Gonal F + Ovitrelle

@Lovie he wat stom dat je nog struggels hebt met het forum! Maar jeetje, wat een enorme tegenvaller! Juist omdat je gevoel deze ronde zo goed zat, is het zo kut als dan toch die verdomde menstruatie doorbreekt. Ik had het jullie zo gegund!? Leef ook echt met jullie mee en moet vaak aan jullie denken. En een wachtlijst tot oktober ja voor de IVF? Wat bizar..  Wel fijn dat je nu in ieder geval zekerheid hebt dat je tot oktober door kan gaan met de IUI. Sta je nu dan al wel op de planning voor oktober, mocht de IUI toch niet lukken? Nou meid, succes vandaag weer met de eerste spuit. Mag het komende ronde voor ons alle 3 eens een beetje meezitten.. Ben wel toe aan goed nieuws! Een onwijs dikke knuffel voor jou ?
Ja ik heb geen idee wat m'n lichaam allemaal doet. Ging zo positief deze ronde in, en merk dat ik het nu zo lastig vind om positief te zijn. Niet dat ik onwijs negatief ben, maar neutraal. Durf er gewoon niet meer op te hopen dat ik iets vind wat snel gaat werken. Ben gewoon ook heel benieuwd wat er morgen nu weer is gebeurd met de ophoging.. 

Aaahh jeetje, ik had graag positief nieuws gelezen :(. Echt *** weer voor jullie beide. 
@XBo: wat ontzettend frustrerend zeg. Ik hoop zo voor je dat er gewoon 1 eitje mooi doorgroeit! En ook balen zo precies als je een nachtje weg wilt. Het is ook zo belangrijk om leuke dingen te blijven doen, maar wordt je wel erg lastig gemaakt zo. Maar soms juist die keren dat je t niet verwacht loop je ineens t ziekenhuis uit met een big smile. 
@Lovie: Zooo rot meis. Helemaal als je dan jezelf zo ver hebt gekregen positief en hoopvol te zijn weer voor een nieuwe ronde dat je dan weer zo teleurgesteld wordt. Zo ontzettend verdrietig en oneerlijk. Het moet een keer goedkomen, en hopelijk heel snel! Maar jeetje wat een wachtlijst voor IVF ook. Maar idd misschien wel fijn dat je nog even hebt om mentaal voor te bereiden. En hopelijk is t gewoon helemaal niet meer nodig. 
Hier weinig nieuws, dinsdag eerste echo na 2 weken spuiten.

Vandaag weer een echo gehad en eigenlijk geen veranderingen t.a.v. woensdag. Ik mocht zondag terugkomen, maandag of dinsdag. Ze verwacht nu echt niet dat er binnen 2 dagen zoveel door gaat zetten dus had de keuze (zij raadde maandag aan) dus nu voor maandag gekozen zodat we dit weekend even lekker weg kunnen.
Het was vandaag ook weer niet mijn eigen arts, maar wel een andere die ik heel vaak heb (en stiekem de fijnste en liefste vind haha). Ook gevraagd wat hierna eventueel een optie zou zijn. Het wegprikken van follikels bij de ovulatie inductie doen ze hier eigenlijk niet, ze kende het ook niet. Ze ging het wel navragen bij de gyneacoloog of het eventueel een optie zou zijn, mocht het weer zo ver komen. IVF kan een optie zijn, al vinden ze me daar nog wel jong voor (en dat begrijp ik zeker!) en zijn er nog andere opties. De LEO operatie zou een optie kunnen zijn, of toch een ander soort medicatie. Al gaf zij wel aan dat ze echt ergens wel denkt dat dit voor mij gaat werken, we alleen gewoon goed moeten zoeken naar de juiste dosering en dat kost tijd. Maandag is zij er ook weer, dus dat vind ik heel fijn. En na deze cyclus wordt er een evaluatie gesprek gepland met mijn eigen arts. Voor mezelf dus de dingen iets helderder, en we wachten maar weer af.

@XBo: Super balen dat er nog niks te zien was zeg! Maar wel fijn dat je dit weekend even lekker weg kunt en alle ziekenhuis gedoe even los kan laten! Geniet ervan! Weer even opladen voor alles. 
Ook fijn dat t wel klinkt alsof ze indien nodig open staan voor andere oplossingen, als je daar zelf een goed gevoel bij hebt ook. 
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben net 31. Gelukkig nog niet enorm oud maar voelt wel als een stuk ouder dan toen ik begon aan dit traject op mn 29e haha ;)
@Lovie: hoe gaat ie nu met jou? Hopelijk weer een beetje kunnen herpakken voor het prikken? Wees maar extra lief voor jezelf dit weekend! 

@danitwee ja, we moeten het gewoon afwachten en zien hoe het loopt. Maar het duurt allemaal gewoon lang, en toch die onzekerheid of dit het is wat aan gaat slaan. Ik ben 25, dus nog jong! Moet wel zeggen dat ik altijd heb gezegd moeder te willen worden, al erg lang weet dat ik PCOS heb en ik al vrij jong volwassen was. Ik werk al 8 jaar fulltime in combinatie met mijn opleidingen toen, dus wie weet dat dat ook scheelt haha. Mijn vriend is 27, en we zijn er gewoon aan toe! (voornamelijk ik ?)
Hebben jullie nog plannen dit weekend? Dikke kus voor jullie!?

Ja echt he, dat afwachten steeds en die onzekerheid. Zo irritant. 
En toch juist heel fijn dat je nog jong bent :). Ik had er mss ook wel eerder aan willen beginnen als ik dit had geweten. En als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor toch. Hopelijk is t jullie snel gegund. 
@Lovie: hoe oud ben jij? 
Fijn weekend! 

Nou, vandaag weer een echo gehad. Alles was stabiel, geen veranderingen. Had weer de hele lieve arts, en we zijn opgehoogd naar 112,5EH. De dosering waar het vorige x op mis ging. Maar toen spoot ik door tot CD40, nu zit ik op CD19. Ze gaf ook aan dat door het lange stimuleren het de vorige keer mis zou kunnen zijn gegaan. Vind het nu wel spannend. Woensdagochtend weer voor een echo. Hopen dat deze dosering nu netjes zijn werk gaat doen.. ?
Hoe is het met jullie meiden?

Hi meiden! Ik ben toch echt de ''slome schrijfster'' hier in de groep hoor ;).
@XBo, wat blijft het weer spannend bij jou he! Gelukkig zit je echt nog wel ''vroeg'' in je cyclus en is het denk ik inderdaad heel anders om nu 112,5 te gaan spuiten op dag 19 ipv 40. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat! Wel erg goed dat ze zo vaak controleren. Ik duim dat je bms ook heel mooi mee gaat groeien en je gauw richting een heel mooi kansje gaat! IVF is voor jou denk ik idd nog aan de vroege kant, en het helpt al heel erg als ze op deze manier er achter komen hoe je het beste te stimuleren bent. 
@Danitwee, vandaag ook echo he? Hoe gaat het daar? Ik hoop ook daar al een mooi eitje en dik bms! 
Ik herken wat je zegt over ''liever eerder gestart als je dit had geweten''. Ik ben zelf 30 nu. Ik had vooral iets aan pcos willen doen voordat onze kinderwens heel actief werd, om te kijken of ik zelf mijn cyclus meer in balans had kunnen brengen ipv aan de pil te blijven. Maar goed, dat is achteraf. 
Hier gaat het wel prima. Ik probeer het naast me neer te leggen en deze ronde ook even te doen waar ik zin in heb. Denk dus even niet teveel na over wat ik 'moet' qua eten, drinken, levensstijl enz. Het helpt in ieder geval wel om even te genieten en minder met alles bezig te zijn. Volgende week maandag is mn eerste echo weer, maar meestal is die eerste nog niets. Ik denk ook nog maar niet teveel na over ivf, dat komt dan wel weer ofzo. Ik hoop dat het goede weer wat er als het goed is eind vd week aankomt me ook wat positieve energie gaat brengen, en ook aan jullie natuurlijk!

Terug
Bovenaan