IK SNAP ER NIKS MEER VAN.
Gisteren had ik dus GEEN positieve ovulatietest. Er was zelfs helemaal geen tweede streepje meer zichtbaar. Heb ik mijn ei dan helemaal gemist. Normaal gesproken heb ik een dag na mijn ei een temperatuurstijging die blijft totdat ik weer ongesteld wordt. ook die heb ik nog niet gehad.
Tot mijn grote schrik had ik vanmorgen toen ik naar de wc ging bruin bloedverlies. Net zoals ik altijd heb een paar dagen voordat ik ongetseld ga worden. Hoe kan dit nu, zit nog maar op dag 19 en vorige maand had ik mijn ei op dag 22. Heb mijn temperatuurkaart erbij gepakt en daar zie ik op dag 12 wel een lichte temperatuurstijging maar niet zodanig dat fertilityfriend mij eisprong heeft gespot. Als ik nu mijn temperatuurkaart open geeft ie aan 'ovulationday not found yet'.
Vond wel dat mijn thermometer vorige week raar deed, schoot van 36,3 opeens omhoog naar 36,9 en bleef daar hangen. Als ik het dan nog een keer deed dan kwam er wel 36,3 uit???????
Zou ik mijn ei dan op dag 11 hebben gehad, 10 dagen later dan de maand ervoor.
Ik weet het even helemaal niet meer maar aan mijn bruine bloedverlies te zien ga ik gewoon ongesteld worden en dat al op dag 19 of 20.
Veel liefs
Nataly