@Lovie hmm, herkenbaar dus die bijwerkingen van de Ovitrelle. Moet er dus gewoon vanuit gaan dat ik daar absoluut niet op kan vertrouwen en het er moet laten zijn haha. Nee, op zijn vroegste zou ik echt pas 14 dagen na de Ovitrelle testen hoor, maar denk dat ik toch safe neig naar 16 dagen na Ovitrelle dus 14DPO.
Wat een geweldig nieuws! Zo fijn voor je, je hebt er lang op moeten wachten deze ronde. Welke CD zit je nu? Fijn dat ze het even in de gaten houden met bloedprikken. Spannend nu weer wanneer de IUI is! Zal een deze dagen wel volgen ??? Wanneer mocht je de vorige x de Ovitrelle zetten?
@Danitwee noooou helemaal in de positieve moed hier. Hoelaat mag je morgen weer? Ben zo benieuwd ?? En over het BMS, ja dat merkte ik bij mij ook. Ligt er net aan welk puntje ze pakken, en dan kan het gelijk al veel schelen. Fijn dat je zelf weinig klachten ervaart van de Ovitrelle.
Ik heb nu 2 avonddiensten gehad en ga vannacht de nacht in. Even bikkelen, maar het weekend lekker vrij ☺️ Mijn NOD is volgende week vrijdag!