Gonal F + Ovitrelle

@XBo: Oh wat spannnend inderdaad, dat je nu weer op de hoge dosering zit. Maar gelukkig mag je morgen alweer langs. En soms kunnen ze trouwens ook nog wat afschalen als het net te veel lijkt te doen, dus dan is het in ieder geval fijn dat je er snel bij zou kunnen zijn. En wie weet gewoon morgen al een mooi (beginnend) eitje! Ik hoop het voor je!
@Lovie: Haha ach gewoon lekker kijken / schrijven op het forum als het uit komt. het is soms alleen maar goed om er even niet mee bezig te zijn toch? En idd ja, dat had fijn geweest als we al rustig de tijd hadden gehad om dingen aan te passen zonder dat de kinderwens er vanaf hangt. En wat goed dat het je lukt het deze ronde even lekker wat meer naast je neer te leggen. Sowieso fijn voor je eigen gevoel en wie weet geeft dat zelfs nog een extra zetje de goede richting in. 
Ik had vandaag weer m'n eerste echo op CD 17, maar nog geen activiteit, dus mag ophogen naar 62,5 en dan volgende week weer terug. 
Ik ben sinds vorige week trouwens begonnen met koolhydraatarm te eten. Ik had daar al vaker over gelezen dat dat je hormonen wat meer in balans zou kunnen brengen, dus ik dacht baadt het niet dan schaadt het niet. En vind het wel weer even fijn om ook weer even ergens anders de focus op te leggen. En het gaat me best goed af. Mocht het baanbrekende resultaten geven qua cyclus dan laat ik het jullie weten natuurlijk ;-). Maar ik verwacht er niet te veel van. Maar wie weet kan het m'n cyclus (i.c.m. de Gonal F) wel heel iets versnellen. Dat zou al heel fijn zijn. 

@Lovie haha, geeft toch helemaal niets! Schrijven wanneer je er zin en behoefte aan hebt. Niks forceren! Wat je zegt over het eerder willen beginnen zodat je misschien wat aan je PCOS kon doen snap ik wel hoor. Al vind ik het heel lastig wat iedereen zegt.. Zelf heb ik zoveel geprobeerd/gedaan, zonder (duidelijk) effect. Wie weet dat het op de achtergrond wel helpt en het anders nog moeilijker had geweest, geen idee. Ik geef je groot gelijk om deze ronde het allemaal wat 'losser' te laten. Lekker genieten! Zal je waarschijnlijk alleen maar goed doen.
Hoe gaat het bij jou nu met prikken? Spannend weer maandag je eerste echo. Ik ga natuurlijk alsnog duimen dat er gewoon wel iets te zien is!?? En dat lekkere weer, kom maar op!
@Danitwee hé, ik zat ermee in mijn hoofd dat je donderdag voor echo moest. Anders had ik je natuurlijk succes gewenst! Balen dat er nog niets te zien was, ondanks dat je het ergens wel had verwacht. Wel fijn dat je nu gelijk op mocht hogen. Laten we hopen dat dit wat voor je gaat doen ? Wanneer moet je terug volgende week? Dinsdag weer? 
Ben benieuwd naar je ervaringen met koolhydraatarm eten. Als het echt effect heeft zou het geweldig zijn natuurlijk! Het gaat er volgens mij ook voornamelijk om welke type koolhydraten je eet, die met een lage glycemische index zijn volgens mij prima en juist goed. Ben benieuwd!

@Danitwee, fijn dat je direct mag ophogen! Hebben ze ook nog bloedgeprikt of dat niet? En wat goed! Ik heb er ook veel over gelezen en vind het soms lastig om uit elkaar te houden wat nou goed is en wat niet, aangezien veel bronnen verschillende dingen zeggen.. gezond eten is sowieso natuurlijk altijd goed en ik hoop dat het je gaat helpen en je goed laat voelen!
@XBo, ik weet inderdaad niet of het geholpen zou hebben. Het is soms zo rot ook dat je geen oorzaak weet van de pcos.. en ik doe nu mn best en wist dat het lastig zou gaan worden. Je kijkt dan toch vaak naar al die succesverhalen die dan toch binnen een aantal maanden zwanger zijn. Maar we houden vol! Jij mag vandaag weer voor echo he? Ben benieuwd!
Hier gaat het prikken wel prima, maar voel me wel moe en lichte hoofdpijn. Heb ik wel vaker de eerste dagen/week gonal spuiten dus probeer maar een beetje rustig aan te doen en gezond te eten ook! :)

@Lovie ja echt he.. Het schijnt dat PCOS 4 verschillende oorzaken zou kunnen hebben heb ik toen vernomen van mijn orthomoleculair therapeut. Echter ben ik de soorten vormen vergeten.. haha. Kan soms wel opkijken tegen die succesverhalen hoor. Dan denk ik, hoezo jullie wel en werkt het bij mij niet terwijl ik alles probeer? Maarja, kom je nooit achter gok ik. Ja, stressvermindering zou goed werken. Maar hoe kom je daartoe? GEEN IDEE!? 
Vervelend dat je altijd wel wat klachten ervaart van de Gonal-F. Hopelijk trekt het snel bij en heb je er geen last meer van.
Echo vandaag was weer onveranderd. Maandag natuurlijk opgehoogd, maar nog geen verschil te zien. Moet vrijdagochtend weer terug.. Blijft weer spannend dus!

@XBo, ja dat heb ik inderdaad ook begrepen maar ik kan mezelf nooit helemaal onder één oorzaak plaatsen. Maar ik herken zo enorm wat je zegt.. je doet zo je best, maar toch blijkt het niet genoeg ofzo. En die stressvermindering, ik krijg er alleen maar meer stress van haha, vreselijk ;) 
Jammer dat er nog geen verandering te zien was, maar het was nog erg kort.. hopelijk morgen dan goed nieuws! Je lichaam houdt het heel erg spannend, ik duim!!

@XBo: Balen dat er weer niks te zien was. Was idd wel snel na de vorige keer, maar toch hou je hoop dat t kan want ze laten je niet voor niks komen. Hopelijk kan je morgen met goed nieuws het weekend in! Ik duim voor je!
En ik skip idd ook niet alle koolhydraten hoor, wil mn lichaam niet in een soort survivalmodus brengen :p. Er hoeven ook niet perse kilo's af ofzo dus ben ook heel benieuwd of t iets gaat doen. Maar ach dan heb ik weer even iets anders om me op te focussen haha. Maar jij hebt ook wel veel dingen geprobeerd dus? Frustrerend dan idd he al die verhalen van vrouwen waarbij t dan wel ineens lukt. Heb je wel iets aan gehad aan de orthomoleculair therapeut? 
Oh en die stressvermindering idd.. geen idee hoe ik dat moet doen.
Ik mag dinsdag inderdaad weer terug. Ben heel benieuwd. 
@Lovie: ja ik moest idd ook weer bloedprikken en aan de hand daarvan mocht ik ophogen. 
Vervelend dat je die bijwerkingen hebt! Hopelijk trekken ze inmiddels weg. 
En zo waar wat je zegt over t stress krijgen van de stress ?. 
Jij mag maandag weer voor je echo toch? Hopen op t beste!

@Lovie haha ik ook niet hoor.. Vind het maar ingewikkeld allemaal. En inderdaad, ik krijg juist meer stress is mijn idee door al het gedoe ? Ach, we doen ons best! Morgen mag jij weer voor echo toch? Ik duim voor je ?
@Danitwee ja je kan het allicht proberen toch, je weet het nooit! Ja zelf ook veel geprobeerd (en pas nog steeds wel veel tips toe). Wie weet helpen alle kleine beetjes. 
Ik ben vrijdag voor echo geweest. Zaten nog steeds veel kleine follikels van 9 of 10mm, en er zat er 1 links van 12mm. Moest doorgaan met de 112,5EH en vandaag weer terugkomen. Nu zat er links 1 van 13,5mm en 1 van 10,9mm. BMS leek ook iets dikker, al moet ik zeggen dat het net het punt is wat ze pakken. Moet nu weer zo door en dinsdag weer terug. Durf nog niet echt positief te zijn/erop te hopen.. Hopen dat er 1 max 2 doorzetten ??
Fijne avond meiden!

@XBo, wat fijn dat er groei te zien is! Die van 13,5 gaat dan hopelijk wel doorzetten want die is echt best wel groot al! :) Weet je hoeveel je BMS nu was? Ik duim voor morgen!
@Danitwee, jij mag morgen ook weer.. hopelijk ook mooie groei te zien met de ophoging!
Ik ben vanmorgen geweest maar nog geen echte dominante follikel. Er was er eentje van 9 maar die is nog niet echt noemenswaardig. Mn bms was nu iets van 7.5 dus er is wel wat activiteit. Ik mag donderdag weer terug dus misschien begint er dan wat te groeien. Denk aan jullie!

Terug
Bovenaan