Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Renate,

Pffffffffff wat een weertje zeg  nou ik zit liever binnen hoor dit is me toch iets te warm.......we hebben de zon de hele dag achterthuis!
Kay heeft gister voor het eerst in zijn zandbak gezeten nou ik kreeg hem er niet meer uit wat een elende had ik hem ook maar niet net voor het eten erin moeten zetten domdomdom doe ik dus niet weer!!
Maar goed hij vond het geweldig en hij bleef nog netjes op het bankje zitten ook dat had ik nou echt niet verwacht wat is het dan een net mannetje zeg! het zat hier dus niet in de luier maar ja wie weet komt dat nog.....

Het is lekker warm boven op de slaapkamers dacht eerst even dat Kay niet zou gaan slapen maar hij is nu stil dus zal toch wel moe zijn heb hem gewoon een shortama aan gedaan waar slapen jou kids in s'avonds als het zo warm is? Kay heeft een pyama jasje met lange mouwen en een kortbroekje aan en een zomer slaapzak en hij heeft geen dekens want daar slaapt hij zowiezo nooit onder...soms denk ik dat hij het dan nog te warm heeft wat denk jij????

Je zal dit vanavond pas lezen want je bent nu aan het werk toch? was het een beetje uit te houden in de winkel? vast wel airco zeker?

Nou ik weet verder even niks meer dus tot later........
Alvast een fijn weekend!!!!

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,

Tjonge.....t'is echt warm zeg. Heb idd vandaag gewerkt. Het is uit te houden, het is niet echt heel koel in de winkel, maar wel koeler als buiten. Het is een soort airco wel, maar niet zoals in de supermarkt ofzo dat het echt heel koel is.
We mogen eigenlijk niet klagen he? Willen we mooi weer........

Ga je van het weekend nog wat leuks doen? Oh ja barbequen.....hahahah. Maar nog meer? Ik denk dat we morgen maar eens een water op gaan zoeken. Me man wil nog wat in het huis doen, maar omdat ze zondag minder weer voorspellen heeft hij zoiets van.......dan doe ik mijn klusjes zondag nog wel even. De kids vinden het geweldig buiten, lekker smeren met water. Vandaag zijn ze naar oma geweest (m'n schoonmoeder) Ze heeft ze vanmorgen meegenomen naar haar huis.......das helemaal geweldig voor de kids, want dat is toch nog weer anders dan thuis.

Je hebt idd een net jongetje als hij zo keurig in de zandbak blijft zitten. Justin mag heel graag gooien met zand, dus hier ligt er net zoveel buiten als erin hahaha. Had gisteravond geen zin meer om de boel aan te vegen......morgen kunnen ze zo weer verder spelen.

En wat betreft slapen......Justin heb ik gisteravond alleen pyamajasje aangedaan en hij heeft een zomerslaapzak aan. Hij heeft ook geen dekens over, want hij blijft er toch niet onder liggen. Hij is een woelwater, dus soms tref ik hem ook achterstevoren aan in bed. Sander had gister ook pyamajasje, maar die heeft een dekbed.......moet zo nog ff dunste deel er op doen. Maar die heeft het ook heel snel warm. Die voelt dan helemaal nat aan van zweet. Vorig jaar liet ik justin ook wel in zijn rompertje slapen en dan in de slaapzak. Het is bij ons boven ook bloedheet. Wij slapen nu zelf beneden, maar dat scheelt wel hoor. En de kids gaan vroeg in bed, dus heb ook niet veel tijd meer om het door te luchten.
Afgelopen nacht heeft Sander bij mij geslapen......mannetje was weg voor het werk, dus kon mooi. Hij was al 3 keer wakker geweest voordat ik naar bed ging. Ik dacht ik wil ook slapen, dus doe maar mooi bij mij. Toen ik naar bed ging, toen werd Justin ook nog eens wakker. Maar die heb ik nu maar eens ff laten huilen. Sander sliep toch beneden, die kon er niet wakker van worden. Na 2x ongeveer een kwartiertje laten huilen is hij toch in slaap gevallen.......gelukkig, want ik dacht dat ik gek werd. Bij mijn ouders hadden ze zooooo goed geslapen. (gelukkig voor mijn ouders natuurlijk)

Nou verder heb ik geen nieuws.....ik ga me zo ff omkleden, want ik ga ff op visite bij een oud collega...... lekker bijkletsen.

Groetjes en tot spreeks!!!! En barbequese voor morgen hahaha.

Renate

 

Hoi Renate,

Zo wat een druk weekend was het hier zeg pffff en dan  ook nog warm weer helaas zijn de vooruitzichten niet zo geweldig!
Zaterdag was een drukke boel mijn man heeft het hele huis schoongemaakt (buitenkant) ik heb maar even s'morgens de boodschappen gedaan was toen al weer vrij warm natuurlijk....
S'middags kwamen mijn moeder en haar vriend en mijn zusje hier om te barbequen weer vlees voor de hele week gegeten hahaha.

Kay heeft het hele weekend fijn in zijn zandbak gespeeld hij begon het zand er nu wel uit te gooien hoor! maar na een paar x zeggen mag niet stopte hij ermee.
Later heeft die nog even in een zwembadje gezeten maar daar was die gauw flauw van.

Vandaag hebben we eigelijk niet veel gedaan even een luie dag, vanmorgen even aan het fietsen geweest en verder eigelijk niet veel bijzonders.
Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Nou dat was het eigelijk wel weer tot later...........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Nog even snel een berichtje van mij voordat ik naar bed ga.

Wat een weertje he? Jammer dat het weer minder gaat worden. Ik vind dit wel heerlijk hoor. Als ik aan het werk ben mag het wel ietsje minder, maar als ik vrij ben.....heerlijk.

Wij zijn zaterdag naar strand Nulde geweest. Mijn man heeft er in de buurt gesolliciteerd en nu wilden wij nog ff daar in de buurt rondkijken. En omdat het zo mooi weer was zijn we ook maar even naar het water geweest.   Voor de kids was het net aan zee zo, want voor hun lijkt het heel groot natuurlijk. Alleen jammer dat er verschrikkelijk veel surfers waren. Er stond natuurlijk best wel veel wind, dus echt surfweer. Op de terugweg zijn we nog even bij mijn ouders langsgegaan en hebben daar gebarbequed......dus ook weer vlees voor een hele week gehad.

Vandaag waren wij ook rustig thuis. Omdat wij zaterdag niet thuis waren hebben we wat kleine klusjes bij huis gedaan. Grasmaaien en even in de tuin. s'Middags heb ik het badje neergezet voor de kids......alleen ging toen net de zon weer een beetje weg. Justin had helemaal blauwe lippen. Toen maar weer eruit. Toen ik even naar binnen was om wat te pakken kwam ik weer terug en was justin met t-shirt en al en luier aan zo in bad gesprongen. M'n man stond er bij en keek ernaar hahahaha. Hij was net niet snel genoeg of hij zat er al in. Nou ja.....nog maar weer een poosje in bad. Ze konden er dus niet genoeg van krijgen.
Maar was wel een lekker dagje....

Zo dit was het voor nu even........tot laterssssss

Groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Hier even weer een berichtje van mij....
Hier gaat alles goed Kay slaapt weer goed s'avonds geen gehuil meer gelukkig!
Hoe gaat het met jou nachtwakers?

Kay wil nu steeds in zijn zandbak spelen zit die bij de achterdeur heel zielig te doen maar het zand is nat dus helaas moet die maar even geduld hebben, nou dat heeft hij dus niet!

Hij wil nu ook steeds meer zelf doen broodje eten, hou hem wel in de gaten want er gaan soms stukken in....bekend verhaal zeker he?
Warm eten wat een ramp zeg leggen we steeds een stukje vlees in een bakje en pakt hij die er zelf uit en het eten zelf beetje in zijn bakje en dan kunnen wij hem zo van zijn bordje beetje bij beetje geven nou en dan het toetje hij had het laatst in zijn haren zitten! ( mijn man zijn schuld)

Nou dit was het eigelijk eerst even weer heb niet veel nieuws helaas...

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Hier gaat het goed (nog wel) met de nachtwakers. Justin heeft alweer 3 nachten doorgeslapen en Sander 2 helemaal en 1 nacht moest ik er ff uit voor een plasje. Dus gaat de goeie kant op kan ik wel zeggen. Voel mezelf meteen een ander mens, breek toch wel op die nachten. Maar waar het aan gelegen heeft dat ze zo slecht sliepen........? Het inslapen s' avonds gaat nog niet helemaal goed, maar ik laat hem nu wel huilen. Meestal heeft hij een half uurtje nodig.

Nu ligt Justin ook lekker te slapen en Sander is even een film aan het kijken. Dus heb ik nu even tijd voor mezelf. Ik moet straks nog even boodschappen doen.....komt ook elke week weer he?

Hier zijn ze ook helemaal verzot op de zandbak. Voor Kay is het echt nog helemaal nieuw natuurlijk. Ik hoop dat het een beetje droog gaat blijven, want die regen verveeld wel snel natuurlijk. En als ze lekker   buiten zijn, dan worden ze ook wat eerder moe, kunnen ze goed slapen.
Justin is weer snotverkouden.....maar dat word je ook van dit weer. Zelf snotter ik ook wel, maar ik heb ook last van hooikoorts.

Dit was het ook voor nu even weer aan deze kant......ik spreek je snel.
Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Vorige week donderdag was ik met Kay op het CB hij groeid goed hij is nu 11,5 kilo en 83cm lang het gaat nu niet zo snel meer omdat hij nu ook zo actief is.

Vandaag heeft die met een ander jongetje gespeeld leuk is dat om te zien hoe hij dan is toen we daar voor het eerst waren was Kay heel verlegen maar hier thuis is echt zijn plek he! ik vind het wel leuk dat Kay af en toe ook eens iemand heeft om mee te spelen en ik kan lekker met zijn mama praten over de kids, ik heb haar leren kennen via deze site grappig he was wel heel apart om elkaar voor het eerst te zien, heb jij wel eens zo iets gedaan?

Dus je krijgt morgen een nieuwe auto? ja ik las het bij msn hoor!
wat voor 1 krijg je?
morgen word het mooi weer 1 dag maar helaas maar goed even van genieten kan Kay even in zijn zandbak is die ook weer blij.........

Nou ik stop er maar weer mee ga nog even bij mijn man zitten want die vind me ondertussen een computerverslaafde!
Tot later........

Groetjes Trischa

 
Terug
Bovenaan