Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Renate,

Ik had je berichtje niet meer op tijd gelezen maar ben gelukkig niet bij WE geweest pffff had ik anders mooi voor joker gestaan
Nou dan kom ik de volgende keer wel even langs Cecil......

Geweldig weertje vandaag he  Kay heeft zich echt vemaakt, we hebben de schommel even inelkaar gezet maar dat was niet zo'n succes dat was de eerste keer voor hem nou ja dat komt wel.
Hebben jou kids een zonnebril ? hoorde namelijk dat dat niet zo goed is want dan gaan ze juist in de zon kijken????
vind het zo zielig dat die er nou al zo'n last van heeft...ik denk trouwens dat die niet eens een zonnebril op wil hebben.

Nou ik ga nog even gezellig tv kijken ofzo spreek je later..........

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,
Zoooo nu ff weer een berichtje van mij......de vorige was zo kort.
Dus je hebt wel lekker gewinkeld in Emmen? Nog leuke dingen gekocht? Ik vond het s'morgens wel rustig, maar s'middags hebben we het lekker druk gehad. Het was ook zo mooi weer. Denk dat de terrasjes wel vol zaten.

Ja jullie vakantie komt nu snel dichterbij he? Ik denk dat wij niet gaan dit jaar (of het wordt nog een last-minute) Want het bedrijf van me man gaat toch de deuren sluiten.  Was wel ff schrikken hoor. We hadden het wel al een beetje verwacht, maar het komt nog wel raar aan hoor. De bedoeling is eind augustus. Dus als we geen vakantie afgesproken hebben dan is hij wat flexibeler met (eventueel) een nieuwe baan. Maar helaas liggen deze niet voor het oprapen, dus het is nog allemaal afwachten.   Ik hoop dat hij snel wat weer vind.

Hoe is het nu met Kay? Is hij nog vekouden? Sander hoest sinds gisteren weer. Hij klinkt ook zo benauwd. Gisteravond werd hij wakker met koorts.....heb maar ff paracetamol gegeven. Vanmorgen ging het wel weer goed. Hij is nu op de peuterspeelzaal. Justin werd gisteravond ook zo ineens wakker. Misschien ook wel van het gehoest van Sander hoor. Heb m maar ff mee naar beneden genomen.....dat doe ik ander nooit (laatst 1x) maar hij wilde maar niet rustig worden.   Ik wilde zelf ook even boer zoekt vrouw kijken, dus was ook een beetje in eigenbelang dat ik m mee had genomen. Justin heeft steeds zijn neus dicht zitten en dan gaat hij huilen. Neusspray mag je ook weer niet te lang gebruiken en snuiten kan hij wel een beetje, maar nog niet zo goed.
Ach het is altijd   wat he? Maar het zijn wel schatjes hoor.   Het houd je bezig he? hahaha.

Donderdag gaan we bij de basisschool kijken waar Sander straks (waarschijnlijk)  naar toe gaat. Pffff ze worden al zo groot. Dan heeft Justin straks wat meer tijd om alleen te spelen. Hij is nu ook zo mooi aan het spelen. Sander is nu op de peuterspeel zaal. Ik zeg altijd die twee van mij kunnen niet met mekaar maar ook niet zonder elkaar.   Vooral Sander.....die kan iets moeilijker alleen spelen, dus samen is wel gezellig natuurlijk.
 
Ik ga stoppen, want kan straks Sander alweer halen en wil nog ff brood halen voor die tijd......dus tot laterssssssss,

Groetjes Renate

 
Hoi Renate........

Ik heb bij   miss etam in Emmen nog een broek gekocht eindelijk 1 gevonden die lekker zit, altijd als ik op zoek ga naar een kleding stuk vind ik nooit iets kan er beter zo een keer tegen aan lopen en niet speciaal op zoek gaan.

Kay is niet meer verkouden meestal na een weekje is het wel over gelukkig hij had nog wel een ander kindje aangestoken ik had ook niet door dat het zo besmettelijk was!

Wat erg voor je man dat die zijn baan kwijt is werkte hij bij Hendrix ?
Ja hopen dat die gauw weer wat anders kan vinden al liggen de banen niet voor het oprapen helaas....
Alles is al zo duur en je bent veel geld kwijt aan eten en je kids en dan die dure luiers... welk merk gebruik jij eigelijk ? ik heb Europrofit luiers die zijn heel goed en echt niet duur 7.89 ik had even voor een keer een ander merk gekocht nou Kay had meteen uitslag erg he! dus blijf maar bij die luiers.

Wat denk jij dat makkelijker is zonnebrand melk of zo'n spray ? ik vind het altijd zo'n gedoe dat insmeren en zo'n spray leek me wel handig heb je er toevallig ervaring mee??

Pffff wat een ochtend heb ik achter de rug zeg   Kay werd om de  kleinste dingen kwaad en dan merk je echt dat die een eigen willetje krijgt maar daar  weet jij natuurlijk ook alles van he wat hebben we het soms zwaar he hahaha......

Nou ik ga nog even wat doen hier in huis nu het mannetje nog slaapt
spreek je later......

Groetjes Trischa
 
Hoi Trischa,

Ik koop zelf ook heel vaak bij Miss Etam.....de broeken dan. Bovenkleding vaak bij onszelf hahaha. Eerste keus heb je dan he? En je ziet meteen de nieuwe dingen die binnenkomen. Ik heb lange benen en daarom slaag ik vaak bij Miss E. want daar hebben ze longwear en dat is eigenlijk altijd goed van lengte. Ik loop ook vaak ff binnen om te kijken. Zo moet ik er idd ook zo tegenaanlopen. Wij hebben zelf maar af en toe lange lengtes dus dan moet ik het wel ergens anders zoeken. Vind het wel jammer, want krijg natuurlijk.

Hier zijn de kids gisteren ziek geweest. Alletwee hoesten en hoge koorts. Het is nu ook zo ineens weer over, dus wat dat geweest is......?? Ze hoesten nog wel hoor. Gisteren moest ik zelf werken, dus me moeder zat ermee. Op die momenten ben ik wel blij dat ze niet naar de crech gaan, want dan zouden ze niet heenkunnen. Vind het dan wel vervelend dat ik moet werken, maar weet dat ze dan in goede handen zijn.

Plannen voor koninginnendag heb ik eigenlijk niet. Wil nog wel ff met de kids ergens naartoe. Misschien ff naar me schoonmoeder, want daar is ook altijd een markt. In Emmen hoef ik niet te zijn, want daar vind ik het altijd veel te druk. Ik heb afgelopen 3 jaar altijd gewerkt, dus vind het nu ook wel lekker om vrij te zijn. Ik werk om de zaterdag en het kwam nu net zo uit dat ik vrij was. Heerlijk hahahaha. Schijnt ook mooi weer te worden. Hebben jullie nog leuke plannen dan?

Me mannetje werkt idd bij Hendrix. Hij denkt zelf dat hij wel wat anders weer vind, maar ik vind het nog wel spannend hoor. De banen liggen niet voor het oprapen. Hij zat bij Hendrix op de TD en deed een stukje automatisering erbij. Hopen dat daar weer wat in te vinden is. Hij heeft al weer een sollicitatie lopen.......duimen dus.

Ik ga stoppen, want wil nog ff naar de winkel. Volgende week ben ik jarig, dus moet heel wat in huis halen. Wilde net nog niet gaan, want de regen viel met bakken uit de hemel. Maar nu is het droog, dus ga maar meteen.

Ik spreek je snel.........Groetjes Renate

 

Hallo.........

Wij hebben geen plannen voor 30 april mijn man wil in de tuin bezig met nieuwe planten gezellig he.....
Kijk wel even als er in de buurt wat te doen is ga ik wel met Kay alleen!
Hadden je kids misschien wat verkeerds gegeten dat ze allebei ziek waren??? heel apart he!

Heb gister de schrik van mijn leven gekregen  mijn zusje vertelde dat ze dit jaar nog gaat trouwen.... ik zal je het hele verhaal maar besparen maar kan niet echt zeggen dat ik de manier waarop nou zo geweldig vind.. ivm het geloof we waren nooit gelovig totdat ze 5 jaar geleden haar vriend ontmoete sinsdien is ze helemaal veranderd, maar ja ik zal het maar moeten accepteren anders ben ik mijn kleine zussie kwijt en dat wil ik niet!!

Kay was gister van de trap gevallen bij mijn zusje thuis die heeft natuurlijk geen traphekje gelukkig liep het goed af hij stond op de eerste tree maar ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren mijn zusje lette even niet goed op nou in vervolg als ik daar ben hou ik hem zelf wel heel goed in de gaten!!!

Heb voor de rest eigelijk niet zo veel te vertellen ga vanmiddag nog even zonnespray halen voor Kay vind dat makkelijker dan dat vieze melk spul.

Nou ik spreek je later..........
Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Ook gefeliciteerd met onze koningin he? hahaa.

Had ik me daar gister een heel verhaal getypt. Wil ik het versturen....fout op de pagina.   Nou ik baalde wel hoor. Maar hier ben ik dan nog even. Weet niet of het zo lang wordt als gisteren.

Heb je inmiddels sunspray gekocht voor Kay? Ik heb die van nivea....sunkids ofzoiets. Als je die er op spuit, dan geeft ie een iets blauwe kleur. Dat vinden de kids natuurlijk wel interessant. Doe meestal ook een beetje op me eigen neus, nou dat is dan lachen natuurlijk. Ik heb ook wel zonnedoekjes gebruikt van pampers. Dit is ook wel ideaal hoor, maar dat is eigenlijk alleen voor het gezicht. Anders ben je wel een paar doekjes nodig om het helemaal te doen.

Zooo wat heeft Justin last gehad van hoesten en koorts zeg. Vanaf vandaag ging het gelukkig weer een stuk beter. Gister ook weer tot half 11 wakker geweest (hoe houd hij het vol he?) Gelukkig wel de hele nacht doorgeslapen. Alleen zelf wel slecht geslapen. Ik lag er ook wel een beetje op of ik hem niet hoorde hoesten. Tegen half 10 (sávonds) werd hij ook zo wakker van het hoesten, het was of hij bijna stikte. Wel eng hoor.......

Wel een gedoe zeg met je zusje.  Gek is dat dan he? dat je er niet helemaal achterstaat, maar om haar niet te verliezen het maar accepteerd. Ja....wat moet je ook anders.  
Wat zul je geschrokken zijn dat Kay alleen op de trap was. Wij hebben met Sander ook een keer wat meegemaakt dat we dachten....pffffffffff had ook anders af kunnen lopen. Je moet echt ogen voor en achter hebben met die kleintjes. Ik laat Justin daarom ook maar vaak alleen op de trap lopen (loop er dan wel achter natuurlijk) Bij hem ben ik wel gauw geneigd om m te tillen. Sander kon best wel al vroeg traplopen. Dat was ook zo'n pienter mannetje, die kon  al heel vroeg  het traphekje openkrijgen. En ik was toen ook zwanger van Justin en Sander woog ook nog wel wat hahaha dus was wel zo handig.

Vandaag zijn we even naar me schoonmoeder geweest....daar was een markt (niet zo groot, dus gelukkig ook niet zo druk)   We hebben nog weer wat plantjes meegenomen voor de tuin.....die begint er op te lijken. Tsja...als je een tuin hebt, dan zul je m wel moeten onderhouden. Ik hoop dat het morgen ook weer een beetje mooi weer gaat worden. We moeten ook nog het gras maaien, voordat het weer te lang wordt.

Ik spreek je snel wel weer en ik hoop dat dit berichtje nu wel geplaatst gaat worden.....

Groetjes Renate


 

Hoi Renate,

Ik heb al zonnespray gekocht van nivea factor 40 zal het erg vinden als die verbrand dan maar wat meer uitgeven! als je spuit is het een beetje groen maar als je het uitveegd zie je niks meer en het is zo van je handen af dat heb je met dat vieze melk nooit.......

Wij hebben gister ook planten gekocht voor de tuin toevallig
na de vakantie gaan we de hele voortuin veranderen, meer stenen ik ben geen tuin mens hoor wat de van tuinieren houd jij?
Kay zit wel constant in de tuin te graaien en tegen de bloemen te slaan die heeft een lol achterthuis en wij er maar achter aan rennen pffff
dat word nog wat als ik straks weer zwanger ben.......

Heerlijk weertje was het vandaag he even een voorproefje voor de vakantie haha, vond het soms wel een beetje warm in de zon hoor en Kay wou niet eens slapen tussen de middag was ook al warm op zijn kamer.

Hoe gaat het met jou kids nou??
ik hoor het wel weer.........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Nog ff snel een berichtje van mij. Het is al een beetje laat, maar ik zit net. Ben net nog ff bezig geweest een kwarktaart maken. Morgen is de grote dag hahaha. Want dan ben ik jarig.   M'n huissie gepoetst vandaag, en in de tuin geweest. Heb nog ff het gras gemaaid pffffffff. Was best wel warm hoor. Volgens mij heb ik mijn neus verbrand. Ik had niet het idee dat het zo snel ging. Bij ons waait het toch altijd wel een beetje en dan gaat het wel snel, want dan heb je het geeneens in de gaten. Ik ben ook niet echt een tuinmens hoor.....'t is dat het moet. Schoffelen enzo laat ik meestal aan me mannetje over, maar het gras maai ik zelf ook nog wel eens. Justin is heel bang voor de grasmaaier.....hij kent het natuurlijk niet zo meer van vorig jaar. Toen liep hij nog niet en zat dan in het campingbedje buiten als ik het deed, of hij lag op bed.

Met Justin gaat het gelukkig ook een stuk beter nu. Wat ik wel handig vind is dat hij nu zelf zegt als hij dorst heeft. Vorig jaar dronk hij alleen nog zijn 3 flessen en wilde verder helemaal niets hebben. Geen sap, geen thee, geen water, NIETS. Daar maakte ik mij toen wel zorgen over hoor, maar op cb zeiden ze dat hij vanzelf wel zou gaan drinken als hij dorst had en in groente en fruit zat ook wel vocht en in toetje ook wel.   Maar wat ben je dan onzeker he? Ook al was het dan mijn tweede. Van Sander kende ik dat ook helemaal niet, dat was een echte zuipschuit hahahaha en nu nog. En zo ineens begon hij te drinken.......ongeveer met 11 maanden. Toen begon het natuurlijk ook wel warmer te worden.....zal toch wel dorst gekregen hebben.

Hoe zwaar en groot was Kay bij de geboorte? Vind ik altijd wel grappig om te weten. Justin woog 3890 gram en was 56 cm lang.   Hij is nu nog wel lang, maar niet meer zo aan gewicht.......echt een iel ventje. En Sander was 3880 en 54 cm lang.   Maar die is altijd groot en fors gebleven.

Dit was het wel voor nu eventjes.....ik spreek je snel (morgen waarschijnlijk niet) maar de groetjes.....

Renate
 
Terug
Bovenaan