Gonal F + Ovitrelle

@Danitwee, ah lieverd wat rot om te lezen dat je het vertrouwen zo verliest. Ook lastig met die data die dan dichtbij komen ?. Ik begrijp je gevoel enorm, ik loop er ook steeds tegenaan maar probeer om te denken 'waarom NIET?'. Heel erg moeilijk maar toch.. gaat het een beetje met spuiten nu?
@XBo, wauw!! wat een verrassing! Zo zie je maar hoe elke cyclus eerder kan zijn! Ik ga enorm hard voor je duimen en voor mooi dik slijmvlies. Ik denk ook zoals Danitwee zegt dat het echt nog wel groeit!
Ik ben deze vrije dagen best wel veel op pad dus niet zo veel online, sorry. Ik ga ook echt als een achtbaan op en neer qua emoties.. ik kan het zo moeilijk loslaten.. Denk constant dat ik iets moet voelen en soms denk ik wat steekjes te voelen, maar ergens denk ik ook dat dat onzin in en weet ik van vorige keren dat dat niks kan betekenen. Het wordt echt aftellen nog een aantal dagen maar ik verwacht dus niks. Zit ook veel in mn hoofd met een overstap naar IVF. Als al deze IUI pogingen niet werken, waarom dan verder gaan.. Vandaag weer proberen er een leuke dag van te maken!

@Lovie: ja je hebt helemaal gelijk :). T hoeft maar 1x te lukken ook! T spuiten gaat weer goed. 
En wat lekker dat je even flink wat afleiding hebt! Hopelijk gaan de dagen daardoor lekker snel. Maar ik herken wat je zegt dat je er continu mee bezig bent. Is ook niet gek na alles wat je er al voor hebt moeten doormaken. Maar wel vermoeiend ook he? Hopelijk is t de laatste keer dat je deze periode door moet. Ik blijf duimen!
En wanneer zou je eventueel door mogen naar IVF? Al is dat Hopelijk niet meer nodig! 

@danitwee oooh pfff echt he. Hoop zo dat het nu lekker vlot gaat en de follikel en het BMS morgen netjes zijn gegroeid. Heb ook weleens gehad dat ze dachten dat er een eitje was, maar het een cyste bleek te zijn (ook omdat het bms toen dun was). We gaan het zien! Eind van de ochtend mag ik voor echo ??
Hoe is het nu met jou??
@lovie ja bizar he! Had het zo niet verwacht. Wie weet helpt de positieve moed ook wel haha. Maarja, nu heel hard duimen dat het doorzet. 
ik herken je gevoel hoor. Het wachten is zo frustrerend en duurt zo lang. En dan de schommelingen in emoties helpen ook niet mee.. ? En je kan er ook gewoon niets aan doen! Afleiding zoeken, maar op de momenten dat je alleen bent komen de gedachten weer. Wanneer zou je eventueel over willen/kunnen stappen naar IVF? Ik hoop natuurlijk dat het absoluut niet nodig gaat zijn! Ik hoop dat je nog een beetje een fijn weekend hebt. Dikke knuffel!

Nou, hoop je eindelijk een keer op iets positiefs maar nee hoor. Eitje van 14mm was niet te zien. Nu wel weer veel groei, allemaal rond de 10/12mm. Kans dat we dus weer richting het teveel gaan. BMS nog steeds 2.5mm. Ik baal er zo ontzettend van. Zie het alweer voor me dat deze ronde eindigd als de vorige. Wil gewoon een x goed nieuws, een kans. Want wat als dit straks ook niet werkt. Elke keer dat we positief zijn wordt het de grond in geboord dus je kan nergens vanuit gaan. Woensdag weer terug. Indien stabiel gaan we wel ophogen naar 100EH. Nu ergens de hoop maar houden dat er een of max 2 doorzetten. Ben er even helemaal klaar mee en voel me zo ontzettend rot ?

@XBo: Ah neeee dat meen je niet :( hoe kan dat nou? Volgens mij is 14mm net de grens dat als ze groter zijn dan 14mm ze in principe niet meer stoppen. Dus dit verwacht je echt niet. Wat ontzettend k*t! Snap t helemaal dat je er even helemaal doorheen zit. En dat mag ook. Het is ook zo'n oneerlijk traject. Opzich wel fijn dat er verder wel groei te zien is nog maar er moeten er inderdaad dan niet weer te veel doorgroeien. Waarom denken ze dan wel nog over verhogen als dit al een beetje op t randje lijkt te zitten van teveel eitjes die mee lijken te doen? Sterkte! En hopelijk komt er toch komende week nog een echte goede kans. 
@Lovie: hoe gaat t bij jou met de spanning?

Hi meiden,
Hoe gaat ie met jullie?
@Lovie: ik hoop zo dat je een positieve test hebt!! 
@XBo: hopelijk voor jou een mooi gegroeid eitje vandaag op de echo!

Nou, daar ben ik weer. Vandaag weer een echo gehad, helaas weer niet echt positief. Had vrijdag een eitje rechts van 14mm, die was zondag 12,8 en vandaag 10,8. Vrijdag was de rest allemaal rustig (onder de 8mm), zondag al meer groei te zien en vandaag eigenlijk hetzelfde. Rechts zitten er een aantal rond de 9/10mm, en links 15stuks allemaal rond die grootte. Omdat ik nu al bijna 2 weken op de 87,5EH zit, en er niets echt doorgroeit willen ze me nu toch ophogen naar 100EH. Ook het BMS was nog steeds dun. Ze heeft het op 2 manieren gemeten, de ene keer was het 2,5mm en de andere keer 4,5. Het zet allemaal nog niet echt door. Heb nu ook weer in lichte mate hetzelfde drukkende gevoel, ze gaf aan dat dat klopt omdat mijn eierstokken dus weer vergroot/gezwollen waren door de follikels.
Ik gaf ook aan dat ik het vreemd vond, aangezien er vrijdag toch echt een mooie follikel zat. Ook de arts vond het vreemd, en heeft het weer met een collega overlegd. Merkte ook dat ze het wel raar vond hoe m'n lichaam reageert. Om me heen hoor ik altijd verhalen dat als een eitje eenmaal groeit het wel doorzet, maar helaas is het bij mij tot nu toe elke keer tegengevallen. 
Heb nu dus 100EH gespoten, vrijdag terug en dan waarschijnlijk zondag weer retour. Merk dat het me allemaal best zwaar valt. Ik werk in het ziekenhuis dus kan het vaak combineren (zou niet weten hoe ik het anders moet doen met mijn onregelmatigheid) maar moet nu toevallig elke x op mijn vrije dagen terug. En het is zo'n 3 kwartier enkele reis.. Ook wilden we dit weekend een nachtje weg gaan (zaterdag op zondag), even ontspannen, maar ook dat zit er waarschijnlijk niet in. Naja, het kan wel maar hoogstwaarschijnlijk zullen we dan zondagmorgen weer voor een echo moeten.. 
Merk dat ik echt niet meer durf te vertrouwen op mijn lichaam. Elke keer als de echo positief lijkt gebeurd er iets waardoor het feest niet doorgaat. Hoe doen jullie dit? Sorry voor m'n lange verhaal hoor..
@Danitwee hoe is het met jou meid? Geen klachten van het spuiten tot nu toe? Je mocht volgende week voor je eerste echo weer toch??
@Lovie ben ook heel benieuwd hoe het ondertussen met jou gaat ? Ik check elke dag het forum of je al iets hebt geplaatst. Ik duim voor je!

Lieve meiden, ik krijg de hele tijd weer foutmeldingen als ik iets wil plaatsen.. zo ontzettend lief dat jullie aan me denken.
Maandag wil ik al posten dat ik er helemaal doorheen zat. Ik kreeg al spotting en wist dat het over was. Gister is helemaal doorgebroken. Ik had stiekem toch wel wat hoop dat het een een keertje zou gaan lukken en die is nu weer helemaal verloten. Heb keihard zitten huilen en volgens mij zijn er nu geen tranen meer over. Ik heb maandag in paniek het ziekenhuis gebeld en gevraagd over hoe nu verder met het idee dat ik zelf door wil naar ivf. De wachtlijst is nu bij oktober en ze hadden een plekje ergens in juli, maar dat vindt mijn arts te vroeg. Ergens vind ik dat stiekem ook wel fijn want ik vind de stap best groot. Nu dus door met iui tot oktober en dat geeft me ook wel een beetje rust omdat ik nu weet wat het plan is. Morgen weer spuiten. Sorry dat ik dus niet eerder kon posten!
@XBo, jeetje meis..  ik vind dit zo ontzettend rot voor je. Wat een gedoe allemaal en zo frustrerend dat het niet wil groeien. Hou vol, misschien moet je lichaam echt even wennen aan deze gekke polonaise. En anders is het tijd voor een goed gesprek met de arts denk ik. Er zijn alternatieven voor gonal, misschien ga je daar beter op? Ik denk ook enorm veel aan jou en duim voor je ! Ik typ nu op mijn telefoon want wilde snel reageren maar er komt een uitgebreidere reactie ! Hopelijk plaatst mn telefoon dit zo wel.
@Danitwee, ook dankjewel voor het duimen ? hoe voel jij je en hoe gaat het stimuleren daar? 

Terug
Bovenaan