Gonal F + Ovitrelle

@Liekee blijft ook maar spannend hé bij jou. Ik had je natuurlijk al gesproken en hoop onwijs dat het er maandag goed voor je uitziet en ze de juiste keuze hebben gemaakt. Hebben ze ook gezegd waarom ze de eerste rondes echt maar met 1 follikel door willen gaan? En vanaf wanneer rekenen ze een tweede mee qua aantal mm? Bij mij telde namelijk de vorige van 14,8 ookal mee als 2e. Ik duim voor je meid!
@Lovie nee ik ga dat ook even loslaten. En deze ronde wordt sowieso helemaal anders, door de Menopur/Pregnyl dus geen idee wanneer ik dan mijn menstruatie kan verwachten. Opzich ook wel fijn, kan ik het wat meer loslaten hoop ik. Ik merk nog niets, vind de Menopur wel een vervelende prik maar heb geen bijwerkingen. Maandag de eerste echo!
Fijn dat je intake 'fijn' was en je veel informatie hebt gekregen. Dat over die echte overstimulatie wist ik inderdaad, in een ander topic zit iemand nu in de IVF dus daar toen wel veel over meegelezen. Bizar hé! Maar wel goed om te weten dat dat soort dingen kunnen gebeuren. EN goed dat je toch hebt gekozen om nog even rust te houden en echt even te genieten van jullie vakantie. Even geen ziekenhuis!
Fijn weekend meiden!?

Zo, ik heb vandaag weer de eerste echo gehad. Alles was klein op 1 ‘follikel’ na, die was al rond de 21mm. Maar die heeft een hele afwijkende vorm, BMS is nog dun (3,1mm) dus is waarschijnlijk een oud eitje/cyste. Ook omdat het nu pas dag 10 is, en ik tot nu toe pas zolaat resultaat had elke x. Ze verwacht dat als dit een goede is mijn ovulatietest positief zou moeten zijn, dus die moest ik doen (gedaan en is negatief, al heb ik nog nooit een positieve gehad).
Wel gemeenschap hebben en door blijven spuiten en dan vrijdag een echo, als dit dan een goed eitje was kunnen ze dat zien, en anders de hoop dat er iets verder is gegroeid.
Laat het eens een keer normaal gaan….. Haha.

@Lovie hoe voel jij je? Merk je iets of alles gewoon normaal?

@Liekee ben jij weer een beetje komen van vandaag??

@XBo wat een gekke meting weer hé. Ik hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid hebt en positief nieuws krijgt! Ik ben wel redelijk bijgekomen.
Update van mijn kant:
Ik had gisteren 2 eitjes van +/- 21 mm dus de eerste poging is gecanceld. De eerste rondes willen ze hier echt maar één eitje, en wij zien voor nu ook geen tweeling zitten. Geen pregnyl zetten en afwachten tot ik ongesteld word. Helaas waarschijnlijk niet nog een poging voor onze vakantie, wordt een beetje krap dus dan beginnen we half sept weer. Ik had me wel ingesteld dat de 1e rond niets zou worden maar niet verwacht dat ik niet nog een pogina moest skippen voor vakantie. Daar baal ik wel van. 
Er is ook een aantekening gemaakt voor een LEO-operatie. Ik heb geen idee wanneer ze dat dan zou doen willen doen.. 

Hoi meiden, ik heb even niet zoveel gepost, ga nogal door ups en downs in die twee wachtweken, bleh..
@XBo, ik vind het zo balen dat je elke keer weer tegenslag hebt meis :( wat gek dat deze 'follikel' er dan nog zit, maar zou misschien een cyste kunnen zijn? Ik begreep dat deze gelukkig snel weggaan, maar het is natuurlijk wel weer even een rot moment. Ik duim voor je vrijdag, jij verdient een hele grote dosis geluk! ?
@Liekee, neeeee wat shit. Weet wel dat dit heel veel voorkomt bij een eerste ronde, en ik vind dat het ziekenhuis daar ook wel goed aan doet. Je weet het nooit.. ik heb 2 of 3 rondes (maar niet de eerste) twee follikels gehad, dat vond ik ook best lastig idee. Maar ik begrijp dat je graag gauw door wilt. Misschien wel fijn om lekker na de vakantie opgeladen en wel weer door te gaan, al is dat op dat moment gewoon echt niet wat je wilt. En die LEO operatie, weet je de reden daarvoor? Knuffel!
Hier geen symptomen, maar wel erg onrustig en moodswings door al die onzekerheid. Ik verwacht dus vrijdag mn menstruatie, misschien zaterdag. Ik heb mijn hoofd ook al wel bij ivf, maar heb ook heel veel zin in vakantie en even mijn gedachten verzetten. Na al die tijd ben ik best wel leeg. 
Denk aan jullie!

@liekee zo balen.. Ook dat er waarschijnlijk niet nog een ronde in zit voor de vakantie. Logisch dat je daarvan baalt.. Ben benieuwd wat hun beweegredenen zijn voor de LEO operatie, en of je het zelf uiteindelijk ook overweegt! Hopelijk zet je menstruatie snel door na je positieve ovulatietesten en heb je er niet al te veel last van ?

@Lovie die wachtweken zijn rot he.. Vervelend dat je die ups & downs zo ervaart. Ik hoop zoooooo hard dat je nog geen voortekenen hebt voor je menstruatie, en hij vandaag/dit weekend niet door gaat zetten! Ik gun het je ZO hard!????  

Ik vanmiddag weer een echo, we gaan het weer zien!

@Lovie Balen dat je je zo voelt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en lekker op vakantie kunt! Uiteraard met mooi nieuws!
@XBo ik denk dat ze het overwegen omdat ik niet reageerde op de Clomid en Letrozol en dat ik nu 1e rondje 2 eitjes had. Misschien dat ze dan 3 rondes Gonal-F willen proberen of ik wel goed ingesteld kan worden op deze medicatie. Zo niet, dan Leo operatie, maar ik heb al beetje ingelezen maar las toch wel wat risico's. Maar we wachten het gewoon af! 
Succes vanmiddag!! 

Even een snelle update.. ik voelde het al aankomen, helaas mega ongesteld ?. Ik was echt gebroken gisteren.. dat betekent dus ivf. Vandaag dan ook met de pil begonnen en schouders er maar onder zetten na de vakantie.. Zucht.
@XBo, hoe was je echo?? Heel benieuwd hoe het met de "gekke follikel" was.
@Liekee, ik duim voor jouw volgende ronde! 

@liekee hmm, hetzelfde verhaal als bij mij! Hebben ze eventueel ook aangeboden en is altijd nog een optie; maar hier waren ze er niet heel happig op. Niet echt perse heel veel positieve verhalen die ze erover horen, dus heb er voor nu ook vanaf gezien.
@lovie och lieverd! Ik had zo de hoop dat het ondanks je lage verwachtingen dan toch gelukt zou zijn. Wat onwijs KUT! Dat mag ik vast wel zeggen. Je mocht vandaag gelijk al starten met de pil? En hoe ziet het er nu uit? Wanneer moet je voor de eerste controle, of is dat echt pas na je vakantie? Echt ik hoop zo dat je je snel mentaal ietsje beter voelt en jullie voor de IVF kunnen gaan, dat soepel verloopt en je eindelijk beloond kan worden. Echt meid, ik stuur alle liefde, geluk en knuffels jou kant op. Hou je taai ?
Bij mij was alles nog klein, en de 'oude follikel' was niet echt meer te zien. Is waarschijnlijk toch iets geweest uit de vorige ronde. Prima, zit dat ook niet meer in de weg. Nu opgehoogd naar 112,5 in totaal. De Menopur lijkt voor nu dus nog niet echt verschil te maken t.o.v. vorige rondes met alleen de Gonal-F. Dus ben benieuwd naar de echo dinsdag en of er dan wel netjes 1 follikel groeit die er wat sneller uitspringt, en niet weer vele tegelijk. Zit nu namelijk weer op dag 14. BMS was 5,3mm dus wel iets dikker dan het normaal bij mij is, maar is natuurlijk net hoe ze het pakken. 

Ondanks alles een fijn weekend meiden ?

Terug
Bovenaan