Hee Nataly!

Hee Dames!

Hoe gaat ie!?
Hier gaat alles zijn gangetje!
Ik wil jullie alvast hele gezellige kerstdagen wensen!!
x zuus

Hoi hoi,

Ff een update:
Ben aangenomen in Nuenen; dus vertrek per 1 maart weer uit Tegelen.
Vandaag gaan uiteten in venlo; bij Hasta Luego Zuus misschien ken je het wel.
Nu, met nieuwe baan in het vooruitzicht, de kinderwens ff op een laag pitje: geen maatregelen om het te verhoeden maar ook niet om het te bevorderen (geen ovutesten dus deze periode...).

Ik wens jullie ook fijne feestdagen en een heel vruchtbaar 2007.

Groetjes,

M3

Hoi hoi,

Ff een update:
Ben aangenomen in Nuenen; dus vertrek per 1 maart weer uit Tegelen.
Vandaag gaan uiteten in venlo; bij Hasta Luego Zuus misschien ken je het wel.
Nu, met nieuwe baan in het vooruitzicht, de kinderwens ff op een laag pitje: geen maatregelen om het te verhoeden maar ook niet om het te bevorderen (geen ovutesten dus deze periode...).

Ik wens jullie ook fijne feestdagen en een heel vruchtbaar 2007.

Groetjes,

M3

Hoi allemaal..
Voor nu hele fijne kerstdagen..voor jullie allen..
Jammer dat er geen sneeuw ligt he!!
Met mij gaat alles  lekker zijn gangetje!!  ik ben vandaag ook nog jarig!!
We doen deze dagen lekker rustig aan..geniet allemaal maar lekker!
en voor iedereen een heel gezond 2007, met voor iedereen een hele mooie wens die maar uit mag komen.
Veel liefs R

Goeiemorgen,

Iedereen een fijne kerst gehad????

Wij zijn in onze klusweek aanbeland. Had gisteren een redelijk duidelijk tweede treepje dus zal hij vandaag nog wel duidelijker zijn. Alleen komt vandaag mijn neefje van 7 de hele dag bij ons en blijft ook logeren. HELP!!!! We zullen toch wel een moment moeten zien te vinden om te klussen. Misschien vanavond als hij lig te slapen. Vind het toch wel een vreemd idee klussen terwijl je neeftje twee kamers verderop ligt te slapen. Maar goed!!!!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 207.

Veel liefs
Nataly

IK SNAP ER NIKS MEER VAN.

Gisteren had ik dus GEEN positieve ovulatietest. Er was zelfs helemaal geen tweede streepje meer zichtbaar. Heb ik mijn ei dan helemaal gemist. Normaal gesproken heb ik een dag na mijn ei een temperatuurstijging die blijft totdat ik weer ongesteld wordt. ook die heb ik nog niet gehad.

Tot mijn grote schrik had ik vanmorgen toen ik naar de wc ging bruin bloedverlies. Net zoals ik altijd heb een paar dagen voordat ik ongetseld ga worden. Hoe kan dit nu, zit nog maar op dag 19 en vorige maand had ik mijn ei op dag 22. Heb mijn temperatuurkaart erbij gepakt en daar zie ik op dag 12 wel een lichte temperatuurstijging maar niet zodanig dat fertilityfriend mij eisprong heeft gespot. Als ik nu mijn temperatuurkaart open geeft ie aan 'ovulationday not found yet'.

Vond wel dat mijn thermometer vorige week raar deed, schoot van 36,3 opeens omhoog naar 36,9 en bleef daar hangen. Als ik het dan nog een keer deed dan kwam er wel 36,3 uit???????

Zou ik mijn ei dan op dag 11 hebben gehad, 10 dagen later dan de maand ervoor.

Ik weet het even helemaal niet meer maar aan mijn bruine bloedverlies te zien ga ik gewoon ongesteld worden en dat al op dag 19 of 20.

Veel liefs
Nataly

Heey!
Dat is inderdaad strange?!
Even afwachten dan maar. Wel raar inderdaad en anders wel errug vroeg. Maar misschien komt je ei nog wel, who knowes?!
Ik zal gewoon nog doorduimen en aan je denken!
Verder alles goed?
Hier alles rustig!Gaat al beter s morgens. laatste dagen steeds 1x overgeven bij wakker worden en dat is t verder gelukkig!
Donderdag de screenings echo en bloed onderzoek!Spannend en ik zie er zo nr uit om dat kleintje weer te zien he!!
Ik wens je alvast een goede roetsj t nieuwe jaar in met heel veel goeds!!
xx zuus

Hai,

Allemaal een heel gelukkig, gezond en spetterend 2007. Ik kom net uit bed na 4 uurtjes slapen. We hebben oud en nieuw met vrienden gevierd en zijn daarna nog wezen stappen en waren dus om half zes vanmorgen thuis.

Even een update. Ik heb dus nog steeds last van bruinbloedverlies. Het wordt elke dag een beetje meer maar de ongi zet niet door. Dit is dus al dag 4 met bruinbloedverlies. Fertilityfriend heeft mijn ei gespot afgelopen vrijdag dus op dag 19. Verder heb ik zelf niks gemerkt en de ovulatietesten waren allemaal negetief. Behalve die van afgelopen woensdag (toen was er een heel vaag tweede treepje). We hebben toen geklust. De volgend dag was mijn ovutest negatief en toen hebben we dus niet geklust en ook op de dag dat ik mijn ei gehad zou hebben had ik een negatieve ovutest??????????? Wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg. Zit nu te wachten tot ik echt ongi wordt en ga dan meteen na mijn ongi beginnen met ovutesten. Kost wel veel ovutesten maar dan mis mijn ei in ieder geval niet.

Veel liefs.
Nataly

Terug
Bovenaan