Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Renate,

Ik weet niet of je het vandaag nog leest maar van harte gefeliciteerd!!
en hoe jong zijn we geworden??  ben je de 25 al voorbij?? (mijn leeftijd)
lekker jong nog he al voel ik me soms net 60 pfff als de dag voorbij is ofzo....
Beetje drukke verjaardag? ik heb heel wat verjaardagen afgeschaft had er geen zin meer in.

Kay woog 3190 gram en 51 cm lang hij was 3 weken te vroeg dus nog wel een flinkerd dan he! die van jou waren groot zeg...ik heb wel het idee dat Kay iets kleiner dan normaal is aan zijn broeken te zien want die zijn bijna allemaal te lang raar he!

Zo ik heb eigelijk niet meer te vertellen, ga de wc even schoonmaken moet ook weer gebeuren he...........
tot later...
Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Ik heb net een berichtje hieronder geschreven (2003 zomermoeders, daar schrijf ik ook)   dus zal het hier ook maar weer even doen.

Hier gaat gelukkig alles weer een stuk beter. Vandaag waren ze heel erg lief en heel goed te pas.   Echt heel veel lachen en gek doen. Justin is toch echt een week lang hangerig geweest. Ik heb gewoon last van mijn arm op het moment. Ik denk van het vele tillen. Hij wilde niets anders dan op schoot pfffffffff vermoeiend hoor.

Nou ik heb een leuke verjaardag gehad hoor. De hele dag verspreid visite. Sander en Justin vonden het ook gweldig, want die zijn gek op slagroomsoesjes. En doordat het vakantie was, kwamen hun neefje en nichtje ook nog mee dus dat was dubbel feest.   Zelfs Justin hobbelde er achteraan en deed mee met hun spelletjes.   Neefje en nichtje zijn 7 en 6 jaar. Wat kijken die kleintjes toch tegen die groten op. Ze vinden alles leuk wat ze doen.
Ik ben 31 geworden pfffffffff. Da's pas een ouwe taart he? hahaha. Je bent zo oud als je je voelt. En ik voel me dus soms ook wel 60 hoor hahaha.

Morgen ga ik met Sander naar K3. Justin blijft bij me man thuis, want ik vind hem er nog een beetje te klein voor. Ben heel nieuwsgierig hoe Sander het zal vinden. Hij denkt dat we naar hun huis toe gaan, want hij vroeg al.....waar woont K3 dan??

Maarre.....ik ga er maar eens een eind aan breien. Ben je al spulletjes voor de vakantie aan het klaarleggen? Want het komt nu toch echt sneller dichterbij........

Groetjes Renate en ik spreek je snel.
 
Hoi Renate,

Kay heeft vandaag een zandbak gekregen van zijn opa en oma (mijn schoonouders)
als je de deksel open doet word dat een bankje heel leuk!

Ben nog niet aan het pakken we hebben de koffers al wel van de zolder gehaald,
moet eerst even kijken of er nog shirts gestreken moeten worden meestal als de zomer voorbij is strijk ik de t'shirts niet meer leg ze zo in de kast....
Heb al wel even een lijst gemaakt wat er mee moet want anders vergeet je zo wat! dat worden dus 2 koffers volproppen
We vertrekken woensdag vanaf Eelde om 11.50 vond het wel een rot tijd zit je net met broodeten neem wel een broodje voor Kay mee.
Heb er veel zin in hoor daar is het weer stukken beter als hier het is daar om 9 uur s'morgens al 20 graden pfff dat word zweten..........

Wat grappig dat Sander van K3 houd ik dacht dat dat meer voor meisjes was,het is muziek he en dat vinden ze meestal wel leuk ja ik zou Kay er ook niet mee naar toe nemen nog iets te jong daarvoor, blijft die toch niet rustig kijken.

Nou ik spreek je later...

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Nou K3 was echt heel mooi. Sander en het zoontje van mijn vriendin hebben met hele grote ogen gekeken. Was natuurlijk heel indrukwekkend......muziek was hard en in het donker. Het was een hele leuke show. Dat Sander er nou echt helemaal gek van is ook niet hoor, maar hij kijkt wel altijd de wereld is mooi enzo. En zoiets leek me gewoon een keertje leuk. Een voorstelling van kabouter plop leek me ook wel leuk voor hem, maar daar had ik al negatieve berichten van gehoord. Dan kwam er maar 1 kabouter die wat liedjes deed enzo. Als je naar zoiets gaat dan verwacht je toch wel dat ze er allemaal zijn.   Zou ook niet leuk zijn geweest als K3 maar met zijn 2en was geweest hahaha.

Ja woensdag is het al zover pfffffffff gaat snel hoor. Wel een leuke tijd dat jullie vliegen hoor. Beter dan midden in de nacht toch? Broodje kan je zo meenemen. Je zit natuurlijk alleen ff met slapen van Kay. Ach misschien even op je schoot. Kan hij nog bij jullie op schoot? Of moet hij al een eigen stoel? Grens was toch met 2 jaar?

Verder eigenlijk geen nieuws. Ga zo nog even naar Emmen, want ik moet nog ff moederdag cadeautje kopen voor moeder en schoonmoeder. Ben altijd zo op tijd met dat soort dingen. Zaterdagavond ook nog op verjaardag, dus wordt een druk weekend. Zou blij zijn als het weer achter de rusg is......nou ja volgende week ook een drukke week, want me collega heeft gevraagd of ik nog een middag voor haar wil werken. En ik heb me laten strikken voor een collecte pffffffffffffffff. Had al spijt toen ik ja zei hahaha. Het is voor Nationaal fonds kinderhulp, dus het is wel een goede, maar ik heb het al zo druk. Eigen schuld he? Had ik maar nee moeten zeggen.

Ik ga stoppen.....ga ff kijken of Justin al wakker is. Hij sliep gisteren pas heel laat. Toen hij ziek was kreeg hij een beetje meer aandacht omdat hij zo huilde en nu houd hij ons voor de gek geloof ik.   Als ik maar bij hem was dan was hij stil, maar zo gauw ik weer weg wilde lopen was het meteen weer jammeren. Op een gegeven moment toch maar weer weg gegaan en toen was hij zo stil, maar inmiddels was het wel half 10.

Nou de groetjes en tot spreeks
Renate
 
Hoi Renate,

Hier nog even een berichtje van mij voor dat het drukke weekend begint....
Morgen eerst een verjaardag van mijn schoonmoeder kun je daar weer de hele dag zitten ben al zo dol op verjaardagen (niet dus)
ja en verder het hele weekend maar beginnen met koffers pakken!!!

Ja op zich is het wel een mooie tijd om te vliegen, we komen dan om ongeveer 14.10 aan op Mallorca dan heb je nog wat aan de dag....
Ik weet niet vanaf welke leeftijd kinderen een eigen stoel krijgen???? hoop dat het vliegtuig niet te vol zit dan kan Kay ook zelf op een stoel zitten, ik weet niet of die bij me op schoot in slaap zal vallen dan zal die wel heeeeel moe moeten zijn hoor!

Dus je gaat sportief met een colecte bus lopen wel voor een goed doel ja....
ja soms kun je iets te snel ja zeggen he! een goeie leer voor de volgende keer

Moet je nog werken dit weekend?
Ben blij dat we niet aan moederdag doen zeg... ik geef mijn moeder altijd zo iets, ze heeft het op moederdag toch altijd te druk met    haar eigen moeder en schoonmoeder.
En mijn schoonmoeder is de dag ervoor jarig dus dan is het ook zo dubbelzinnig he?

Nou een fijn weekend... en tot later........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,
 
Nou....ben je goed verwend door de kleine?
Ik heb een tosti apparaat gekregen (wilde ik ook graag hebben) en Sander had wat leuks gemaakt op school. Voor ons is het ook een beetje dubbel hoor moederdag. Ikzelf was vorige week zelf ook al jarig en nu weer een cadeautje. En me man is een week na vaderdag jarig, dus ook weer zo dubbel. Ik denk dat we volgend jaar maar geen cadeautjes meer doen hoor. Doordat de kids straks wel iets gaan maken op school, is dat al leuk.
Wij gaan wel altijd ff naar me moeder en schoonmoeder.   Het zijn wel echt van die verplichtingen, maar nu zijn ze er nog. M'n ouders zijn een poos aan het klungelen geweest en dan heb je zoiets van.....toch maar ff gaan. Nu gaat het gelukkig goed hoor.
Justin was vanmorgen heeeeeeel errug vroeg wakker (dus dat was niet zo'n mooi cadeautje hahaha) 5 uur was het. Om half 9 was hij vo vervelend dat hij niets anders heeft gedaan dan huilen tot we weggingen om 10 uur. Hij wilde steeds op mij arm, wel lastig hoor als je je haar nog moet fohnen en opmaken enzo. Hij is even in de auto nog in slaap gevallen gelukkig, want ander   weet ik niet hoe dat gegaan was. Nu ging het gelukkig wel goed.

Ik ga maar weer eens stoppen. Ik heb niet zo heel veel nieuws. Ik wilde je nog ff een heeeeeeeeeele fijne vakantie toewensen, want ik weet niet wanneer ik weer op het forum ben. Ga namelijk een paar drukke dagen tegemoet.   Hoe lang gaan jullie ook alweer? Zal ik je een poosje moeten missen hahaha.
Nou geniet er maar lekker van en tot spreeks............

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Hier was het ook vroeg vanmorgen 7.00uur ja bij jou natuurlijk wel erger maar voor de zondag was dit wel erg hoor gister was het half 9 had echt zoiets waarom vandaag niet???

Ik krijg nog een moederdag kado zoek wel wat leuks op Mallorca!
We gaan 8 dagen komen 18 mei weer terug om 10.50 ...zal je ook missen hoor haha
Hoop s'avonds weer wat te lezen! ik zal je ook  uitgebreid verslag doen  over de vakantie dat worden lange verhalen.........

Nou ben benieuwd hoe het zal gaan in het vliegtuig...

Als ik je niet meer spreek voor woensdag dan tot 18 mei !!!!!

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Ik zal ff een berichtje typen. Als je er dan morgen weer bent dan heb je wat te lezen.
Hoe heb je het gehad? En hoe ging het met Kay in het vliegtuig? Vond hij het mooi allemaal? Zal wel denk ik.....8 dagen volledige aandacht van papa en mama hahaha. Hij zal ook wel weer moeten wennen denk ik aan thuis zijn.   Wat een boel vragen he? Ik hoor het allemaal wel als je er weer bent.

Hier gaat verder alles zijn gangetje. Slapen gaat nog steeds niet zo goed, alleen Justin heeft het verschoven van midden in de nacht naar s'avonds. Hij wil niet meer gaan slapen tegen half 8. De laatste paar dagen waren ze zowiezo al laat naar bed omdat we steeds iets hadden. Justin ging steeds pas tegen een uur of 10 slapen. Eigenlijk is dit beter dan midden in de nacht, maar het is wel vervelend.   Ik zit er over te denken om verduisterings gordijnen te gaan kopen, maar tussen de middag slaapt hij ook in een keer in. ......hoe kan het he?

Nou ik ga stoppen, want Justin vraagt aandacht.

Ik hoop je snel weer te spreken......

Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan