Gonal F + Ovitrelle

@Danitwee, nee he! Wat een gekke situatie.. Je lichaam wil dus wel maar het eitje nog niet helemaal.. Ik hoop dat het er vandaag anders uitziet! Het kan soms onwijs snel gaan ook dus misschien heb je vandaag wel een heel mooi ei. Ik denk aan je en succes zo!

@XBo: Ik kan me helemaal voorstellen dat je je daar een beetje zorgen om maakt. Je wilt gewoon de perfecte omstandigheden creeëren en niets aan het toeval overlaten. Maar vergeet niet dat er heel veel mensen zwanger raken met onregelmatige werktijden (of andere voor je gevoel niet perfecte omstandigheden). Ik denk niet dat het echt kwaad kan hoor. Maar probeer dan buiten je werk om gewoon lekker wat extra tijd voor jezelf te nemen en lekker te ontspannen. 
@Lovie: Wat een nare onzekerheid dan he :(. Maar je hoeft niet altijd wat te voelen he! Dus we hopen gewoon op goed nieuws! Ik had het zelf nu ook dat ik dacht dat er niets gebeurt zou zijn, maar er zat een eitje van 14 mm :). Heeeel blij mee! Hopelijk groeit ie netjes door. Donderdag voor de zekerheid nog even terug. 

@loviee ja ik denk dat ik gewoon wat heftig op de Ovitrelle reageer! Ik slik geen multivitamine maar wel andere kwalitatief goede supplementen en eet ruuuuim voldoende groente en fruit haha. Jammer hé dat er niet zoiets is als een kijkluikje. Zou ideaal zijn om ons wat gerust te stellen! Natuurlijk hoop ik dat ondanks je geen klachtjes hebt er woensdag wel iets positiefs te zien is ??En zoals Danitwee zegt je hoeft niet altijd wat te voelen. Lees genoeg verhalen van vrouwen die bij de groei nergens last van hebben of symptomen ervaren. Ik duim voor je!

@Danitwee heeee wat een goed nieuws! En hoe dik was je BMS nu? Hopelijk is die donderdag groot genoeg en kun je door ☺️ En wat je zegt is waar. Er zijn er zoveel die wel zwanger raken in deze omstandigheden. Toch wil je de beste omstandigheden creëren ofzo.

Nog even een vraagje. Vorige ronde toen ik voor het eerst Ovitrelle spoot had ik veel last van bijvoorbeeld pijnlijke/gevoelige tepels. Vandaag (dinsdag) ook deze klachten en zo ontzettend moe! Echter weet ik niet meer hoe snel na de eisprong de klachten vorige keer kwamen (woensdag Ovitrelle gezet).
Hebben jullie symptomen/klachten na Pregnyl of Ovitrelle? En komt dat dan ook pas na een paar dagen? En wanneer testen jullie na Pregnyl of Ovitrelle als de menstruatie nog niet is doorgezet? 14 dagen na het zetten van de injectie of echt 14 dagen na de eisprong? Is allemaal nieuw voor mij dus benieuwd naar jullie ervaringen.

Goedemorgen meiden!
@Danitwee, ohh heel goed! Fijn zeg! Ik ben benieuwd hoe het er vandaag voor je uitziet. Op welke cyclusdag zit jij nu? We moeten wel geduld opbrengen zeg.. pff!
@XBo, goed bezig! Dan doe je er wat dat betreft alles aan om gezond te zijn! 
Wat betreft ovitrelle: bijwerkingen wisselen bij mij heel sterk. Eerste keer heel gevoelige tepels, die keren daarna wat minder en afgelopen keer wel weer. Komt inderdaad ook pas een dag of twee later, als het hormoon volledig zn werk doet. Testen zou ik echt 14 dagen na de eisprong doen. Test zeker niet te vroeg want dat geeft dus een vertekend beeld door de hcg in ovitrelle. Hoop dat je je nu goed voelt!
Ik had vandaag een mooi ei van 16 mm en bms van 8! Vanaf vandaag 3 dagen bloedprikken zodat zn mn eisprong niet missen en vrijdag weer echo indien bloed nog niet positief is. Volgende IUI dus in aantocht.. spannend!

Hi meiden, 
@XBo: Volgens mij is wat je doet hartstikke goed met gezond eten en je vitamines :). en hoe gaan je nachtdiensten? Hopelijk zit je toch een beetje ontspannen in je vel en is er heel wat gaande van binnen!
M'n bms was 10 afgelopen maandag geloof ik, dus ik zei al tegen de arts van dan is het wel weer wat dunner dan vorige keer, maar toen zei ze dat het ook maar net is waar ze meten. Vind het wel spannend hoor voor morgen, straks is m'n ei ineens weg! Maar ik hoop op het beste. En heb vanochtend nog een acupunctuur sessie gehad, dus hopelijk is m'n lichaam er helemaal klaar voor. 
Ik heb altijd weinig klachten van de Ovitrelle, alleen vaak wat gevoel in / bij m'n eierstokken terwijl dan als het goed is m'n eisprong altijd al is geweest. Dus 3-4 dagen na de Ovitrelle ongeveer. En bij mij is het een beetje verschillend wanneer ik test. Maar meestal niet eerder dan 14 dagen na Ovitrelle (dus ongeveer 2 dagen voor NOD). Wanneer zou je NOD precies zijn? 
@Lovie: Jaaa, wat een goed nieuws zeg!! Heel fijn! Op naar je IUI en naar een goede uitkomst deze keer. Fijn dat je ook weer in de gaten wordt gehouden met bloedprikken. Met welke grote van het eitje mag je meestal de Ovitrelle zetten? 

@Lovie hmm, herkenbaar dus die bijwerkingen van de Ovitrelle. Moet er dus gewoon vanuit gaan dat ik daar absoluut niet op kan vertrouwen en het er moet laten zijn haha.  Nee, op zijn vroegste zou ik echt pas 14 dagen na de Ovitrelle testen hoor, maar denk dat ik toch safe neig naar 16 dagen na Ovitrelle dus 14DPO. 
Wat een geweldig nieuws! Zo fijn voor je, je hebt er lang op moeten wachten deze ronde. Welke CD zit je nu? Fijn dat ze het even in de gaten houden met bloedprikken. Spannend nu weer wanneer de IUI is! Zal een deze dagen wel volgen ??? Wanneer mocht je de vorige x de Ovitrelle zetten?

@Danitwee noooou helemaal in de positieve moed hier. Hoelaat mag je morgen weer? Ben zo benieuwd ?? En over het BMS, ja dat merkte ik bij mij ook. Ligt er net aan welk puntje ze pakken, en dan kan het gelijk al veel schelen. Fijn dat je zelf weinig klachten ervaart van de Ovitrelle.

Ik heb nu 2 avonddiensten gehad en ga vannacht de nacht in. Even bikkelen, maar het weekend lekker vrij ☺️ Mijn NOD is volgende week vrijdag!

Jeeej de Ovitrelle zit er weer in! Eitje was 19mm vanochtend! Voor de zekerheid mocht ik nog bloedprikken om te kijken of alle hormoonwaardes goed waren en dat was het geval. Dus nu heel hard hopen! 
@XBo: jou eerste wachtweek zit er op! Trek je t nog een beetje? Goed dat je wilt wachten met testen tot je nod! En hopelijk kun je lekker genieten van t weekend na je nachtdiensten. 
@Lovie: hoe gaat t met bloedprikken? Moet je morgen nog voor een echo? Dan lopen we gewoon bijna gelijk deze ronde! Wie weet brengt dat geluk voor ons beide ;)

@Danitwee heeee wat goed! Nu weer op naar de wachtweken met hopelijk een mooi resultaat voor ons drieeën straks! Dat zou wat  zijn.. Ik hoop in ieder geval heel hard voor je mee!
Met mij alles z'n gangetje. Nachtdiensten overleefd en nu lekker weekend. Wel duren de wachtweken enorm lang haha! Kan niet wachten tot het volgende week is. Maarja, we gaan het zien!
@Lovie hoe gaat het met bloedprikken? De IUI al gehad/in zicht?
Fijn weekend meiden!

Terug
Bovenaan