Gonal F + Ovitrelle

@XBo, zet m op! Hopelijk niet teveel bijwerkingen van de ovitrelle. Ik duim!
@Danitwee, denk aan jou morgen!

Hier wat minder nieuws, net geen verschil gezien met maandag. Leek weinig activiteit nu terwijl ik wel wat voelde.. gek. Zit nu bij de bloedpoli en vanmiddag bellen ze of ik mag ophogen of dat we het nog zo laten. Volgende week woensdag pas weer terug, zucht.. dit wordt een lange ronde helaas. Balen!
Edit: net gebeld en idd ophogen naar 50. Hopelijk gebeurt er dan wat!

@lovie nou wat kut! De vorige keren lukte het wel op deze dosering toch? Welke CD zit je nu? Fijn dat ze in ieder geval wel ophogen en daarmee doorpakken en niet afwachten. Duurt lang dan he tot woensdag..  Ik duim net zo hard voor jou dat er woensdag wat groei te zien is!?
@danitwee heeeeeel veel succes morgen. Ik denk aan je!

@Lovie: ah neee zo'n tegenvaller :( zeker als er al wel wat activiteit leek te zijn en je zelf ook een en ander gevoelt hebt. Hopelijk helpt de hogere dosering dan wel snel! Niks is frustrerender dan dat t lang duurt. Ik duim voor je. 
@XBo! Jeeeej! Zo fijn als de Ovitrelle erin zit he. Hopelijk heb je er niet te veel bijwerkingen van. Laat dat eitje(s) maar springen! En op naar goed nieuws over 2 weken. 

Nou hier ook weer iets raars, geen grote follikels te zien (grootste was ongeveer 11), maar wel een baarmoederslijmvlies van 12 mm. Dus voor de zekerheid heb ik ook op progesteron moeten prikken om uit te sluiten dat ik niet toch al een eisprong heb gehad (dan zou er misschien laatste keer toch een groter eitje gezeten hebben die ze niet gezien heeft?).. Wordt hier vanmiddag over gebeld en ook of ik eventueel moet ophogen weer naar om de dag met 75 prikken (waar ik vorige keer 4 eitjes mee had uiteindelijk). 
Edit: nog geen ovulatie geweest, wel heel hoge oestradiol waarde (769). Dus maandag weer terug om te vergelijken. 

@Danitwee neeee, meen je? Wat bizar wel dat je BMS dan wel super dik is maar er verder niet echt activiteit te zien is. Kunnen ze het verklaren? Of denken ze mede door de bloedwaarde dat er dus een grote kans is dat er maandag wel een eitje zit? Zo frustrerend hoe het elke ronde weer zo kan verschillen ? Hoe voel je jezelf eronder?
Hoop dat je ondanks alles wel een beetje een fijn weekend hebt, en @lovie ook!?
Ik heb vandaag mijn eisprong gehad, en had een aantal uren flink veel last (voornamelijk aan de linkerzijde) van mijn onderbuik. Gelukkig is het nu grotendeels gezakt. Het wachten kan beginnen ???

@XBo: Oeee zo spannend! Balen dat je er even flink last van had, maar hopelijk voor een goed doel. En hopelijk gaan de komende 2 weken snel voorbij! Ik duim voor je ?.
Ik ga maandag nog even vragen of ze het kunnen verklaren, gisteren vergeten ?. Baalde wel echt even. Had wel t idee dat er iets aan t gebeuren was, dus dan valt t extra tegen. En t maakt me een beetje bang dat dit dus ook nog kan, wel reageren op de medicatie maar niet op de goede manier. En als ik straks alsnog een eitje heb is m'n bms dan nog wel van goede kwaliteit als t er al zo lang zit? Dus m'n hoofd gaat weer op volle toeren ?. 
Fijn weekend meiden! 

@Danitwee ja dat is dan zo rot, helemaal als je het idee hebt dat er iets gebeurd in je lichaam. Valt elke keer dan zo vies tegen.. Ben heel benieuwd wat hun verklaring er voor is. Alle vragen opschrijven en gewoon stellen! Heel veel succes weer morgen! Ik denk aan je!
Ik maak me op dit moment weer een beetje druk om aankomende week. Heb een heerlijk weekend gehad, maar heb morgen/dinsdag avonddiensten en woensdag/donderdag nachtdiensten. Dat betekend: helemaal uit mijn ritme zijn en weinig slapen. Ben veel meer van de dagdiensten en daar doe ik het beter op. Ben dan 'bang' dat een eventuele innesteling verstoord kan worden door deze diensten, omdat het meer stress geeft op mijn lichaam. Iemand hier ervaring mee? Ga proberen maar zoveel mogelijk lief te zijn voor mezelf en het weekend goed bij te tanken!

Terug
Bovenaan