Gonal F + Ovitrelle

Oh @Danitwee vergeten toe te voegen: bij ons beginnen ze ook altijd met de laatste dosering - 1 ophoging. Als je niet opgehoogd bent dan dezelfde dosering. Voor mij is het echt elke cyclus anders. Nu had ik de hele ronde genoeg aan 37.5. Maar snap dat je door wilt, komt goed!

@Lovie: goed om te weten dat t bij jou ook zo werkt. En hoe snel mag je dan ophogen? En hoe voel je je nu in de wachtweken? 
@XBo: hoe was je echo?
Hier niks te zien nog helaas. Maar mag ook nog niet ophogen. Dat mag pas na minstens 2 weken ofzo. Baal er echt zo van. Dit voelt als zo'n tijdverspilling.. 

@Danitwee helaas helemaal niets veranderd. Nu opgehoogd naar 75EH en maandag terug. Wat balen dat er bij jou ook helemaal niets te zien is en je nog niet mag ophogen.. Hebben ze gezegd waarom niet? Wanneer moet je terug?

@XBo: Wat balen zeg! Maar hou vol! Er komt echt een eitje. 
Ze zeggen dat alsnog bij te snel verhogen t ineens te veel kan doen. Sta er ook echt niet achter. Maarja. Moet donderdag terug. 

@danitwee pfff.. Ik hoop dat er donderdag wat hroei te zien is en je anders wel mag ophogen. Het zou zonde zijn als deze ronde net zo loopt als de vorige. Ik duim voor je!?
@lovie hoe gaat het met jou in de wachtweken? Hou je het een beetje vol?
Ik net weer voor echo geweest. Slijmvlies was dunner dan vrijdag, maar 2mm. Een eitje lijkt misschien iets mee te doen en te zijn gegroeid (10mm) maar kan ook zijn dat die de vorige x niet goed gemeten is. Ze kon er natuurlijk geen zekerheid over geven. Vrijdag terug, indien geen verandering dan weer ophogen. 

Hi meiden!
Wat balen dat het niet echt opschiet.. ik weet als geen ander hoe frustrerend dat kan zijn. 
@XBo, gek dat het bms dan ook dunner was dan vrijdag, maar is misschien ook maar net op welk punt ze het meten. Zal vast mooi meegroeien als het eitje begint te groeien!
@Danitwee, hier is het ook pas ophogen na twee weken dus herkenbaar. Soms gaat het opeens zo hard en dan kan je weer overnieuw beginnen. Hou vol

@XBo: hopen op vrijdag beter nieuws!! Lastig he dat wachten en hopen steeds. Maar het kan idd ineens snel gaan. Ik zie dat mezelf steeds zeggen tegen jou terwijl ik zelf ook echt elke dag te lang vind duren ;)
@Lovie: oh zo spannend voor je! Ik duim voor je! Je weet t nooit he, hoe vaak hoor je wel niet bij anderen dat t juist de ronde gelukt is waarin ze t niet verwacht hadden :)
En goed om te horen dat t bij jou ook zo werkt. Geeft toch wat meer vetrouwen. 

Even een snelle post.. net getest, niet gelukt:( voel me zo ontzettend rot en het vertrouwen is ook echt even helemaal weg. Zou het ooit gaan lukken? Wat is dit toch een rot traject...

Terug
Bovenaan