Hoi Trischa,
Ik koop zelf ook heel vaak bij Miss Etam.....de broeken dan. Bovenkleding vaak bij onszelf hahaha. Eerste keus heb je dan he? En je ziet meteen de nieuwe dingen die binnenkomen. Ik heb lange benen en daarom slaag ik vaak bij Miss E. want daar hebben ze longwear en dat is eigenlijk altijd goed van lengte. Ik loop ook vaak ff binnen om te kijken. Zo moet ik er idd ook zo tegenaanlopen. Wij hebben zelf maar af en toe lange lengtes dus dan moet ik het wel ergens anders zoeken. Vind het wel jammer, want krijg natuurlijk.
Hier zijn de kids gisteren ziek geweest. Alletwee hoesten en hoge koorts. Het is nu ook zo ineens weer over, dus wat dat geweest is......?? Ze hoesten nog wel hoor. Gisteren moest ik zelf werken, dus me moeder zat ermee. Op die momenten ben ik wel blij dat ze niet naar de crech gaan, want dan zouden ze niet heenkunnen. Vind het dan wel vervelend dat ik moet werken, maar weet dat ze dan in goede handen zijn.
Plannen voor koninginnendag heb ik eigenlijk niet. Wil nog wel ff met de kids ergens naartoe. Misschien ff naar me schoonmoeder, want daar is ook altijd een markt. In Emmen hoef ik niet te zijn, want daar vind ik het altijd veel te druk. Ik heb afgelopen 3 jaar altijd gewerkt, dus vind het nu ook wel lekker om vrij te zijn. Ik werk om de zaterdag en het kwam nu net zo uit dat ik vrij was. Heerlijk hahahaha. Schijnt ook mooi weer te worden. Hebben jullie nog leuke plannen dan?
Me mannetje werkt idd bij Hendrix. Hij denkt zelf dat hij wel wat anders weer vind, maar ik vind het nog wel spannend hoor. De banen liggen niet voor het oprapen. Hij zat bij Hendrix op de TD en deed een stukje automatisering erbij. Hopen dat daar weer wat in te vinden is. Hij heeft al weer een sollicitatie lopen.......duimen dus.
Ik ga stoppen, want wil nog ff naar de winkel. Volgende week ben ik jarig, dus moet heel wat in huis halen. Wilde net nog niet gaan, want de regen viel met bakken uit de hemel. Maar nu is het droog, dus ga maar meteen.
Ik spreek je snel.........Groetjes Renate