Hi meiden,
@XBo: Volgens mij is wat je doet hartstikke goed met gezond eten en je vitamines 🙂. en hoe gaan je nachtdiensten? Hopelijk zit je toch een beetje ontspannen in je vel en is er heel wat gaande van binnen!
M'n bms was 10 afgelopen maandag geloof ik, dus ik zei al tegen de arts van dan is het wel weer wat dunner dan vorige keer, maar toen zei ze dat het ook maar net is waar ze meten. Vind het wel spannend hoor voor morgen, straks is m'n ei ineens weg! Maar ik hoop op het beste. En heb vanochtend nog een acupunctuur sessie gehad, dus hopelijk is m'n lichaam er helemaal klaar voor.
Ik heb altijd weinig klachten van de Ovitrelle, alleen vaak wat gevoel in / bij m'n eierstokken terwijl dan als het goed is m'n eisprong altijd al is geweest. Dus 3-4 dagen na de Ovitrelle ongeveer. En bij mij is het een beetje verschillend wanneer ik test. Maar meestal niet eerder dan 14 dagen na Ovitrelle (dus ongeveer 2 dagen voor NOD). Wanneer zou je NOD precies zijn?
@Lovie: Jaaa, wat een goed nieuws zeg!! Heel fijn! Op naar je IUI en naar een goede uitkomst deze keer. Fijn dat je ook weer in de gaten wordt gehouden met bloedprikken. Met welke grote van het eitje mag je meestal de Ovitrelle zetten?