Gonal F + Ovitrelle

Dit berichtje had ik donderdag getypt maar kon niet op het forum?? 

@danitwee ja het ziekenhuis geeft aan dat het erbij kan horen. Moet zeggen dat ik helaas nog steeds klachten heb! Het is nog niet over, wel een stuk minder gelukkig. Maar echt een stekend gevoel rondom mijn eierstokken en over de dag echt oncomfortabel. Hoop echt dag het volgende rondes beter gaat want voel me in al mijn kleding echt niet goed. 
Ooooh wat fijn en spannend! Dubbel zoveel kans dus. Een tweeling is ook wel heel leuk!? Hoe voel je je nu? Klachtenvrij of nog wel wat last? Zo spannend ?

@lovie hé wat fijn je echo, en wat een super mooi dik BMS! En ook fijn dat er weer groei te zien is. Maar die zenuwen en het wachten is rot he, het rotste van het hele proces.. Wanneer moet je nu de eerste keer bloedprikken? 
Maar wat naar dat je vriend onvruchtbaar is.. ? Lijkt me heel moeilijk, ook wat je zegt dat je het gevoel hebt dat jij overal rekening mee moet houden. We kunnen onszelf zoveel regels en dingen opleggen in dit traject die mogelijk zouden kunnen bijdragen in positieve zin. Maar voor hem denk ik ook heel dubbel en lastig. Kunnen jullie er goed over praten?  
Hoop dat deze ronde vlot verloopt voor jullie ❤️

Afgelopen zaterdan zaterdag in het ziekenhuis geweest. Kreeg acuut zoveel pijn rondom mijn linker eierstok en ze wilde me toch zien. Verging van de pijn, en had natuurlijk al anderhalve week last. Een echo gemaakt: links een follikel van 4cm en rechts 3 van rond de 3,5/4cm en daarbij wat vrij vocht in de buik.  
Ze gaf aan dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad en deze week mijn menstruatie kan verwachten. Het lichaam moet dit zelf opruimen maar verklaart de klachten zeker! Vind het wel gek dat er links dus een follikel van 4,5cm zit terwijl er bij de laatste echo en voor de Ovitrelle er niks zat.. Maarja, het was me weer een ochtend!

Hi meiden, 
Ik ga ook nog een poging wagen. ik kon namelijk ook niks meer posten. Super raar. 
XBo, wat heftig dat je nog steeds last hebt zeg! En wow wat een enorme follikels! Bedoel je dan dat de eicel zeg maar wel eruit gesprongen is, maar dat het eiblaasje / follikel er nog zit? Hopelijk krijg je snel je menstruatie en gaat dat helpen met het opruimen. En hopelijk gaat de volgende ronde dan gewoon soepel. Ze hebben nu misschien wel iets meer informatie over de doseringen waar je wel en niet op reageert. Krijg je dan volgende keer eerst een controle echo voor je weer mag beginnen met spuiten?
Lovie, hopelijk heb jij inmiddels je IUI gehad? Ik duim heel hard voor een goede ronde voor je! En wat heftig dat je vriend onvruchtbaar is zeg. zijn jullie daar tijdens het traject achter gekomen of wisten jullie dat al? En heb jij dan wel een normale cyclus van jezelf (en is de IUI voornamelijk vanwege het donorzaad)? Als je dit trouwens te persoonlijk vind om te delen moet je het ook zeggen natuurlijk. 
Met mij gaat het wel goed. Begin wel steeds meer gespannen te worden. ik zit vandaag 9DPO en dat zou toch ongeveer het moment moeten zijn dat er een innestelling plaats zou moeten vinden. Ik hoop maar dat de komende dagen snel gaan, zodat ik snel meer duidelijkheid heb! 

Hi meiden,
Ik had ook problemen met het forum, gek zeg! Maar fijn dat we er weer op kunnen.
@XBo, jeetje wat een verhaal en wat een gedoe allemaal! Zo rot dat je zoveel pijn hebt/hebt gehad. Ik hoop dat alles netjes opgeruimd wordt met je menstruatie óf nog liever dat dat niet meer nodig is natuurlijk! Hoe voel je je nu?

@Danitwee, 9dpo alweer! Wat spannend... Al symptomen gespeurd of kan je het een beetje loslaten ook? Hoop ook gauw op duidelijkheid! Ben je een vroege tester? Ik ga zo hard duimen!
Van mijn vriend wisten we van tevoren helaas. Hij heeft als kind al een paar ingrepen gehad omdat tijdens de geboorte al geconstateerd was dat er iets niet helemaal goed zat. 2 jaar voor de start van ons traject hebben ze een TESE gedaan, maar helaas geen zaad gevonden. En daar bovenop heb ik dus ook nog eens pcos. Gevalletje dubbel pech zeg maar.. soms bekruipt me het gevoel dat het dan misschien zo moet zijn, maar ik laat dat ook heel gauw weer los want misschien hebben we er daarom wel nog meer recht op :).
Ik heb zondag bloedgeprikt op Oestradiol en LH en maandag lieten ze me weten dat ik richting mijn piek ging en dit er goed uit ziet. Maandag weer bloedgeprikt en echo, en had nog steeds één eitje en die was toen 19 mm :). Bms was 8.5 dus ziet er heel goed uit. Maandagavond ovitrelle gespoten en net de IUI gehad. Allemaal erg goed gegaan en ik voel aan mn lichaam en slijmverlies dat de timing in ieder geval wel juist is dit keer! Duimen duimen duimen!

@Lovie: Heel spannend ja! Ik merk sinds gisteravond wel wat steekjes enzo. Maarja dat kan natuurlijk ook vanalles betekenen. 
En jeetje, ongelooflijk dat jullie dan inderdaad dubbel pech hebben! En dat mag je niet denken hoor! Dat het misschien zo moet zijn. Jullie verdienen het dubbel en dwars! Kijk wat jullie er allemaal voor over hebben. Hopelijk mag het snel jullie tijd zijn. 
Zo fijn dat het deze keer helemaal goed voelde qua timing en dat je bloedwaardes ook mooi waren. Ik ga heel hard voor je duimen! 

@Danitwee, hoe is het nu met je?? Wanneer zou je kunnen testen? Moet steeds aan je denken :) duim voor je!
En lief je berichtje, dankjewel. Het is echt heel rot en moet er niet teveel over nadenken soms, maar ben heel blij met deze mogelijkheid. Ik had afgelopen dagen erg veel onrust/stress, toch maakt het elke keer weer zon impact op me bij een nieuwe ronde. Hopelijk gaan de dagen beetje snel.
@XBo, is je menstruatie begonnen? Of wellicht toch nog een mooie ronde voor jou? :)

Terug
Bovenaan