Hoi hier ben ik dan weer!!!!!!!!!
Nou dat was me een weekje zeg wat een chaotische week!
Ik zal even een samenvatting maken anders heb ik wel een paar pagina's nodig
De heen reis verliep op zich goed Kay werd een beetje bang toen het vliegtuig opsteeg maar viel daarna in slaap lekker rustige reis.........
Op Mallorca aangekomen pfffffffff warm dat het was tegen de 30 graden wachten op de buschaufeur.........eindelijk aangekomen bij het appartement na een half uurtje in de bus te hebben gezeten bleek het daar groot te zijn en je raad het al........een heel pokke eind lopen naar ons appartementje en de weg erna toe was steil heb er heel wat lopen puffen hoor!
Maar goed het was een leuk optrekje.
Nou en s'avonds begon de ellende met Kay dus al he hij wou niet gaan slapen, nou wel een beetje logich het was natuurlijk voor hem even wennen, nou vergeet het dus maar de hele week ging die pas slapen als wij ook gingen
We hebben 3 dagen een auto gehuurd en daarin lag meneertje natuurlijk zo te slapen dus dat was wel lekker kreeg die toch overdag ook wat slaap!
We hebben heel wat van het eiland gezien enge weggetjes door de bergen ( heb namelijk hoogtevreest) dus dat was af en toe even de ogen dicht....
Het eten daar was ook lekker de eerste paar dagen was Kay wel steeds rustig als we gingen eten maar daar kwam na een paar dagen verandering in helaas....hij werd vervelend je kon hem aan de andere kant van het buffet horen! en hij wou niet meer rustig blijven zitten dus op den duur was het even snel eten.
Kay heeft meer potjes eten gehad zo kreeg die tenminste wat gezonds binnen hij wou bij het buffet niet veel eten ja patat vind die lekker maar om dat nou alle dagen te eten dacht het niet !!
We zijn ook nog even naar het strand geweest nou je had hem moeten zien in het zand hij had het zand op zijn petje tot in zijn zwembroekje...
De zandbak achter thuis word dus zeker een succes.
Verder hebben we nog 2x in het zwembadje gezetten dat vond die ook helemaal geweldig.
Nou en toen de terug reis..........
We moesten om 4.15 opstaan hebben om 5.00uur even een broodje gegeten en om 5.30 werden we door een bus op gehaald op weg naar het vliegveld.
De terug reis is heel goed verlopen Kay was rustig aan het spelen met een meisje dat achter ons zat, en viel 20 min voor de landing nog even in slaap.
Nou uit het vliegtuig gekomen wat een weer koud brrrrrrrr
kreeg gelijk heimwee terug naar Mallorca daar was het elke dag rond de 30 graden!
Ben ook wel weer blij om thuis te zijn weer lekker je eigen bed en het ritme weer terug.......Kay wou alweer niet slapen net ik heb hem nog een half uurtje langer bij me laten zitten en om 20.00uur in bed gelegd hij heeft nog 10 min zitten huilen.
Ben zelf ook heel moe ga zo lekker naar bed wat zal ik lekker slapen.
Ik spreek je later weer........
Groetjes Trischa