Gonal F + Ovitrelle

Ik heb net een echo gehad. Nog geen dominant eitje maar baarmoederslijmvlies was 6,6. Blijven spuiten met 50eh en dan donderdag terug. 
Hoe is het met jullie?

@danitwee morgen je eerste echo toch!?? Zo spannend. Ik duim heeeel hard voor je! Denk aan jou!
@liekee jammer dat er nog niet echt wat te zien was. Dat je BMS al is gegroeid is al wel een goed teken! En het heeft al een mooie dikte. Ik duim voor een goede echo donderdag.
@lovie hou jij het allemaal een beetje vol tot de komende echo?? EDIT: zie nu je berichtje. Wat super! Hopelijk donderdag een goede follikel en op naar de IUI en een kans! 
Ik zit nu op dag 6DPO, morgen progesteron prikken. Hoop zo dat de uitslag goed is. Verder weer veel klachten van de Otrivelle (zere borsten, pijnlijk rondom mijn baarmoeder). Ga vragen of ik de volgende x Pregnyl mag ipv Otrivelle, wie weet scheelt het. 

@Lovie Mooi ei al! Hopelijk donderdag goed doorgegroeid! 
Het spuiten gaat eigenlijk best goed. Je went er aan!
@XBo succes met bloedprikken morgen. Krijg je snel de uitslag? 
Ik heb trouwens vannacht nachtmerrie gehad over de Pregnyl. Ik maak me er blijkbaar best druk over. Maar ik had gedroomd dat ik hem niet durfde zetten en dat vriendin het deed, maar dat ze het deed met de ophaalnaald ipv injectienaald en dat mijn hele buik openlag, oeps haha. 

Progesteron was 41.5. De referentiewaarde die mijn ziekenhuis hanteert is tussen de 13.1 (laag) en 46.3 (hoog) voor de luteale fase. Super netjes dus! Merk dat ik het nu wel spanennder vind. Nog steeds dezelfde klachtjes en voel me niet anders dan de vorige keren. Nog even geduld!
@Liekee bah, die nachtmerrie klinkt ook zeker als een nachtmerrie haha! Gelukkig is die spuit niet heel anders dan de andere ? dus dat komt tegen die tijd vast goed! Ik had je natuurlijk al gesproken over je nieuwe echo. Fijn dat je nu mocht ophogen, benieuwd naar het resultaat meid!
@Lovie hoe was je echo??

@Liekee, wat een vervelende nachtmerrie :( je bent er waarschijnlijk ook onbewust veel mee bezig. Dat ervaar ik zelf ook.. Doe lekker rustig aan! Hoe was je echo vandaag?
@XBo, wauw dat is echt een supermooie waarde hoor! Dat belooft hopelijk veel goeds! Eindelijk ook eens goede uitslagen voor jou. Ik heb dat helaas nog nooit na mn ovulatie laten meten maar weet wel dat het laag is in de folliculaire fase bij mij zelf. Wanneer is je NOD ook alweer? Ik duim voor je meis!
Mn echo was goed! Ei was 18 mm vandaag, dus 4 mm gegroeid vanaf dinsdag, vond ik een mooie groei. Bms was rond de 8 ook dus ook prima. Ik heb bloedgeprikt en vanuit daar kijken ze of mn piek er al is of niet, en dan heb ik morgen of overmorgen de IUI, de laatste.. Wil me voornemen om er niet teveel bij na te denken en gewoon maar te zien, hopelijk lukt dat haha.

Ja mooie waarde @XBo. Wanneer mag/ga je testen?  @Lovie wauw mooie groei! Spannend zeg!  Ik had helaas nog maar kleine eitjes, wel mooi 3laags baarmoederslijmvlies. Moest bloed prikken op Oestradiol of er misschien nog iets aan kwam, maar die waarde was laag. Ik ga nu ophogen naar 75EH en dan maandag weer terug! 

@Lovie ooooh wat geweldig! Wanneer is de IUI? Vandaag of toch morgen? Ik hoop voor je dat het erop zit meid en je weer de wachtweken in kunt. EN boven alles, dat dit gewoon de ronde mag zijn natuurlijk. Dat is je zo gegund!???
@Liekee als het gaat zoals de vorige rondes zou ik vanaf a.s. lichtroze bloedverlies moeten gaan krijgen, merk dat ik dat dus heel spannend vind. Als dat niet het geval is weet ik nog niet echt wanneer ik ga testen.. Woensdag is echt mijn NOD. Even kijken hoe dat loopt allemaal. Al zegt mijn gevoel ergens dat het niet raak is.Voor jou hoop ik natuurlijk dat de ophoging goed zijn werk gaat doen. Hoe vind je het spuiten & de meerdere controles tot nu toe?
Edit zaterdagmorgen: net al wat bloedverlies gehad. Menstruatie gaat er dus aankomen. Zo ontzettend balen.....?

Terug
Bovenaan