Gonal F + Ovitrelle

@lovie he wat ontzettend rot zeg.. Zou het niet kunnen dat het morgen alsnog positief is? Ik duim voor je en denk aan je ..
@danitwee haha ja dat wachten.. 

Mijn BMS was nog steeds rond de 2mm. Nu 2 eitjes rond de 10mm dus er lijkt gestaag iets te groeien. Ben nu opgehoogd naar 87,5eh en moet maandag weer terug. Hopen dat er nu eindelijk iets doorzet en het BMS meegroeit.. 

@Lovie: ah nee, zo ontzettend rot :( maar idd ben je misschien niet nog te vroeg? Ook omdat je niet in de ochtend hebt getest? Maar snap dat je hoop weg is voor deze ronde. Sterkte! En wees maar even extra lief voor jezelf. 
@XBo: ah fijn! Hopelijk is dat t begin van 1 of 2 mooie eitjes!
Bij mij was er nog niks te zien dus heb mogen ophogen naar de dosering waar ik vorige keer een mooi eitje mee had. Dus ben benieuwd. 

@Danitwee fijn dat je nu hebt mogen ophogen. Ben je alweer op controle geweest?
@Lovie hoe is het met jou? Je menstruatie doorgekomen of alsnog positief getest? Ik denk aan je ?
Helaas waren de 2 eitjes van 10mm ondanks de ophoging geslonken naar 8mm. Ben direct weer opgehoogd naar 100EH en moet vrijdag terug. Ik baal als een stekker en heb echt geen vertrouwen in mijn lijf. Zit nu in de eerste ronde en spuit morgen 4 weken. Als er vrijdag niets is gebeurd ga ik wel vragen of we deze ronde niet moeten afbreken en opnieuw moeten starten op een hogere dosering.. 

@XBo: Ik heb donderdag weer een controle. Dus heel spannend. 
En wat super rot dat de eitjes weer geslonken waren! Hopelijk betekend t wel dat de dosering bijna goed is als je al wel wat reactie had. Heb je inmiddels al eens moeten bloedprikken? 
@Lovie: ben ook heel benieuwd hoe t met jou gaat. Hopelijk gaat t een beetje met je of heb je toch goed nieuws! 

@Danitwee, ik duim voor je morgen! Hopelijk zet het nu door!
@XBo, jeetje wat balen ook voor jou. Je geduld wordt meteen wel heel erg op de proef gesteld. Probeer te onthouden dat het erg lastig is om de juiste dosering te vinden. Volgende keren zijn hopelijk niet nodig, maar anders kunnen ze veel sneller inzetten op de juiste hoeveelheid. Afbreken lijkt mij niet nodig als het zkh daar niet over heeft? Hou vol meis!
Helaas heeft mn menstruatie gewoon doorgezet, had ook totaal geen hoop meer. Ging even door een diep dal met veel tranen en baalmomenten, maar probeer nu de draad weer op te pakken :).

@Danitwee oh spannend zeg! Hopen dat er morgen iets is doorgezet bij je. Ik duim voor je.. Zou wel fijn zijn als je nu eens goed nieuws krijgt! Ik heb nog geen bloed moeten prikken.. Willen ze toch nog even laten helaas.
@Lovie he wat kut zeg! Moest aan je denken de afgelopen dagen. Dat diepe dal mag er natuurlijk zeker zijn, goed dat je jezelf er even aan toegegeven hebt. Wanneer start je weer met de volgende ronde, of ben je al gestart? Dikke knuffel!

@Lovie: ah jeetje meis, zo begrijpelijk. Goed dat je t gewoon even hebt laten gaan. Dat helpt ook om daarna weer wat positiever te kunnen zijn. Jou tijd komt echt! En wie weet is dat dichterbij dan je denkt en is deze ronde jou ronde. 
@XBo: hopelijk vandaag goed nieuws voor jou! Ik duim voor je. 
Bij mij gisteren nog steeds weinig te zien. 3 eitjes van 10mm maar nog dun baarmoederslijmvlies dus ze zagen het niet als groei. Ook m'n oestradiol was nog redelijk laag. Dus mag nu om de dag 75 spuiten en de andere dag nog 62,5. En maandag weer terug. Vind t wel spannend. Aan de ene kant heb ik t gevoel dat t vast nog niet genoeg gaat zijn gezien mn lage oestradiol waarde maar aan de andere kant heb ik ook al eens 15 eitjes gehad met 75. En dat is ook niet de bedoeling natuurlijk ;)

@danitwee hmmm... Wat balen zeg. 3 follikels van 10mm is al wel wat, maar natuurlijk niet wat we willen.. BMS bij jou ook nog dun dus. Ik duim voor je maandag! Hopen dat je nu een mooi resultaat hebt met 1/2 mooie eitjes!

Mijn echo was weer teleurstellend ? BMS dun, wel een follikel van 11mm dus zo groot is er een nog niet geweest. Ik heb het nog besproken om deze ronde af te breken, maar ze hebben intern overlegd en raden toch aan om door te gaan. Ook omdat de rest vrij klein blijft, BMS nog dun is valt er ook weinig af te breken. Ze hebben het idee dat het nu net een zetje krijgt dus ben weer opgehoogd naar 112,5eh en moet maandag terug. Teleurstelling valt mee want had me erop ingesteld. Ben wel heel benieuwd wat het plan na maandag gaat zijn als het niet heeft doorgezet, dus dat bespreken we dan. 

Terug
Bovenaan