Hoi Trischa,
Tjonge.....t'is echt warm zeg. Heb idd vandaag gewerkt. Het is uit te houden, het is niet echt heel koel in de winkel, maar wel koeler als buiten. Het is een soort airco wel, maar niet zoals in de supermarkt ofzo dat het echt heel koel is.
We mogen eigenlijk niet klagen he? Willen we mooi weer........
Ga je van het weekend nog wat leuks doen? Oh ja barbequen.....hahahah. Maar nog meer? Ik denk dat we morgen maar eens een water op gaan zoeken. Me man wil nog wat in het huis doen, maar omdat ze zondag minder weer voorspellen heeft hij zoiets van.......dan doe ik mijn klusjes zondag nog wel even. De kids vinden het geweldig buiten, lekker smeren met water. Vandaag zijn ze naar oma geweest (m'n schoonmoeder) Ze heeft ze vanmorgen meegenomen naar haar huis.......das helemaal geweldig voor de kids, want dat is toch nog weer anders dan thuis.
Je hebt idd een net jongetje als hij zo keurig in de zandbak blijft zitten. Justin mag heel graag gooien met zand, dus hier ligt er net zoveel buiten als erin hahaha. Had gisteravond geen zin meer om de boel aan te vegen......morgen kunnen ze zo weer verder spelen.
En wat betreft slapen......Justin heb ik gisteravond alleen pyamajasje aangedaan en hij heeft een zomerslaapzak aan. Hij heeft ook geen dekens over, want hij blijft er toch niet onder liggen. Hij is een woelwater, dus soms tref ik hem ook achterstevoren aan in bed. Sander had gister ook pyamajasje, maar die heeft een dekbed.......moet zo nog ff dunste deel er op doen. Maar die heeft het ook heel snel warm. Die voelt dan helemaal nat aan van zweet. Vorig jaar liet ik justin ook wel in zijn rompertje slapen en dan in de slaapzak. Het is bij ons boven ook bloedheet. Wij slapen nu zelf beneden, maar dat scheelt wel hoor. En de kids gaan vroeg in bed, dus heb ook niet veel tijd meer om het door te luchten.
Afgelopen nacht heeft Sander bij mij geslapen......mannetje was weg voor het werk, dus kon mooi. Hij was al 3 keer wakker geweest voordat ik naar bed ging. Ik dacht ik wil ook slapen, dus doe maar mooi bij mij. Toen ik naar bed ging, toen werd Justin ook nog eens wakker. Maar die heb ik nu maar eens ff laten huilen. Sander sliep toch beneden, die kon er niet wakker van worden. Na 2x ongeveer een kwartiertje laten huilen is hij toch in slaap gevallen.......gelukkig, want ik dacht dat ik gek werd. Bij mijn ouders hadden ze zooooo goed geslapen. (gelukkig voor mijn ouders natuurlijk)
Nou verder heb ik geen nieuws.....ik ga me zo ff omkleden, want ik ga ff op visite bij een oud collega...... lekker bijkletsen.
Groetjes en tot spreeks!!!! En barbequese voor morgen hahaha.
Renate