Gonal F + Ovitrelle

@XBo: bedankt! Het gaat wel oké. Maar begin nu wel een beetje de moed te verliezen of t ooit goed gaat komen. Maargoed we geven niet op :). Voor jou de eerste ronde met Gonal f? Hopelijk morgen wel een mooi eitje te zien. Een kleine verhoging kan al een groot verschil maken! 
@Lovie: hoe gaat ie met jou? Waren je eitjes doorgegroeid vrijdag? Balen dat de eerste rondes IUI nog geen resultaat hebben gegeven. 

@Rojo/Bilu, wauw dat gaat snel, gefeliciteerd ! Geniet ervan!
@XBo, fijn dat je mocht verhogen! Hoop dat er morgen wat groei is met de nieuwe dosering, maar dat is vaak wel snel zo!
@Danitwee, neeeee :( wat enorm verdrietig meis. Wat een enorm heftige tijd ga je door. Hoop dat je een beetje oke bent en het een plek kan geven. Verlies het vertrouwen niet! Je kan zwanger worden, maar hebt helaas veel pech gehad .. hou vol en een dikke knuffel!
Ik had een gek weekend. Vrijdag een ei van 15/16 mm, en zaterdag positieve ovulatietest en dus ook IUI gehad. Ik was zo verbaasd, want heb de laatste cyclussen geen positieve ovulatietest meer gehad (eisprong obv ovitrelle), en heb het gevoel dat ik misschien te vroeg was met de IUI. Maar ik probeer positief te zijn en te hopen dat dit onze ronde mag zijn! :)

@Danitwee agh.. Het is ook gewoon moeilijk he. Niemand die met zekerheid kan zeggen of het bij ons ooit gaat lukken. En al helemaal als je er dan al zolang in zit. Maar inderdaad, schouders er weer onder en niet opgeven. 
Dit is voor mij de eerste ronde met Gonal-F inderdaad. Ben ook heel benieuwd naar morgen!

@Lovie Ik hoop het ook! En jeetje, wat een gek weekend voor jullie. Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn!

@Lovie: Superlief dankjewel.
En wat spannend voor je zeg!! En heel irritant dat t dan net anders loopt dan je denkt, maar wie weet is dit juist een perfecte timing geweest en heb je een positieve test over 2 weken. Ik duim voor je! 
@Xbo: succes vandaag. Hopen op een mooi groeiend eitje! 

Nou net voor de echo geweest. Eigenlijk weinig verandering. Vorige x was er 1 follikel 8mm en nog 1 ook iets groter dan de kleinste (rond de 5 ofzo). Maar voor de termijn toen allemaal te klein en onder de 10mm. Nu lijkt er nog 1 extra mee te doen, maar ook weer onder de 10mm. De andere 2 waren onveranderd. Vrijdag weer terug, indien weinig verandering weer ophogen. Het lijkt dus wel iets te doen, maar nog steeds nihil. BMS ook nog steeds 4mm. Nu ook weer bang dat als ik zou moeten ophogen ik dalijk weer overstimulatie heb.. Hebben jullie hier ervaring mee? Of over het algemeen wel dat er uiteindelijk 1 of max 2 echt doorgroeien en de rest wat achter blijven?
Nu weer door naar vrijdag!

Ah balen! Zo frustrerend is dat :( ik heb idd een keer 15 eitjes gehad maar toen hadden we een te grote stap gemaakt (van 50 naar 75). Dus die ronde was toen onbruikbaar. Maar laatst zei mijn arts wel dat als er te veel groeien maar nog niet zo groot zijn dat ze gegarandeerd doorgroeien (vanaf 14 mm geloof ik) dat ze met een lagere dosering alsnog kunnen proberen ervoor te zorgen dat er maar 1 (of max 2) doorgroeien en de rest het dan hopelijk niet red met die lagere dosering. Maar dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Bij mij lijken ze juist steeds te voorzichtig. Vorige ronde 4 weken 50 gespoten en toen pas op mogen hogen waarna ik vrij snel 1 mooi eitje had. En toch moest ik nu opnieuw beginnen weer met 50. Dus hoop wel dat ik nu niet zo lang als vorige keer op 50 hoef te blijven als er niks lijkt te gebeuren. 
En oja bij mij laten ze me soms ook bloedprikken op oestradiol en als die waarde hoog is zou dat erop kunnen wijzen dat er iets gaat gebeuren (dus nog voordat je een groeiend eitje op de echo kunt zien). Maar ik heb t idee dat ze dat niet in alle ziekenhuizen zo doen. 

@Danitwee, lief! Dankjewel.. ik hoop het ook enorm. Hoe voel jij je nu? Heb je al weer een echo gehad? Hoop op een kortere ronde voor je!
@XBo, balen! Maar heb geduld.. zoals Danitwee schrijft heb ik precies hetzelfde meegemaakt toen ik van 50 naar 75 ging. Dinsdag was er nog bijna niets, donderdag kon ik bijna niet meer lopen van de pijn (15 eitjes per kant ofzo!).. en je ronde is direct voorbij, dus neem vooral je rust. Ik snap je frustratie natuurlijk enorm hoor ;) Bij mij testen ze ook eerst oestradiol voordat ze me ophogen, misschien kan je daar om vragen? De artsen zullen goed weten wat ze doen en ze nemen ook een ruime periode er tussen zoals ik het nu zie. Ik duim voor je vrijdag!

@Danitwee & @Lovie dankjewel meiden voor jullie reactie. Fijn om ook even de verhalen te lezen van een ander en hoe het toen/nu ging. Bizar zeg, dat er dan binnen zo weinig dagen zoveel verandering plaats kan vinden. Hoop natuurlijk dat er 1 of 2 dominante eitjes verder groeien, met of zonder ophoging. Het oestradiol prikken zal ik weleens aankaarten, kijken of ze dat in mijn ziekenhuis ook doen. Bedankt meiden!
@Danitwee dat is wel balen, dat ze dan eigenlijk te voorzichtig zijn. je zit nu nog steeds op de 50EH? Ik hoop dat je snel effect gaat zien! Vrijdag heb je ook weer een echo toch?  ?

Terug
Bovenaan