Hi meiden, goedemorgen! Wat fijn dat er weer wat meer leven is in dit topic
@XBo, jeetje die groei is mega snel gegaan! Is er nu officieel sprake van overstimulatie? Wat ontzettend balen na al je geduld en ziekenhuisbezoekjes
Gaat het een beetje met je? Ik herken de pijn die je beschrijft. Ik zakte toen bijna door de grond van de pijn (beide kanten iets van 10 eitjes vanuit bijna niks, ook zo bizar!), het is zon rotgevoel. Ik hoop heel erg dat de volgende ronde de juiste dosering gaat geven en je een mooie kans krijgt. Dikke knuffel voor jou!
Oh en wat betreft ovulatietesten: hier ook advies om clearblue te gebruiken, 2x per dag en in de ochtend met tweede urine. Ik zou er vanuit gaan dat ze sowieso werken omdat ze LH meten, wat ook bij ovulatie inductie gewoon oploopt zoals normaal. Ovitrelle 'boost' de eisprong en zal ervoor zorgen dat er binnen 24-36 uur een eisprong komt en je ovulatietest zou dan positief moeten worden. Bij mij adviseren ze geen ovulatietesten meer te doen na ovitrelle omdat ovitrelle in 99% vd gevallen werkt. Ik heb voor het idee een keer een zwangerschapstest gedaan na ovitrelle, die wordt dan positief omdat ovitrelle vooral hCG (zwangerschapshormoon) bevat. Toch leuk om een keer een positieve test te zien
.
@Danitwee, hoe is jouw echo gegaan vandaag? Duim voor een mooi ei! Misschien dan rond eind van de week IUI? Of gaan jullie zelf 'aan de slag'? (ben het even kwijt, sorry!)
Hier gaat het wel prima. Mn menstruatie was beetje vreemd, heel licht. Vrijdag heb ik mijn eerste echo weer, maar zal wat vroeg zijn. Ik spuit (maar) 37.5 i.e. en dit werkt meestal, maar duurt wel erg lang voordat hij echt groeit. Heb inmiddels geleerd dat ik het beter de tijd kan geven, dus dat doe ik maar. Daarnaast heb ik acupunctuur wat sowieso fijn is voor de ontspanning en wie weet werkt het ook. Denk aan jullie meiden!