Gonal F + Ovitrelle

Hi girls,
Wat een fijne berichten!
@XBo, super goed bezig! Fijn dat je je goed voelt. Ik duim heel hard!
@Danitwee, woehoe, goed zeg! Hoop dat dit jouw gouden ei is. Leuk dat we ongeveer gelijk lopen en ik hoop dat ons dat idd heel veel geluk brengt!
Ik had vandaag een echo en had een mooi ei van 19 mm en bms van 9.2 :) mn bloed gaf aan dat de piek er nog niet helemaal is dus ik zet vanavond de ovitrelle en zondag heb ik de IUI. Spannend ook weer.. paar dagen na jouw Dani, ik vind dat we die alle drie dubbel en dwars verdienen, lets go! ♡

Hi,
@XBO: nou dat zou zeker wat zijn zeg ? Hopelijk binnen nu en 3 weken heel veel positieve berichten hier haha! ?. En jaaa ellende is dat he, die wachtweken. Hopelijk helpt t weekend een beetje mee dat de dagen wat sneller gaan voor je gevoel. 
@Lovie: jaaaa voor jou ook weer een mooie kans op komst! Ja dan schelen we maar 1 dag want mijn eisprong zou morgenochtend moeten zijn ongeveer. Is t trouwens een vervelend iets om te ondergaan, IUI? Heel veel succes alvast! 

Dankjewel, lief !!
Het zit er weer op. Mn vriend mocht verrassend genoeg mee! Mag eigenlijk niet, maar ze kneep een oogje dicht. Normaal gesproken is het ook zo gebeurd en stelt het weinig voor, maar vandaag ging het slangetje er niet zo makkelijk in. Uiteindelijk dus best wat gedoe en dat is dan niet heel prettig, maar de verpleegkundige bleef gelukkig heel rustig en het lukte toen wel. Nu lekker in het zonnetje rustig aan doen, en heel hard duimen voor ons allemaal!! Geniet van de zondag lieve meiden ! 

@Lovie wat fijn dat je vriend mee mocht! Mischien dat ze er op een zondag ook wat makkelijker in zijn? Super lief in ieder geval. Ook dat het erop zit! Jammer dat het vandaag niet zo soepel verliep. Nu inderdaad lief zijn voor jezelf, genieten van het zonnetje en hopen op snelle wachtweken.
Voor mij komt het dan ook in de buurt, vrijdag de NOD! Vorige xbegon de menstruatie heel licht precies 2 weken na de Otrivelle, a.s. woensdag dus. Vind het wel spannend hoor. Heb nog steeds hele gevoelige tepels en af en toe zo'n gekke steek in mijn onderbuik (iets wat ik voor mijn eisprong nog nooit had gehad). Ach, je kunt jezelf helemaal gek maken en meer dan afwachten kunnen we niet doen. AL hoop ik er natuurlijk stiekem wel op!
Fijne zondag nog lieve meiden, denk aan jullie!

Kleine update: net het eerste beetje lichtrozr bloedverlies gehad. Als het niet doorzet morgen voor de zekerheid een testje doen maar ga er vanuit dat we door moeten voor de volgende ronde ? zo ontzettend balen dit! 

@XBo, oh nee, wat shit! Maar.. misschien ben je te vroeg met je conclusie, you never know?? ? Ik blijf duimen hoor, knuffel! 

Hi, 
Hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad?
@Lovie: Wat fijn dat de IUI er weer op zit. En wat naar dat het net deze keer niet zo makkelijk ging. Maar gelukkig is het wel gewoon gelukt. En wat fijn dat je vriend erbij mocht zijn! Hopelijk gaat dat snel ook weer veranderen dat we gewoon partners mee mogen nemen als we daar behoefte aan hebben. En heb je nog bijwerkingen van de Ovitrelle? Duimen duimen duimen dat het deze keer jou geluksronde mag worden. 
@XBo: Jij bent al een heel eind op weg! Nog een aantal dagen in spanning. Hou je het nog een beetje vol? En de symptomen die je noemt zouden zomaar eens een goed teken kunnen zijn! Ik hoop zo voor je dat het raak is! Duimen duimen duimen maar! 
Ik vind het nu al spannend en zit pas 3 DPO haha, dus dit gaan nog lange 2 weken worden verwacht ik. En heb dit keer best wel last van m'n onderrug door de Ovitrelle. 

Oh huh, mijn forum doet weer raar. Kom er ook steeds niet op en zie nu na mijn bericht pas dat er al nieuwere berichten waren. Maar wat super balen zeg @XBo! Maar het zou ook nog een innestellingsbloeding kunnen zijn? Al heb ik dat zelf nooit gehad.. Ik blijf toch nog even door duimen voor je hoor!

Terug
Bovenaan