Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi hier ben ik dan weer!!!!!!!!!

Nou dat was me een weekje zeg wat een chaotische week!
Ik zal even een samenvatting maken anders heb ik wel een paar pagina's nodig
De heen reis verliep op zich goed Kay werd een beetje bang toen het vliegtuig opsteeg maar viel daarna in slaap lekker rustige reis.........

Op Mallorca aangekomen pfffffffff warm dat het was tegen de 30 graden wachten op de buschaufeur.........eindelijk aangekomen bij het appartement na een half uurtje in de bus te hebben gezeten bleek het daar groot te zijn en je raad het al........een heel pokke eind lopen naar ons appartementje en de weg erna toe was steil heb er heel wat lopen puffen hoor!
Maar goed het was een leuk optrekje.

Nou en s'avonds begon de ellende met Kay dus al he hij wou niet gaan slapen, nou wel een beetje logich het was natuurlijk voor hem even wennen, nou vergeet het dus maar de hele week ging die pas slapen als wij ook gingen

We hebben 3 dagen een auto gehuurd en daarin lag meneertje natuurlijk zo te slapen dus dat was wel lekker kreeg die toch overdag ook wat slaap!
We hebben heel wat van het eiland gezien enge weggetjes door de bergen ( heb namelijk hoogtevreest) dus dat was af en toe even de ogen dicht....

Het eten daar was ook lekker de eerste paar dagen was Kay wel steeds rustig als we gingen eten maar daar kwam na een paar dagen verandering in helaas....hij werd vervelend je kon hem aan de andere kant van het buffet horen! en hij wou niet meer rustig blijven zitten dus op den duur was het even snel eten.
Kay heeft meer potjes eten gehad zo kreeg die tenminste wat gezonds binnen hij wou bij het buffet niet veel eten ja patat vind die lekker maar om dat nou alle dagen te eten dacht het niet !!

We zijn ook nog even naar het strand geweest nou je had hem moeten zien in het zand hij had het zand op zijn petje tot in zijn zwembroekje...
De zandbak achter thuis word dus zeker een succes.
Verder hebben we nog 2x in het zwembadje gezetten dat vond die ook helemaal geweldig.

Nou en toen de terug reis..........
We moesten om 4.15 opstaan hebben om 5.00uur even een broodje gegeten en om 5.30 werden we door een bus op gehaald op weg naar het vliegveld.
De terug reis is heel goed verlopen Kay was rustig aan het spelen met een meisje dat achter ons zat, en viel 20 min voor de landing nog even in slaap.

Nou uit het vliegtuig gekomen wat een weer koud brrrrrrrr
kreeg gelijk heimwee terug naar Mallorca daar was het elke dag rond de 30 graden!
Ben ook wel weer blij om thuis te zijn weer lekker je eigen bed en het ritme weer terug.......Kay wou alweer niet slapen net ik heb hem nog een half uurtje langer bij me laten zitten en om 20.00uur in bed gelegd hij heeft nog 10 min zitten huilen.
Ben zelf ook heel moe ga zo lekker naar bed wat zal ik lekker slapen.

Ik spreek je later weer........

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Dus....je bent weer veilig in nederland geland.   Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad!! Dus al met al viel eht vliegen nog wel mee met Kay? Had je geen hoogtevrees met vliegen dan? Ik heb zelf nog nooit gevlogen, dus ik heb er geen verstand van hoor. Misschien merk je dat wel helemaal niet als je maar niet uit het raampje kijkt.

Wel jammer dat Kay pas zo laat ging slapen......maar dan sliep hij zeker ook wel wat langer....of dat niet?
Lekker hoor temperatuurtje daar.....30 graden. Dan is het hier wel heel erg koud nu he? Ik vind het zelfs koud. Nou ja, vandaag valt het wel mee.....staat veel wind.

Eigenlijk heb ik niet eens zo veel te melden. Justin slaapt op het moment en Sander is voor het eerst na de vakantie weer naar de peuterspeelzaal. Dus ik ben echt ff aan het bijkomen. Niet dat ik het zo zwaar heb hoor, maar ik ben steeds zo moe........Moet gewoon nog ff bijtanken een keertje denk ik. Zit er aan te denken om me ouders te vragen of de kids daar mogen slapen van 't weekend, dan kan ik weer eens goed uitslapen.

He ik ga stoppen......vriendin van me wil ff msn-en en voor ik het weet moet ik Sander weer ophalen, dus.........
Ik spreek je snel wel weer en hopelijk heb ik dan wat meer nieuws!!

Groetjes Renate

Hoi Renate,

Nou wat een rot weer is het hier zeg heb gelijk last van mijn keel gekregen!
Kay wil s'avonds niet gaan slapen zodra je hem in bed legt begint die te krijssen, hij zal wel denken eerst moch ik ook tegelijk met jullie, nou hier thuis gaat het gewoon weer als voorheen hoor! hij huilt maar even hij heeft het vanzelf weer door dat hij moet gaan slapen dit geintje hebben we eerder met hem gehad.

Mis het lekkere weer wel!
En dat lekker niks hoeven doen is ook wel fijn, miste alleen mijn eigen bed en douche!
Hopen dat het hier nu ook wat beter weer gaat worden he!

Nou ik heb eigelijk niet veel nieuws te melden.........
tot later........

Groetjes Trischa

He Trischa......

Ohhhh!! kan me idd wel voorstellen dat je moet wennen aan het weer hier. Het is hier echt koud. Nou ja, vandaag viel het met de koude wel mee, maar wat een regen zeg.
Ik moest vandaag werken, want ik had geruild met me collega, maar het viel me mee hoe druk we het nog hebben gehad.   Je zou toch denken dat geen mens zin aan winkelen heeft met dit hondeweer. Gelukkig maar dan, want zo rustig is ook niets aan.

Ook wel weer lekker om thuis te zijn he? Lekker je eigen spulletjes om je heen. Ja en vooral je eigen bed natuurlijk. Die ligt toch wel het lekkerste dan.
En Kay moet weer wennen natuurlijk. Ik zit met Justin in hetzelfde schuitje op het moment, want die wil ook niet gaan slapen s'avonds. Vanavond viel het mee, was nog moe van gisteren denk ik. Al met al heeft hij een kwartiertje gehuild. Hoop alleen niet dat hij vannacht dan weer komt.

Nou verder eigenlijk niet zoveel nieuws te melden.   Gaan jullie nog wat leuks doe van 't weekend? Morgen ben ik lekker vrij en zondag gaan we naar Drouwnerzand.   Zijn jullie daar wel eens geweest?   Toen ik klein was ben ik er wel eens geweest, maar dat is voor mijn gevoel eeuwen geleden hahaha.

Tot spreeks en de groetjes van
Renate

Hoi Renate,

Nou het word hiet al iets beter met s'avonds naar bed brengen gister huilde die maar 5 min!! pffffff  je word er ook zo moe van he? denk je eindelijk zelf tot rust te kunnen komen....nou vergeet het maar, denk dat Kay het langzaam wel weer door heeft dat die gewoon moet gaan slapen.

Ik heb last van mijn keel niet normaal meer zo droog krijg gewoon hoofdpijn als ik hoest, heb er maar wat voor gehaald.
Kay was een beetje verkouden geworden daar al de eerste dag maar dat stelde niet veel voor hij heeft nu af en  toe nog een snotneusje.

Nou het word weer spannend de komende maanden.......ben met de pil gestopt! ben benieuwd hoe lang het dit keer duurd met Kay 8 maanden bij jou dan? was je bij de tweede sneller zwanger? vind het allemaal wel weer een beetje eng hoor maar ik laat het maar op me afkomen je hebt nu al veel ervaring dat scheelt natuurlijk een hoop waar ik me het meest druk over maak is de hele zwangerschap hoe dat met Kay gaat want ik kan hem dan niet zo veel meer tillen etc....

Ik ben heeeeeeeeeel lang geleden wel eens bij drouwerdezand geweest kan me er niet veel meer van herinneren eigelijk.
We hebben eigelijk morgen een verjaardag van mijn opa maar zoals ik me nou voel ga we wel een andere dag ga daar niet beroerd zitten!

Nou voor de rest heb ik niet veel te melden.... veel plezier morgen!!!

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Hier ben ik ook weer eens even. Is alweer even geleden, dus wordt wel weer tijd.
Hoe is het nu met je? Kan je alweer een beetje wennen aan het weer hier? Ze voorspellen mooi weer de komende dagen, maar zal mij benieuwen. Eerst zien en dan geloven!!

M'n kids zijn nu lekker bij opa en oma. Ik zat er even helemaal door. Ik had al nachten niet doorgeslapen......als Justin niet wakker was, dan was het Sander wel. En omdat mijn moeder toch maandag en dinsdag op moest passen had ik gevraagd of ze daar mochten slapen maandagnacht.  Nu stelde me moeder voor dat ze er vannacht ook nog wel mochten slapen en dat ik ze dan morgen weer ophaal, want dan ben ik vrij. Nou dat is helemaal geweldig natuurlijk. Ik mis ze wel hoor, want het is echt wel heel stil. Maar het idee dat ik straks weer lekker door kan slapen doet me ook wel goed. En daarna kan ik er natuurlijk weer een hele poos weer tegen hahahhaa (hoop ik). Ben net nog even actief aan het zwemmen geweest met me mannetje. Meestal gaat hij maandagavond en ik woensdag, omdat er altijd iemand bij de kids moet zijn, maar nu konden we lekker een keertje samen.

Drouwenerzand was heel leuk. Als de kids iets ouder zijn, dan is het echt helemaal geweldig, want dan kun je ze lekker laten gaan. Nu moet je echt nog met alles mee. Wat wel leuk was, dat je entree betaald en dat je dan gratis kan eten en drinken. Sander en Justin hebben 3 ijsjes gehad, 3 keer patat (kleine porties hoor) en wel 2 frikandellen ofzo hahaha.  Als Justin weer zag dat er iemand van ons patat had, dan kwam hij alweer aanlopen en riep "tat...tat".   We waren met m'n schoonfamilie. Het weer was ook geweldig, lekker in het zonnetje gezeten.    We hebben alleen 2 dikke buien gehad, maar nadat die weer over waren, was het weer geweldig.

Zo dit was het wel zo'n beetje, heb verder niet zo heel veel te melden. Ik ga nu ook maar eens weer vroeg me bedje opzoeken. Gisteren lag ik er ook om 10 uur al in en dat is goed bevallen.

Ik spreek je snel wel weer.
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Nou hier gaat het al weer stukken beter gelukkig! Kay gaat weer rustig slapen en mijn keel is beter.
Nou dat weer hier daar kun je ja nooit aan wennen....ze willen 3 dagen super warm weer hebben en dan weer inenkeer 17 graden hoe worden we ziek he!
nou we gaan er maar van genieten kan Kay mooi in zijn zandbak spelen.
Zaterdag gaan we barbequen ( weet niet of het goed geschreven is hoor ) dan is het gelukkig iets koeler ik vind rond de 25 graden ook warm zat.

Zo kan me inderdaad voorstellen dat je het wel even lekker vond dat je kids uit logeren waren ik zou dat ook niet trekken hoor elke nacht zou kapot zijn, gelukkig heb ik met Kay daar geen last van die slaapt echt van 19.30 tot 9.00 s'morgens lekker door heerlijk is dat hoor!

Morgen moet ik met Kay naar het consultatiebureau ben benieuwd hoe zwaar en hoelang die nu is we hebben wel een meet laat maar die moet nog steeds opgehangen worden  nog geen tijd voor gehad.

Nou ik heb eigelijk verder weinig nieuws te melden dus tot latersssssssss

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Fijn dat het bij jullie allemaal weer goed gaat.   Heerlijk zeg dat Kay zo goed slaapt. Ben jaloers hoor!!
Wat was het vandaag heerlijk weer he? Er stond gelukkig nog wat wind, want anders was het volgens mij niet te harden geweest.   De kids hebben lekker buiten gespeeld met water en zand. Nou das helemaal geweldig natuurlijk. Morgen moet ik helaas werken, maar daardoor ben ik zaterdag natuurlijk weer vrij.
Lekker is dat he, barbequen. Wij doen het in de zomer wel geregeld. Maar dan niet alles zo uitgebreid, maar ff stukje vlees erop, slaatje erbij en wat stokbrood. Heerlijk. De kids eten toch slecht....en vlees eten ze wel goed, dus echt een uitkomst hahahaha.
Heb niet zoveel nieuws eigenlijk.   Misschien morgen weer wat meer.

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan