Nou meiden, heb nog steeds struggles met het forum. Een ander forum waarin ik post werkt wel, heel vreemd.
@danitwee ja ze gaven aan dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad, dus dat de eitje(s) gesprongen waren maar de follikels er nog zaten. Dit moet uit zichzelf invallen (was bij een al het geval) en dan wordt het opgeruimd door het lichaam. Wat spannend, 12DPO nu al toch? Gaat snel als het forum niet werkt haha. Ik hoop het zo voor je!
Heb je al klachtjes/symptomen? En weet je al wanneer je gaat testen?
@Lovie ik voel me sinds dinsdag gelukkig weer helemaal goed! Mocht ook wel na 2,5 weken haha.
Jeetje, wat een verhaal zeg! En inderdaad, dubbel pech met je PCOS erbij. En die gedachte die je hebt proberen los te laten. Want juist jullie hebben er nog meer recht op dan anders!? Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat fijn dat je bloeduitslagem lieten zien dat je richting je eisprong ging en daarbij de follikel en het BMS zo netjes meegroeide! En als je dan zelf voelt dat je lichaam er klaar voor was kan het niet anders dan dat het het perfecte moment was. Ik ga onwijs hard voor jullie duimen!???
Ik ben woensdag op donderdag nacht ongesteld geworden. In het begin heel veel kramp gehad en verder nergens last van gelukkig. Belde donderdag naar de poli om me aan te melden; en om te vragen of ik een uitgangsecho nodig had vanwege de follikels (dat gaf de gyn zaterdag aan) maar dit was echt niet nodig zeiden ze. Het is overlegd met mijn eigen arts. Nouja, ze zullen wel weten wat ze doen. Had het op FB ook in een groep gevraagd en toen waren er ook meerdere meiden die lichte overstimulatie hadden en niet voor een uitgangsecho moesten en het uiteindelijk ook goed kwam. Daar vertrouwen we maar op.
Straks weer de eerste dosis Gonal-F zetten, 87,5EH en vorige ronde geëindigd op 112,5 (toen gestart met 50). Dus ben heel benieuwd! Vrijdag op CD9 de eerste echo. Duimen dat ik deze ronde dan eindelijk een eerste echte kans heb. Ik heb er gewoon zin in!?