@Lovie he wat stom dat je nog struggels hebt met het forum! Maar jeetje, wat een enorme tegenvaller! Juist omdat je gevoel deze ronde zo goed zat, is het zo kut als dan toch die verdomde menstruatie doorbreekt. Ik had het jullie zo gegund!? Leef ook echt met jullie mee en moet vaak aan jullie denken. En een wachtlijst tot oktober ja voor de IVF? Wat bizar.. Wel fijn dat je nu in ieder geval zekerheid hebt dat je tot oktober door kan gaan met de IUI. Sta je nu dan al wel op de planning voor oktober, mocht de IUI toch niet lukken? Nou meid, succes vandaag weer met de eerste spuit. Mag het komende ronde voor ons alle 3 eens een beetje meezitten.. Ben wel toe aan goed nieuws! Een onwijs dikke knuffel voor jou ?
Ja ik heb geen idee wat m'n lichaam allemaal doet. Ging zo positief deze ronde in, en merk dat ik het nu zo lastig vind om positief te zijn. Niet dat ik onwijs negatief ben, maar neutraal. Durf er gewoon niet meer op te hopen dat ik iets vind wat snel gaat werken. Ben gewoon ook heel benieuwd wat er morgen nu weer is gebeurd met de ophoging..
Ja ik heb geen idee wat m'n lichaam allemaal doet. Ging zo positief deze ronde in, en merk dat ik het nu zo lastig vind om positief te zijn. Niet dat ik onwijs negatief ben, maar neutraal. Durf er gewoon niet meer op te hopen dat ik iets vind wat snel gaat werken. Ben gewoon ook heel benieuwd wat er morgen nu weer is gebeurd met de ophoging..