Dit berichtje had ik donderdag getypt maar kon niet op het forum??
@danitwee ja het ziekenhuis geeft aan dat het erbij kan horen. Moet zeggen dat ik helaas nog steeds klachten heb! Het is nog niet over, wel een stuk minder gelukkig. Maar echt een stekend gevoel rondom mijn eierstokken en over de dag echt oncomfortabel. Hoop echt dag het volgende rondes beter gaat want voel me in al mijn kleding echt niet goed.
Ooooh wat fijn en spannend! Dubbel zoveel kans dus. Een tweeling is ook wel heel leuk!? Hoe voel je je nu? Klachtenvrij of nog wel wat last? Zo spannend ?
@lovie hé wat fijn je echo, en wat een super mooi dik BMS! En ook fijn dat er weer groei te zien is. Maar die zenuwen en het wachten is rot he, het rotste van het hele proces.. Wanneer moet je nu de eerste keer bloedprikken?
Maar wat naar dat je vriend onvruchtbaar is.. ? Lijkt me heel moeilijk, ook wat je zegt dat je het gevoel hebt dat jij overal rekening mee moet houden. We kunnen onszelf zoveel regels en dingen opleggen in dit traject die mogelijk zouden kunnen bijdragen in positieve zin. Maar voor hem denk ik ook heel dubbel en lastig. Kunnen jullie er goed over praten?
Hoop dat deze ronde vlot verloopt voor jullie
Afgelopen zaterdan zaterdag in het ziekenhuis geweest. Kreeg acuut zoveel pijn rondom mijn linker eierstok en ze wilde me toch zien. Verging van de pijn, en had natuurlijk al anderhalve week last. Een echo gemaakt: links een follikel van 4cm en rechts 3 van rond de 3,5/4cm en daarbij wat vrij vocht in de buik.
Ze gaf aan dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad en deze week mijn menstruatie kan verwachten. Het lichaam moet dit zelf opruimen maar verklaart de klachten zeker! Vind het wel gek dat er links dus een follikel van 4,5cm zit terwijl er bij de laatste echo en voor de Ovitrelle er niks zat.. Maarja, het was me weer een ochtend!