vandaag weer een echo op CD13. Helaas geen groei in BMS/follikels zoals verwacht, dus ga vanaf vandaag 62,5EH Gonal-F spuiten en dinsdag weer terug voor een echo.

Hi meiden,
Ik ben helaas weer terug hier. In december met de termijn echo erachter gekomen dat ons kindje een ernstige afwijking had en dus helaas zwangerschap moeten afbreken met 14,5 weken. Allerlei onderzoeken verder (ook ivm 2 eerdere vroege miskramen) lijkt t vooralsnog allemaal enorme pech te zijn geweest. En dus weer opnieuw aan de gonal f. Eerste lange ronde (ruim 5 weken spuiten) helaas zonder resultaat. Afgelopen donderdag weer opnieuw begonnen en komende vrijdag eerste FM. Hopelijk allemaal snel positief nieuws hier :) succes allemaal! En gefeliciteerd aan de zwangere meiden. 

@Danitwee jeetje, wat heftig zeg! Hoe gaat het nu met je? Wel 'fijn' dat de onderzoeken uitwijzen dat er verder geen oorzaken zijn..  Ik hoop dat er vrijdag wat positiever nieuw gedeeld wordt met je, zo te horen is dat je van harte gegund.

Terug
Bovenaan