Gonal F + Ovitrelle

Goedemorgen meiden,
@XBo, fijn dat je je weer wat beter voelt! Duim voor je voor vrijdag!
@Danitwee, goed om van je te horen en..... dat kan heel goed een innestelingsbloeding zijn? Ik duim ontzettend hard dat dit jullie wonder mag zijn! Je hebt helemaal gelijk wat betreft 'het symptomen spotten', ik maak mezelf gek. Je kunt er zo weinig van zeggen. Ik weet eigenlijk niet of ik dit op deze manier voelde de laatste keren. Zal gewoon moeten afwachten. Jij verder geen symptomen?
Verder gaat het wel, ik swing lekker heen en weer tussen emoties. Ga zo naar acupunctuur dus dat brengt me hopelijk wat rust. Daarnaast probeer ik ook in mn hoofd te houden dat het een goede keuze is geweest om me vast op de wachtlijst te laten zetten, zodat ik in ieder geval een andere weg in kan slaan MOCHT het nodig zijn. Aftellen die dagen!

@Danitwee fijn dat je wat afleiding hebt gehad de afgelopen dagen, dat scheelt dan wel he! En spannend zeg, helemaal met dat bloedverlies wat je hebt gehad. Zou natuurlijk qua dagen prima een innestelingsbloeding kunnen zijn! 
@Lovie hopelijk heeft de acupuntuur je gisteren wat rust gebracht en kom je de laatste wachtdagen een beetje door. 
Moet veel aan jullie denken hoor. Heb er wel een goed gevoel over, iedereen om me heen wordt op dit moment zwanger en wie weet is dat een goed teken haha ?. 

@Lovie: Super lief, dankjewel! Ik hoop hetzelfde voor jou natuurlijk. Het is zooo jullie beurt nu! Jaaa lastig is dat he, konden we onszelf soms maar even "uitzetten" qua gedachten en emoties. Hopelijk heeft de acupunctuur je weer een beetje geholpen rustig te worden? Hou vol nog even de laatste dagen!
Ik voel nu wel wat meer steekjes in en rond m'n buik en m'n lunch viel zwaar vandaag. Maarja ik kan het me ook heel goed verbeelden natuurlijk. Waar je normaal nooit zo veel achter iets zoekt, doe ik dat nu wel ;-). 
@XBo: En het zou inderdaad een innestellingsbloeding geweest kunnen zijn, maar mss ook wel gewoon door hormoonschommelingen ofzo? Wil er niet te veel hoop op vestigen haha. 
En vind je dat erg lastig dat iedereen om je heen zwanger wordt? Dat lijkt ineens in een stroomversnelling te gaan he als je er zelf mee bezig bent. 
Succes morgen met je eerste echo weer!

@Danitwee ooooh wat spannend zeg, de NOD komt nu ook echt heeeel dichtbij. Ik blijf heeeeeel hard duimen!??
Ja, eerlijk gezegd vind ik het even best pittig. Ik gun het iedereen, maar elke keer als je het nieuws hoort steekt het ook bij jezelf. Ook omdat je gewoon weer zo'n onzekere ronde ingaat. Ben benieuwd hoelang ze door willen gaan met de 100EH. Afgelopen 2 rondes ging ik ook pas wat doen nadat ik ruim een week de 112,5 spoot. Daarvoor telkens niets, dus hoop dat ze niet te lang blijven doorkwakkelen. We gaan het meemaken.

edit vrijdagochtend:
Helaas nog niks te zien. BMS is dun en veel kleine follikels. Dinsdag weer retour.

@Danitwee, super spannend meis. Gun het je enorm en heb er een heel goed gevoel bij voor je! 
@XBo, ah wat balen... je hoopt toch op meer he. Wat is nu het advies ? Zelfde dosering en dan dinsdag terug? Wel lekker snel gelukkig..
Hier is het helaas over. Ik durfde ook nergens meer op te hopen maar ben echt door een diep dal gegaan vandaag. Het is nog niet doorgebroken maar wel wat spotting en witte test. Zou het ooit goedkomen... al het vertrouwen is weer helemaal weg. Ik kan alleen maar denken 'wat als ook ivf niet lukt...'. Wat doe ik toch verkeerd :(

@lovie oh meid, ik heb even de woorden niet.. Kan vanalles zeggen, dat ik hoop dat het uiteindelijk goed komt maar weet hoe nutteloos dat soms kan klinken. Voel je je nu iets beter als gisteren? Je mag er ook flink van balen want het is gewoon ontzettend kut. Ik geef je een virtuele hele dikke knuffel. En, je doet echt niets verkeerd!? Onze lichamen zitten nou eenmaal heel ingewikkeld in elkaar en we worden zeer op de proef gesteld. Let op jezelf ?
Ik nu inderdaad tot dinsdag door met 100EH en dan eventueel ophogen. Probeer het maar los te laten, we wachten het maar af..
@danitwee hoe gaat het met jou??? Vandaag de NOD toch?

Goedemorgen meiden, 
@Lovie: Oh neeeeee, zo shit!! Wat ontzettend oneerlijk is het toch allemaal :(. Het is je zo gegund! En ik snap zo dat je de hoop verliest. Vind het zo ontzettend rot voor je. Maar het hoeft maar 1 keer goed te gaan. En je hoort nog best wel vaak dat vrouwen met een eerste IVF poging (na al een lang traject) toch ineens zwanger raken, dus hopelijk geeft dat wel weer nieuwe hoop straks. Maar wie weet is IVF toch niet nodig en gaat de volgende ronde jou ronde worden!! Maar wees maar weer extra lief voor jezelf en het verdriet mag er ook zijn. Het is gewoon een hels traject. En je doet echt niks verkeerd! Je bent juist heel sterk en een doorzetter. Dat moet een keer beloond worden. 
@XBo: Ik herken wat je zegt over het zwanger raken van anderen, ik kreeg er zelf ook vaak een minderwaardiger gevoel over mezelf over. Zovan bij iedereen lijkt het "zomaar" te lukken, al weet je soms natuurlijk ook niet hoelang iedereen erover gedaan heeft. En je gunt het anderen inderdaad ook, maar die gevoelens kunnen naast elkaar bestaan wat mij betreft. En inderdaad de onzekere rondes die je zelf steeds hebt, dat je niet weet hoelang je uberhaupt weer moet wachten op een eisprong. En balen dat er nog niks te zien was op de echo :(. Hopelijk dinsdag beter nieuws, ik duim voor je! 
Ik durf nu bijna niet meer te zeggen dat ik vanochtend een positieve test in handen had. Had 't eerlijk gezegd ook niet echt verwacht omdat ik verder niet zo heel veel voel op wat steekjes hier en daar na. Maar we zijn ontzettend blij, maar ook wel wat voorzichtig nog vanwege de eerdere miskramen en afgebroken zwangerschap. We proberen het maar zoveel mogelijk stap voor stap te bekijken en voor ogen te houden dat de kans nog altijd groter is dat het goed gaat dan dat het fout gaat. Gelukkig heb ik nu een weekje vakantie en gaan we lekker naar het buitenland morgen, ik zal dus ook wat minder op het forum zijn komende week, maar ik blijf heel hard voor jullie hopen en duimen en volg jullie graag nog verder! 

Ohhhh lieve Danitwee, wat geweldig voor jullie! Ik had al een heel goed gevoel voor je, wauw! Hoe voel je je nu? En gekkie, niet bezwaard voelen ! Juist enorm van genieten, het is je zo gegund. Fijn dat je lekker vakantie hebt, ik hoop dat je de komende weken ook vertrouwen kan opbouwen en uit gaat kijken naar een mooie zwangerschap. Gefeliciteerd lieverd!

Terug
Bovenaan