Hoi Trischa,
Nou K3 was echt heel mooi. Sander en het zoontje van mijn vriendin hebben met hele grote ogen gekeken. Was natuurlijk heel indrukwekkend......muziek was hard en in het donker. Het was een hele leuke show. Dat Sander er nou echt helemaal gek van is ook niet hoor, maar hij kijkt wel altijd de wereld is mooi enzo. En zoiets leek me gewoon een keertje leuk. Een voorstelling van kabouter plop leek me ook wel leuk voor hem, maar daar had ik al negatieve berichten van gehoord. Dan kwam er maar 1 kabouter die wat liedjes deed enzo. Als je naar zoiets gaat dan verwacht je toch wel dat ze er allemaal zijn. Zou ook niet leuk zijn geweest als K3 maar met zijn 2en was geweest hahaha.
Ja woensdag is het al zover pfffffffff gaat snel hoor. Wel een leuke tijd dat jullie vliegen hoor. Beter dan midden in de nacht toch? Broodje kan je zo meenemen. Je zit natuurlijk alleen ff met slapen van Kay. Ach misschien even op je schoot. Kan hij nog bij jullie op schoot? Of moet hij al een eigen stoel? Grens was toch met 2 jaar?
Verder eigenlijk geen nieuws. Ga zo nog even naar Emmen, want ik moet nog ff moederdag cadeautje kopen voor moeder en schoonmoeder. Ben altijd zo op tijd met dat soort dingen. Zaterdagavond ook nog op verjaardag, dus wordt een druk weekend. Zou blij zijn als het weer achter de rusg is......nou ja volgende week ook een drukke week, want me collega heeft gevraagd of ik nog een middag voor haar wil werken. En ik heb me laten strikken voor een collecte pffffffffffffffff. Had al spijt toen ik ja zei hahaha. Het is voor Nationaal fonds kinderhulp, dus het is wel een goede, maar ik heb het al zo druk. Eigen schuld he? Had ik maar nee moeten zeggen.
Ik ga stoppen.....ga ff kijken of Justin al wakker is. Hij sliep gisteren pas heel laat. Toen hij ziek was kreeg hij een beetje meer aandacht omdat hij zo huilde en nu houd hij ons voor de gek geloof ik. Als ik maar bij hem was dan was hij stil, maar zo gauw ik weer weg wilde lopen was het meteen weer jammeren. Op een gegeven moment toch maar weer weg gegaan en toen was hij zo stil, maar inmiddels was het wel half 10.
Nou de groetjes en tot spreeks
Renate