Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Trischa,

Dus je man vind je al computerverslaafd? Nou ik ben het ook al hoor, maar ik hoor mijn man er niet over, want hij is net zo erg. Hij zit in de hobbykamer en ik in de kamer met de laptop op schoot. Klinkt niet echt gezellig, maar valt mee hoor hahaha.

Leuk is dat, dat je iemand hebt leren kennen via deze site. Ik ken ook iemand van deze site, maar heb haar nog nooit ontmoet. Wij zitten nu al meer dan een jaar op het forum (volgens mij was Justin toen iets van 4 maanden)  Maar ze  woont in Spijkernisse. Dus dat is wel een eind rijden en ga je niet zo "even" heen. Maar ik zou het wel een keer willen hoor. Want ik msn nu ook met haar en wij hebben zoveel dingen gemeen met de kids enzo......
Ik heb ook al  17 jaar een penvriendin (we schrijven nu nog maar 1 a 2 keer in het jaar) En die heb ik ook nog nooit gezien. Toen ik zwanger was van Justin kreeg ik een trouwkaart van haar. Ik dacht toen echt.....ik ga erheen. Maar 2 weken voor haar bruiloft ben ik bevallen van Justin. En het was toen zoooo warm pfffff, dat ik het niet zag zitten om zover in de auto te moeten zitten met een baby. Zij woonde in Haarlem.
Kijk wij wonen een beetje dichter bij elkaar en zouden makkelijker iets af kunnen spreken. Lijkt het je leuk???

Toen ik zwanger was van Sander, waren 2 vriendinnen gelijk met mij zwanger. Sander is van oktober en die van mijn vriendinnen van september en november. Dus das wel heel leuk om over de kids te kletsen, en dat de kids mooi samen kunnen spelen. Sinds kort heb ik ook meer contact met een vrouw hier uit de straat en die heeft een zoontje die ietsje jonger is dan Sander, maar die 2 kunnen zo mooi met elkaar spelen.
 Maar dat is wel leuk he? Om lekker te kunnen kletsen over de kids.   Het is toch een onderdeel van je leven nu.

Jaaaa......vandaag nieuwe auto ophalen. Het is geen nieuwe hoor, maar voor ons wel. We krijgen een VW passat station. We hadden er ook al een, maar die was inmiddels 15 jaar oud. En deze nieuwe is van 1999, dus we gaan er weer heel wat jaartjes op vooruit.   En deze is donkerblauw, vorige was wit. Dus ik ben heel blij.
Mijn man heeft ook ander werk . Hij gaat in Putten werken en  moet heen en weer reizen nu. Dus vandaar ook een andere auto.  

Nou dit was het wel even voor nu. Ik zal eens even kijken of Justin nog slaapt. Sander is nu steeds om 7 uur wakker. Maar dat vind ik niet zo erg......als ze s'nachts maar slapen. En dat gaat nu alweer 5 nachten goed. Soms moet ik er nog 1 keertje uit, omdat Sander dan moet plassen, maar dat moet ook gebeuren en vind ik ook niet erg. Als hij maar weer direct slapen gaat.
Het is geloof ik een heel verhaal geworden. Maar dat is alleen maar leuk natuurlijk, want heb je weer heel wat te lezen.
Ik spreek je snel......

Groetjes Renate


 

Hoi Renate,

Fijn ja dat je man weer zo snel werk heeft, thuiszitten is ook niet alles he!
Dat is wel een mooie auto ja en lekker groot echt zo'n gezinsauto, wij hebben 2 auto's 1 grote seat toledo op gas daar rijd mijn man in omdat hij elke dag naar Coevorden moet, en ik rij in een deawoo matiz lekker handig hoor ik moet er niet aan denken dat ik nergens heen kan....

Maar je vraagt of het mij leuk lijkt om elkaar eens te ontmoeten? ja lijkt me wel leuk hoor jou ook? woonde jij nou in Emmen? wil best een keer wat afspreken hoor!

Kay ligt nu even lekker te slapen gelukkig, ik heb al zo'n last van mijn buik zou het komen doordat ik gestopt ben met de pil?   in de  onderbuik heb er al een paar dagen last van en het word nou wel erg vervelend ga anders volgende week maar even naar de huisarts denk ik.

Nou ik ga nog maar even op de bank liggen voel me steeds wat moe ik had eerst zo iets van kon wel zwanger wezen maar dat zou wel snel zijn in 1 maand dat wil ik niet geloven.

Nou spreek je later...........

Groetjes Trischa
 







.........sjonge......heel verhaal getypt......WEG!!!!

Sorry hoor!!

Hoi Trischa,
 
Nou ja zeg......wordt nu even wat korter verhaaltje, morgen weer meer.
Ik ben zo moe, we zijn vandaag naar Hellendoorn geweest. Vanmorgen vroeg op half 7 was Sander al. We hebben veel geluk gehad met het weer. TOen we heenreden een dikke bui en toen we er waren sputterde het nog een beetje. Maar voor de rest de hele dag droog. Me schoonmoeder belde net en die zei dat het hier nog wel veel had geregend. Nou bij ons gelukkig niet. Dit ging nog uit van mijn man zijn werk (personeelsvereniging) anders hadden we niet deze dag uitgekozen. Al met al kwam het nog goed. Kids waren doodop. Wat een indrukken voor die kinderen zeg.   Ze konden niet zo goed in slaap komen. Ze zullen er wel flink over nadenken......als ze maar niet gaan dromen.

Het lijkt me erg leuk om een keer wat af te spreken. Maar dat moeten we maar even doen als hier alles weer wat rustiger is. Johan heeft aankomende week vakantie en de week erop begint hij alweer bij zijn nieuwe baas. Dus het is nog even spannend en hectisch hier.
Ik heb zelf ook een auto.....golfje. Gelukkig wel, want ik zou er niet aan moeten denken om de hele dag thuis te zitten. Het moet ook wel met me werk natuurlijk. Wij wonen ook achteraf en het is ongeveer 4km fietsen naar het centrum. Ik woon in Nieuw Weerdinge, vlak bij Emmen dus.

Jou man moet elke dag ook nog wel een eind rijden naar zijn werk. Hoe lang doet hij erover naar Coevorden? Wij hebben trouwens 1 jaar in Coevorden gewoont.   Lang geleden hahaha.

Ik ga stoppen en ik typ morgen wel weer een stukje (als ik tijd heb, maar meestal lukt dat wel hahaa)
Hopen dat dit berichtje wel wordt geplaatst.

Groetjes Renate

He ik ga stoppen  
 
Hoi Renate

Hier even een kort berichtje ben namelijk ziek weer een keelontsteking en nu doet ook echt alles zeer praten slikken etc..heb ik weer  zat gister bij de dokter heb medicijnen gekregen.

Gelukkig dat jullie gister mooi weer hadden in zo'n park is dat toch wel fijn.

Mijn man doet er ongeveer een half uur over naar coevorden toe, valt opzich wel mee!

Ik hoor het wel als je een keer wil afspreken.........

Maar ik ga nu stoppen want voel me echt beroerd...tot later...

Groetjes Trischa
 
Hoi Trischa,

Vervelend zeg....een keelontsteking. Misschien was je daarom ook wel al zo moe. Je had dit natuurlijk al onder de leden. Maar met dit weer ben je natuurlijk ook snel ziek. Van moeders van de peuterspeelzaal had ik al gehoord dat het weer rondgaat. Ik hoop dat het mijn deur voorbij gaat.

Valt me mee dat je man er maar een half uurtje over doet naar Coevorden. Had eigenlijk wel langer verwacht. Maar is natuurlijk wel allemaal autoweg. Dan kun je tenminste een beetje opschieten. Ik werk eigenlijk dichtbij, maar ga ook altijd wel op tijd weg. Ik moet natuurlijk wel een plek vrijparkeren hebben. Op zich is dat er wel altijd, maar dan moet ik wel 10 minuten lopen....goed voor de lijn. Er is een hele kleine parkeerplaats wat dichterbij, maar die is natuurlijk ook heel snel vol.  

Met de kinders hier gaat het prima. Het regen verveelt wel heel snel, want ze willen heel graag naar buiten.   Hoe is het nu met Kay? Is hij alweer helemaal gewend na de vakantie?

Verder eigenlijk geen nieuws....ik spreek je snel. En we zien wel wanneer we een keertje afspreken.

Groetjes Renate

 

Hoi Renate,

Het gaat al weer stukken beter gelukkig! heb eindelijk een goede nachtrust gehad wat knap je daar van op zeg!

Met Kay gaat alles ook prima slapen gaat weer als vanouds dat scheelt weer...
Ja jammer dat het nog geen zomer wil worden he? Kay wil ook steeds naar buiten toe, morgen maar weer even eruit, hoop dat het dan niet zo hard waaid.

Vanmorgen was Kay weer eens helemaal nat te veel gedronken voor het slapen gaan dat houd natuurlijk geen luier, gebruik voor s'nachts broekjes van pampers heb nog net een pak gekocht voor ze kleiner werden er zitten nu maar 26 in ofzo en eerst 36 nou dat scheelt nogal zeg! ga maar weer over op die van de kruitvat die zijn ook goed gelukkig......en bij de boer hebben ze nu nieuwe ook even testen
Waneer deed jij Sander voor het eerst op een potje? ergens bij de 2 jaar ofzo?

Trouwens ik had een vraagje........toen jij weer zwanger wou worden van de tweede was je toen sneller zwanger?Ik heb wel weer een hele tijd de pil geslikt dus ik neem aan dat ik vast niet sneller zwanger word? je hoort vaak van wel???????

Nou verder heb ik eigelijk niks nieuws dus tot later.........

Groetjes Trischa
 

Hoi hoi,

Ik was geloof ik niet zo heel vroeg met Sander op het potje te doen. Ongeveer met 2,5 jaar, toen het zo mooi weer was in de zomer. Lekker in kortebroek buiten en dan de luier niet meer aan. Potje erbij en steeds proberen. Justin begint nu al.....maar dat ziet hij nu van Sander natuurlijk. Hij roept soms al....poepen...potje en rent dan naar de wc. Maar als ik zijn luier uit doe en hem op de pot zet, dan komt er toch niets. Dus ik denk dat ik het ook van de zomer maar eens ga proberen. Maar ik hem me er nooit echt druk om gemaakt. Sander was net 2 weken drie toen hij zinderlijk was met plassen. Poepen een week of 3 later.   Alleen op het moment heeft hij weer heel veel ongelukjes. Hij is elke keer net te laat en heeft dan weer een grote drup in zijn broekje. Ik zit er al aan te denken dat hij misschien wel blaasontsteking heeft ofzo, want  hij vind het zelf ook wel vervelend volgens mij. Denk morgen maar ff naar de dokter, dan weet ik het zeker.

Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden ben ik 4x ongesteld geweest voor ik zwanger was.   Nadat Sander geboren was ben ik weer met de pil begonnen. En toen we besloten hadden dat we voor een tweede zouden gaan, hebben we er weer 4x over gedaan. Dus dat is wel redelijk constant hahaha. Maar het  was  wel spannend hoor. Als je dan eenmaal besloten hebt om er voor te gaan, dan is elke keer dat je ongesteld wordt weer een teleurstelling.   Ik hoop voor jullie dat het niet te lang duurt.

Ik ga nu stoppen, want ik moet even wat in mijn huisje schoonmaken. Ben nu vrij, dus er moet wel even wat gebeuren. Begin maar even in de badkamer denk ik.
Ik spreek je snel!!!!
Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Zo dan was jij wel snel zwanger zeg! ik was pas na 8 maanden zwanger dat was een heeeeeeeeeeele lange tijd, hoop toch echt niet dat het weer zo lang gaat duren  ...........

Ik denk dat ik ook ergens begin volgend jaar ga beginnen om Kay op een potje te doen vind het zo nog wel lekker makkelijk en hij begrijpt het nu toch nog echt niet.

Vandaag even weer lekker naar buiten geweest was best lekker weer, kom ik tot ondekking dat Kay zijn schoenen te klein zijn! hij heeft er maar 2 maand op gelopen, dat word weer schoenen kopen dus hij heeft nu maat 21 gaat ook best snel eigelijk.
Neem niet al te lichte schoenen weer die heeft hij zo weer vies.

We hebben vanavond tijdens het eten een paar foto's van Kay gemaakt want die wil nu steeds zelf eten nou we aten dus spagettie hij zag eruit moest er wel om lachen hoor!
Hij wil steeds met zijn handen eten doet Justin dat ook? eten wil nog wel maar de vla wat een kliederboel........

Voor de rest heb ik eigelijk niet veel meer spreek je later........

Groetjes Trischa


 
Terug
Bovenaan