@Danitwee, ik begrijp dat je je graag meteen heel zwanger wilt voelen, maar dat hoeft echt niets te zeggen heb ik vaak gehoord/gelezen. Ik hoop dat je de komende weken vertrouwen kunt opbouwen voor jullie wondertje en extreem geniet van de vakantie!
@XBo, wat een rollercoaster voor jullie, zo gemeen. Ik las je bericht gister en kon weer eens niet op het forum (bij mij laadt de pagina dan niet ofzo!), en baalde zo ontzettend voor je toen ik dit bericht net las 🙁. Je zou denken dat de dosis dan te laag is inderdaad omdat de follikels en het bms weer krimpen, maar ik herken ook het risico voor overstimulatie wat zo ontzettend snel kan gaan! Fijn dat ze je wel een gesprek aanbieden en je kan praten over de mogelijkheden. Ik herken je gevoel zo dat je er echt moedeloos van wordt.. Mijn idee zou zijn dat ze je andere medicatie geven, heb wel eens goede verhalen gehoord over ovaleap? Daarnaast zou ik vragen of ze je bloed wat beter in de gaten willen houden. Vooral oestradiol, wat doet dit met de verschillende doseringen? En heb je ook al wel eens op AMH geprikt? Je bent nog erg jong en met pcos is het lastig af te leiden, maar misschien toch goed om ook te checken. Daarnaast is het een stom advies, maar zou ik tegen je willen zeggen: hou vol!!! Ik voel je radeloosheid door het scherm heen, en wil je een hele dikke digiknuffel geven. Het gaat goedkomen!
Ik ben door een aantal hele moeilijke dagen gegaan. Ik voel me nog steeds niet top, maar krabbel weer een beetje op. Spuit nu weer 37.5 en volgende week heb ik een echo. Ik verwacht niet veel meer van IUI, en na deze poging houd ik lekker vakantie tot aan ivf. Wat een rot traject blijft het toch 🙁