Gonal F + Ovitrelle

@XBo Wow, niet normaal hoe vaak je deze week bent geweest! Zit het wel bij jou in de buurt?
Ben benieuwd wat Menopur gaat doen! Klinkt wel als een logische keuze op basis van je bloed. 
Snap heel goed dat je er doodmoe van wordt. Je krijgt het echt voor je kiezen! Succes morgen, hopelijk goed bericht!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus zondag 1e prik. Heb mezelf mooi verwend met een etui voor de spuit haha. Je moet er toch iets moois van maken hé.. Ik ga zo even ZH mailen voor 1e echo.  

Nou, van de week 14,8 nu 15.3..... groeit wel maar heel nu weer te langzaam. Maandag toch nog terug en zo door. 9 dagen op rij hier.. Ondanks dat ik werk in het ziekenhuis is het 45 minuten enkele reis. Maarja, proberen het positief te zien. Er is groei, hopelijk dan maandag echt groot genoeg dat de ovitrelle gezet kan worden.
Hoe is het met de rest??

@XBo succes vandaag! 
Ik heb gisteren eerste prik gezet. Was best wel onzeker of ik het allemaal goed deed haha. Kwam nog wat vloeistof terug en aan de naald. 
Volgende week eerste echo op CD11. 

Sorry voor mijn late reactie, ik was een paar dagen weg en even lekker offline.
@XBo, wat fijn dat je nu zicht hebt op een goed ei!! Maar ik snap dat je er helemaal klaar mee bent als het zo langzaam gaat en zo vaak in dat ziekenhuis zit :(. Hoe ging het vandaag? Ik duim voor een superkans nu!
@Liekee, spannend je eerste prik en echo! :) Geen zorgen over die vloeistof, dat heb ik ook altijd en is normaal. 
Hier geen updates nog.. morgen terug voor controle. Voel niet zoveel dus verwacht eigenlijk niets nog en dat ik moet ophogen. Maar we gaan het zien...

@Liekee wat fijn dat je bent begonnen! De eerste stap is weer gezet. Bij mij komt er ook altijd nog een drupje uit de insteek van het prikken, en zit ook altijd nog wat aan het naaldje. Niets mis mee!
@Lovie ben wel benieuwd naar je controle morgen. Maar je voelt je lichaam zelf aan en hebt natuurlijk al ervaring met vorige rondes.. Ik hoop stiekem dat er toch wat te zien is, en dat anders de ophoging voor snel effect zorgt. Hoe voel je je verder?  Lekker genoten van je paar daagjes weg?
Ik vanmorgen weer een echo gehad en follikel was doorgegroeid naar 16.8mm met een BMS van 5.8mm. Daarnaast waren er ook weer wat kleintjes doorgezet richting de 11/11.5, en er zat er nog 1 van 13.5. Volgens de arts doet die toch mee en is er wel een kans dat die bevrucht wordt. 2 follikels dus. Al met al, de Ovitrelle zit erin en de wachtweken gaan beginnen. Moet zeggen dat ik de vorige x heel blij was, en nu echt zoiets heb van we gaan het wel zien. Opgelucht natuurlijk dat ik even niet naar de poli hoef en we weer een kans hebben, maar ook behouden. Misschien ook maar fijn, hopelijk ben ik er dan ook wat minder mee bezig komende weken.

@XBo, wat spannend!! Ik snap dat je je minder blij voelt dan de vorige keer na al dit gedoe, maar een kans is een kans! Ik duim enorm voor je dat dit gewoon de lucky one mag zijn!

Hi meiden,
Ik lees nog steeds af en toe mee hier hoor als jullie dat goed vinden! En duim nog steeds heel hard voor jullie. 
@Lovie: Balen dat er nog niks gebeurt. Zo irritant als het steeds zo lang duurt he. En helemaal logisch dat je mentaal moe bent. Dit hele traject is iets waar je dag en nacht mee bezig bent. Maar inderdaad op naar een mooie kans nog voor je vakantie! En fijn dat de arts ook wel heel positief is over je kansen met IVF. Dat geeft hopelijk goede moed mocht deze ronde niet lukken. Maar daar duim ik natuurlijk wel nog heel hard voor. Het duurt allemaal al lang genoeg voor je!
@XBo: Ik heb zeker genoten van de vakantie. Was lekker even een weekje ertussen uit! En jeetje wat een lange en heftige weg naar een eisprong voor je weer zeg L. Super frustrerend. Zeker als het ziekenhuis ook nog zo ver weg is. Maar gelukkig heb je nu weer een mooie kans en ik duim dat dit jou ronde mag zijn! Misschien zelfs wel een dubbele kans dan! Vind je dat fijn of juist ook wel extra spannend? En gaan ze nog op progesteron prikken? En ook fijn dat er, mocht deze ronde niet lukken, een plan klaar ligt voor volgende ronde met nieuwe medicatie.
@Liekee: Wat fijn dat je begonnen bent nu en dat het prikken goed gaat. Hopen op een mooie kans op korte termijn voor je. En dat er soms nog druppeltjes aan de naald hangen had ik ook vaak. Da t is niet erg. Ik heb 21 juli m’n eerst echo, heel erg spannend!

@XBO Fijn dat de ovitrelle er in zit! Succes deze 2 weken. Ik hoop dat je lekker wat afleiding hebt! 
@Lovie balen zeg! Fijn dat je lekker paar dagen weg bent geweest! Wij willen ook eind aug op vakantie, hopelijk past dat precies binnen het schema. 
@Danitwee Spannend je eerste echo. Je zult de dagen wel wegkijken! 

Terug
Bovenaan