Hoi Trischa,
Dus je man vind je al computerverslaafd? Nou ik ben het ook al hoor, maar ik hoor mijn man er niet over, want hij is net zo erg. Hij zit in de hobbykamer en ik in de kamer met de laptop op schoot. Klinkt niet echt gezellig, maar valt mee hoor hahaha.
Leuk is dat, dat je iemand hebt leren kennen via deze site. Ik ken ook iemand van deze site, maar heb haar nog nooit ontmoet. Wij zitten nu al meer dan een jaar op het forum (volgens mij was Justin toen iets van 4 maanden) Maar ze woont in Spijkernisse. Dus dat is wel een eind rijden en ga je niet zo "even" heen. Maar ik zou het wel een keer willen hoor. Want ik msn nu ook met haar en wij hebben zoveel dingen gemeen met de kids enzo......
Ik heb ook al 17 jaar een penvriendin (we schrijven nu nog maar 1 a 2 keer in het jaar) En die heb ik ook nog nooit gezien. Toen ik zwanger was van Justin kreeg ik een trouwkaart van haar. Ik dacht toen echt.....ik ga erheen. Maar 2 weken voor haar bruiloft ben ik bevallen van Justin. En het was toen zoooo warm pfffff, dat ik het niet zag zitten om zover in de auto te moeten zitten met een baby. Zij woonde in Haarlem.
Kijk wij wonen een beetje dichter bij elkaar en zouden makkelijker iets af kunnen spreken. Lijkt het je leuk???
Toen ik zwanger was van Sander, waren 2 vriendinnen gelijk met mij zwanger. Sander is van oktober en die van mijn vriendinnen van september en november. Dus das wel heel leuk om over de kids te kletsen, en dat de kids mooi samen kunnen spelen. Sinds kort heb ik ook meer contact met een vrouw hier uit de straat en die heeft een zoontje die ietsje jonger is dan Sander, maar die 2 kunnen zo mooi met elkaar spelen.
Maar dat is wel leuk he? Om lekker te kunnen kletsen over de kids. Het is toch een onderdeel van je leven nu.
Jaaaa......vandaag nieuwe auto ophalen. Het is geen nieuwe hoor, maar voor ons wel. We krijgen een VW passat station. We hadden er ook al een, maar die was inmiddels 15 jaar oud. En deze nieuwe is van 1999, dus we gaan er weer heel wat jaartjes op vooruit. En deze is donkerblauw, vorige was wit. Dus ik ben heel blij.
Mijn man heeft ook ander werk . Hij gaat in Putten werken en moet heen en weer reizen nu. Dus vandaar ook een andere auto.
Nou dit was het wel even voor nu. Ik zal eens even kijken of Justin nog slaapt. Sander is nu steeds om 7 uur wakker. Maar dat vind ik niet zo erg......als ze s'nachts maar slapen. En dat gaat nu alweer 5 nachten goed. Soms moet ik er nog 1 keertje uit, omdat Sander dan moet plassen, maar dat moet ook gebeuren en vind ik ook niet erg. Als hij maar weer direct slapen gaat.
Het is geloof ik een heel verhaal geworden. Maar dat is alleen maar leuk natuurlijk, want heb je weer heel wat te lezen.
Ik spreek je snel......
Groetjes Renate