Gonal F + Ovitrelle

@XBo: Wat goed dat er iets aan het gebeuren is!! Zo spannend dan morgen weer he. En snap na alle vorige keren dat je niet meer te positief durft te zijn, maar hopelijk krijg je deze week toch echt eindelijk je eerste kans met de medicatie! Ik blijf voor je duimen! 
@Lovie: Jammer dat er nog geen dominante follikel zat, maar de dikte van je bms is wel een goed teken inderdaad. Spannend! Hopelijk donderdag een mooi (beginnend) eitje voor je. Zou leuk zijn als we deze of volgende week alle 3 weer een kans hebben! 
Ik mag morgenochtend inderdaad weer. Ben ook heel benieuwd. 

@Lovie ik hoop het ?? Ja, het BMS meten ze meestal op het beginrandje, dan is het altijd rond de 2,5mm (al lijkt die dan overal even dik). Nu pakte ze hem iets meer in het midden, dan was die rond de 3,5. Op het begin rond de 2,5 zoals altijd. Dusja, lastig om te zeggen of hij echt dikker is.Jammer dat er nog geen dominante follikel zichtbaar is, echter is het nog vroeg en je gaf aan dat het bij jou altijd traag gaat toch? Wel een super net BMS zeg! Ben er jaloers op hahaha. Ik denk aan je donderdag!
@danitwee ooooh ben zo benieuwd naar jou ook morgen. Ik duim voor ons beide ???

@XBo: Hoe is het gegaan? Hoop zooo op eindelijk een keer goed nieuws voor je! 
Hier nog niet zoveel. Wel wat dikker wordend bms (weet alleen niet hoe dik) en een eitje van bijna 10 mm. Maar vooral door het bms denkt de arts wel dat er misschien iets staat te gebeuren (en wil ze nog niet ophogen). Dus een beetje hetzelfde verhaal als bij jou Lovie. Wel goed om zo een beetje te vergelijken dat ziekenhuizen er wel een beetje hetzelfde mee omgaan. Ik moet vrijdag weer terug. 

@XBo, gek he, ik zie dat ook altijd dat ze het op heel veel plaatsen kunnen meten. Ik denk dan meestal 'ze zullen het wel weten' haha. Maar jij kijkt daar natuurlijk nu ook anders naar omdat het gewoon wat moet aandikken! Ik weet dat bms groeit onder invloed van oestrogeen.. misschien kunnen ze daar evt naar kijken? Al is het nog vroeg om te zeggen, misschien groeit het gewoon goed mee straks als de eicellen ook verder groeien! Hoe was het vandaag? Ik duim ook zo hard. Een keer goed nieuws verdien je zo!

@Danitwee, oh wel goed dat er al wat gaat groeien! Wel fijn ook inderdaad dat ze dat toch op dezelfde manier doen en er logica in lijkt te zitten (soms vind ik het best erg dat ik de artsen in twijfel trek.. oeps!). Op naar vrijdag en een mooi ei, denk aan je!

@danitwee he jammer, maar bij mij zeggen ze idd ook dat als het BMS wat aandikt er wel progressie is! Dus laten we hopen dat er vrijdag wat te zien is! En 10mm is een begin. Zijn ze bij jou meestal wel daaronder? Ik had er namelijk wel veel rond de 10 hangen..
@lovie ja, die verschillende punten kunnen zoveel verschillen. Maaaaarrrrrrrr:
Vandaag pakte ze hetzelfde punt als altijd en dat was 4,7mm. Nog niet bijster dik, maar voor mij wel! En er zat een follikel van 16,6mm en een van 12,9!? Verder alles rond de 9/10 en mag vanavond nog een keer de Gonal-F spuiten en morgenavond de Otrivelle. Vrijdagochtend dan waarschijnlijk de eisprong.
Kan het bijna niet geloven. Na precies een halfjaar de eerste kans! En tussen de lunchpauze precies voor het eerst van m'n leven vogelpoep op me gehad en volgens een collega geeft dat geluk ??. Ben niet van het bijgeloof maar vandaag eventjes wel haha! 

Wat zouden jullie aanraden qua gemeenschap? De arts heeft er niet heel veel over gezegd omdat ze eerst dacht dat ik een spontane eisprong moest krijgen haha en ze even in de war was haha. Ik dacht zelf aan woensdag eind middag, donderdagavond en dan toch de vrijdagavond? Helaas zijn de ochtenden geen optie i.v.m. werk. 
Ik ben even heel blij!

@Lovie: Helemaal waar. Dat zou ik ook minder moeten doen. Ik voel me soms ook een zeurpiet bij de arts dat ik alles wil weten en vraag waarom enzo, niet op een negatieve manier hoor. Maar ik merk wel dat ik me makkelijker neer kan leggen bij een beslissing als ik t begrijp. T blijft toch ons lichaam waar we het over hebben ;)
@XBo: Jaaaa wat een goed nieuws! Eindelijk. Zo spannend!! En je bms kan nog dikker worden ook hoor! 
Mijn arts raadde me aan om als ik sochtends de Ovitrelle had gezet ik die avond en de avond erna het beste gemeenschap kon hebben. Maar dan zou ik in jou geval mss gewoon woensdag-, donderdag- en vrijdagavond doen? 

@Danitwee, precies! En daar hebben we ook recht op haha :)
@XBo, wat geweldig! Eindelijk! Ik denk dat wat Danitwee zegt inderdaad prima is! Zet 'm op en ik ga keihard voor je duimen dat deze poging die er eindelijk is, ook meteen de juiste gaat zijn! ?

@Danitwee herken ik hoor wat je zegt over een zeurpiet zijn. Maar het is logisch dat we willen weten wat er grotendeels gebeurd, wij moeten het ook begrijpen! Voor de artsen is het grotendeels routinewerk. Denk dat ze er soms niet eens over nadenken en juist blij zijn met de mensen die doorvragen. En bedankt voor je tip! Denk dat we het houden op vanavond, morgenavond en vrijdagavond. Bij mijn vriend was alles goed getest, en dan zien we bij een mogelijk volgende ronde wel hoe ik zit qua diensten en of we het beter kunnen timen ?
@Lovie haha dat is bijna te mooi om waar te zijn, maar wie weet! Laten we hopen op een prachtige ronde voor ons drieën ? En succes morgen, laat je eventjes weten hoe het ging??
De Otrivelle zit erin hoor! Ben benieuwd. Ook heerlijk om nu even 2 weken niet naar het ziekenhuis te hoeven voor echo's etcetera. Die 4x in de week was toch wel pittig.. Hoe gaat het met jullie meiden?

Terug
Bovenaan