Gonal F + Ovitrelle

Nou meiden, heb nog steeds struggles met het forum. Een ander forum waarin ik post werkt wel, heel vreemd.
@danitwee ja ze gaven aan dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad, dus dat de eitje(s) gesprongen waren maar de follikels er nog zaten. Dit moet uit zichzelf invallen (was bij een al het geval) en dan wordt het opgeruimd door het lichaam. Wat spannend, 12DPO nu al toch? Gaat snel als het forum niet werkt haha. Ik hoop het zo voor je!❤️ Heb je al klachtjes/symptomen? En weet je al wanneer je gaat testen? 

@Lovie ik voel me sinds dinsdag gelukkig weer helemaal goed! Mocht ook wel na 2,5 weken haha. 
Jeetje, wat een verhaal zeg! En inderdaad, dubbel pech met je PCOS erbij. En die gedachte die je hebt proberen los te laten. Want juist jullie hebben er nog meer recht op dan anders!? Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat fijn dat je bloeduitslagem lieten zien dat je richting je eisprong ging en daarbij de follikel en het BMS zo netjes meegroeide! En als je dan zelf voelt dat je lichaam er klaar voor was kan het niet anders dan dat het het perfecte moment was. Ik ga onwijs hard voor jullie duimen!???
Ik ben woensdag op donderdag nacht ongesteld geworden. In het begin heel veel kramp gehad en verder nergens last van gelukkig. Belde donderdag naar de poli om me aan te melden; en om te vragen of ik een uitgangsecho nodig had vanwege de follikels (dat gaf de gyn zaterdag aan) maar dit was echt niet nodig zeiden ze. Het is overlegd met mijn eigen arts. Nouja, ze zullen wel weten wat ze doen. Had het op FB ook in een groep gevraagd en toen waren er ook meerdere meiden die lichte overstimulatie hadden en niet voor een uitgangsecho moesten en het uiteindelijk ook goed kwam. Daar vertrouwen we maar op.
Straks weer de eerste dosis Gonal-F zetten, 87,5EH en vorige ronde geëindigd op 112,5 (toen gestart met 50). Dus ben heel benieuwd! Vrijdag op CD9 de eerste echo. Duimen dat ik deze ronde dan eindelijk een eerste echte kans heb. Ik heb er gewoon zin in!?

@Lovie: Het gaat niet zo goed helaas. Sinds gisteren al wat licht bloedverlies :( Wel veel te vroeg, maar lijkt me geen innestelingsbloeding. Heb verder ook weinig symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Dus mn hoop is zo goed als weg. Het voelt dan ook alsof t helemaal geen kans heeft gehad als een innesteling ongeveer tot dag 12 kan plaatsvinden en ik daarvoor dus al bloedverlies heb gehad. Maar dat zal ik ook wel even in het ziekenhuis voorleggen. 
Oh erg he, die wachtweken. Niks meer kunnen doen, alleen maar hopen en afwachten. Hopelijk heb je een fijn weekend waarin de dagen lekker snel gaan! Ik duim voor je!
@XBo: wat irritant zeg. Hopelijk is t snel opgelost en kan je weer mee kletsen.  

@XBo: had je nieuwste berichtje nog niet gezien! Maar wat fijn dat je je weer goed voelt eindelijk. En goed dat je er zo positief in staat met nieuwe moed en zin! Op naar een veel fijnere en snellere ronde deze keer met hopelijk een positief resultaat! 
Ik ga ergens komende dagen nog wel testen voor de zekerheid maar verwacht er weinig van gezien mn lichte bloedverlies al. 

@Danitwee hé meid wat ontzettend balen zeg ? of laten we zeggen gewoon echt even klote nieuws! Ondanks dat je het een beetje aan voelde komen komt het toch hard aan denk ik. Hopen dat je verder weinig klachten hebt van je menstruatie en je vlot weer door kan. Dan lopen we deze ronde ongeveer gelijk.
Een hele dikke knuffel voor jou, en probeer vandaag een beetje aan jezelf te denken ?

@Danitwee, neeee meis wat balen :( vind het zo rot voor je... en dat op Moederdag. Wat een *&^*%&%&-dag! Gaat het inmiddels een beetje met je? Wat moet jij ook veel ellende doorstaan.. Ik hoop dat je extra lief voor jezelf bent en weer een beetje kan opkrabbelen.. Hoe lang was je luteale fase nu? Ik denk aan je!
@XBo, ''fijn'' dat het is doorgebroken. Misschien had je stiekem nog andere hoop maar aan de andere kant gaat nu je nieuwe ronde van start! Ik duim voor een heel mooi ei met deze dosering!! 
Hier geen nieuws.. dagen kruipen!

Terug
Bovenaan