@lovie zo stom dat je forum nog steeds niet helemaal meewerkt! Waar het aan ligt geen idee, maar het werkt nog niet optimaal.. Ik vind je maar een bikkel hoor. Hoe is je vriend eronder? Ook jij krijgt elke keer een klap te verduren, alle inspanning die je levert en ook dan weer slecht nieuws. Ik hoop natuurlijk met alles wat ik in me heb dat een komende IUI de uitkomst gaat zijn voor je. En als ik het goed begrijp is dat dan de laatste tot de IVF start?
ja, het is echt heel irritant. Kijk, weet je dat als er eenmaal wat groei is er wat door gaat zetten, dan is het wachten te behappen. Maar heb nu in elke ronde meerdere keren meegemaakt dat er dan hoop was, ook volgens de artsen, maar de echo erop het dan toch weer slecht nieuws was. Dat is ZO frustrerend. Want je wilt hoop houden, positief blijven. En ik zei gisteravond nog tegen mijn vriend: zul je zien dat er morgen, ondanks het goede nieuws van dinsdag er weer niets te zien is. En jahoor, net of je een vloek over jezelf afroept. Positief blijven en hoop houden wordt je wel erg moeilijk gemaakt.
Ben inderdaad ook zeer benieuwd naar maandag. Heb allerlei vragen opgeschreven en het is fijn om te weten dat we dan de tijd hebben om die vragen ook te stellen. Ovaleap heb ik inderdaad ook meerdere dingen over gehoord, mezelf nog niet helemaal in verdiept. Dacht misschien ook nog aan Menopur. AMH is nog nooit geprikt, ook die ga ik meenemen. We gaan het meemaken..