Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Trischa,

Hahahah....leuk zijn dat van die foto's waar ze lekker ondergekliedert zijn. Zo hebben we van Justin ook een heleboel, want die kan er wat van hoor.   Doet ook veel met zijn handen. Vlees snijd ik in stukjes en die pakt hij in zijn hand en doet ze aan een vorkje en eet het op.   Toetje is idd wat lastiger. Als ik zie dat hij het doet, dan pak ik het toetje af......moet je hem horen gillen dan. Hij mag het dan weer als hij met zijn lepel eten gaat. Het gaat dan weer voor eventjes goed.

Justin heeft op het moment wel een eigen willetje hoor. Als ik drinken voor hem inschenk, dan duurt het hem al te lang gaat hij gillen. Als hij naar binnen moet gilt hij alles bij elkaar en als hij naar boven moet, naar bed, dan is ook het geschreeuw niet van de lucht. Ik hoop dat het binnenkort weer wat rustiger wordt.

Ja...ik was wel redelijk snel zwanger he? Je hoort ook nog wel eens sneller. Dat het ook wel eens langer duurt dat hoor je niet zo vaak, want daar praten de meeste mensen niet over. Maar ik ken ze wel hoor. Maar ik hoop dat het voor jou dit keer sneller gaat.
Leuk hoor....ik vond het wel leuk om zwanger te zijn. Alleen was ik wel ongeveer 7 maanden beroerd. Niet dat ik zo heel veel moest overgeven, maar ik had wel m'n momenten. Ik had ook altijd een pakje crackertjes in de tas, als ik me dan wat beroerd ging voelen, dan at ik even wat en dan ging het wel weer goed. Had jij toen je zwanger was van Kay ook nog zwangerschaps kwaaltjes?

Justin heeft vandaag voor het eerst een paar drupjes op het potje gedaan. De kids waren bij mijn schoonmoeder (want ik moest werken) en Justin zei dat hij moest poepen en op "pot" wilde. En toen hij erop zat, kwamen er een paar drupjes plas. Hahaha, wat wordt hij ook alweer groot. Hij begint nu ook steeds meer te praten. Nog geen zinnetjes, maar ik heb wel het idee dat hij alles begrijpt. Hoe gaat het bij Kay met praten?

Verder heb ik eigenlijk geen nieuws meer. Ik ga zo maar eens naar bed. Sander is steeds zo vroeg wakker, dus dat zal morgen vroeg ook wel weer zo zijn. Gistermorgen werd ik wakker van de hond van de buren....die joelde alles bij elkaar .

Spreek je snel....tot schrijfssssss!!!

Groetjes Renate


 
Hoi Renate,

We hebben vanmorgen een paar nieuwe schoenen voor Kay gekocht heel leuk met blauw licht en donker en bruin van het merk Brakkies waren nu maar € 30,- normaal
€ 54,95 wat een verschil he! aangezien ze toch maar weer een paar maandjes aan kunnen heb ik geen zin om steeds van die dure te kopen....

Kay praat nog niet veel hij kan mama papa nee en oma zeggen en hij kan een paar dieren nadoen dat is wel heel grappig, maar ja voor je het weet praten ze je de oren van je kop hahaha

Ik heb foto's gemaakt van Kay toen die spagettie aan het eten was nou geweldig!!!
als ik een keer op msn zit kan ik je wel 1 sturen!
Dat eigen willetje heeft Kay ook wel een handje van hoor ik pak ook zijn vla af als die met de handen erin zit en dan begint die ook heel hard te schreeuwen, met het eten laat ik hem maar hij moet het ook nog leren ja........

Toen ik zwanger was van Kay heb ik 3 maanden last van misselijkheid gehad ( niet echt overgeven gelukkig) en was veel moe.
toen ik  5 maanden zwanger was  gingen we trouwen het was toen erg warm die dag 30+ dat was wel erg zwaar maar het was een mooie dag.
verder heb ik wel last van bandenpijn gehad en een beetje van mijn bekken maar al met al mag ik niet klagen hoor!

Het gaat inderdaad snel he met de kids dat ze groter worden hoe oud is Justin nou? bijna 2 toch? Kay is nu bijna 19maanden het is echt een peutertje.....
Heeft  Justin ook last van driftigheid als iets niet mag bijvoorbeeld? Kay wel dan begint hij te schreeuwen en te slaan  en als je hem dan wil optillen doet die zijn armen omhoog en begint te trappen erg he!
Hoe gaat het met Sander? hij gaat zeker na de zomer naar de basisschool? waar let je eigelijk vooral op als je een school kiest? wij hebben hier 2 ook een christelijke school 2 min van ons huis die is ook veel kleiner dan zou je toch denken dat dat beter is dat ze daar dan meer aandacht zullen krijgen denk je niet? ben blij dat het nog wel even duurd!

Nou ik hou het weer voor gezien spreek je later.........

Groetjes Trischa
 
Hoi hoi,

Zo....ff rust. Druk dagje gehad. Van alles gedaan....huis schoongemaakt.....boodschappen enz enz. De kids hebben gelukkig de hele dag nog buiten kunnen spelen. Vooral vanmiddag was het nog wel even lekker. Morgen voorspellen ze niet veel goeds, dus we moeten maar even genieten van wat we nu nog hebben.
Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? Morgen gaan we er maar een rustig dagje van maken denk ik.

Justin kan idd ook heel driftig worden als hij iets niet mag. Nu wil hij bijvoorbeeld niet naar binnen....dan til ik hem op en zet hem binnen. Dan gaat hij meteen boos op de grond liggen en vertikt het om verder te lopen. Hij gaat ook meteen gillen en roept de hele tijd BUITEN....BUITEN. En dan dat koppie erbij hahahha dan moet ik ook wel lachen hoor. Gelukkig is hij niet zo zwaar en til ik hem nog zo mee.

Voor de rest eigenlijk niet zoveel nieuws. Ik ga nog ff tv kijken en ik spreek je later wel weer.

Groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Nou je raad nooit waar ik vanmorgen weer zat.....  bij de huisarts, weer een keelontsteking! gelukkig iets minder als die van vorige week! ik ben er nou wel goed zat van hoor!
Maar voor de rest gaat alles zijn gangetje hier, Kay heeft alle hoektanden erdoor hij heeft er geen last van gehad dat had die trouwens bij geen 1 tand gehad gelukkig.

Gelukkig weer mooi weer he! Kay heeft vandaag in het zand gespeeld bij een speeltuintje, thuis had ik dus ook een zandbak toen ik zijn schoenen uit deed.

We gaan in Juli 3 dagen naar Ameland toe, vind Kay vast leuk op het strand, ben er al heel wat jaren niet meer geweest dus lijkt me wel weer eens leuk.

Nou voor de rest heb ik niet veel nieuws ga nog even lekker op de bank liggen tv kijken en lekker vroeg naar bed, tot later........

ps. jij mag het 100 ste berichtje doen wat een hoop alweer he!!!

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Nou hier dan het 100e berichtje hahahaha. Jeetje wat veel al he? Ik had het helemaal nog niet gezien.

Wat vervelend voor je...alweer een keelontsteking. En net nu het mooi weer begint te worden. Wat heerlijk vandaag he? Ook niet meteen zo benauwd, laat de zomer maar komen. Vandaag moest ik werken en mijn moeder was er op te passen, maar ik geloof dat ze de hele dag buiten hebben gelopen.
Leuk is dat he? een zandbak in huis....alles in de schoenen. Ik heb met Justin nog wel eens dat ik hem verschonen wil en dat dan het zand zo uit zijn opgekrulde broekspijpen valt. Met Sander heb ik ook een keertje gehad toen hij klein was, had hij zo'n worker modelletje broek aan met allemaal zakken. Had hij in alle zakken zand gedaan hahahha.

Afgelopen nacht was het hier weer bal. Justin werd tegen 4 uur wakker. Hij had zijn neusje ook zo dicht zitten, hij kon niet fatsoenlijk ademhalen. Dus ik heb vandaag eerst maar eens een nieuwe neusspray gekocht. Mocht hij vannacht weer wakker worden, dan kan ik er wat aan doen iig.

Heerlijk zeg...in juli naar Ameland. Daar ben ik nog nooit geweest. Vorig jaar zijn wij naar terschelling geweest op vakantie. Heerlijk hoor, Sander had toen nog nooit de zee gezien. Hij vond het wel apart zo'n grote zandbak.
Wanneer gaan jullie? Wij gaan 1-2-3 juli in een caravan op ponypark slagharen (misschien heb ik het wel al verteld, )   Ik heb er nu wel al zin  in. ff er lekker tussenuit.

Nou dit was het wel zo'n beetj voor vandaag. Ik ga ook nog even tv kijken en ik spreek je snel.......

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Het gaat hier al weer stukken beter gelukkig!
komt zeker door het mooie weer haha

Nee je had nog niet verteld dat jullie naar ponypark slagharen gingen, leuk ja vinden de kids vast geweldig!
Wij gaan niet naar Ameland we gaan naar Terschelling leek me leuker en de hotels zijn daar iets goedkoper we gaan 18 19 20 juli.

Kay heeft er een handje van om in de bloempotten te graaien, ik erger me dood eraan kan ik steeds de stofzuiger pakken, doen ze dat bij jou ook?
ik weet niet hoe ik hem dit af moet leren ik doe hem nu steeds in de box als die het weer doet, maar of dat helpt???????

Nou vaderdag komt er weer aan soms heb ik wel eens zoiets van wat een onzin we stoppen er mee maar ja dan krijg je weer van die scheve gezichten.
We gaan s'morgens even naar mijn vader en later op de dag gaan we met mijn schoonouders uit eten, hebben jullie nog plannen?

Nou ik hou het even weer voor gezien spreek je later........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Het is weer donderdag, dus ik heb even weer tijd voor mezelf. Justin ligt in bed en Sander is naar de peuterspeelzaal. Dach eerst dat Justin niet in slaap kon komen, maar hij is stil. Ik ga maar niet kijken, want als hij nog niet slaapt, dan wil hij er zeker uit.
Er staat nog een prut op het aanrecht, maar dat doe ik zo wel ff na dit berichtje hahaha. We hebben net warm gegeten. Mijn man is deze week voor het eerst begonnen bij zijn nieuwe baas, en dat is meteen in de middagdienst. Hij werkt dan van 2-10 en er is geen gelegenheid om daar warm te eten, dus dat moet dan s'morgens. Wel vreemd hoor, we zaten om kwart voor 12 al aan de aardappels. Ik ben dat helemaal niet gewend, maar het moet nu wel.

Justin trokt telkens de dvd's uit het kastje. Hij zocht dan pipo en pluk, maar dan moet natuurlijk alles eruit. Heel vervelend is dat. Sander schrok altijd al als wij eh riepen, maar dat is er bij Justin niet bij. Ik heb een poosje een elastiek om de handvaten gehad dat hij hem niet open kon doen. Maar die is geknapt, dus nu kan hij er weer bij. Maar ik geloof dat hij het heeft afgeleerd. Laatst pakte hij het nog een keer eruit en toen heb ik hem even op de gang gezet en de dvd's op de kast. Vond hij niet leuk. Ik heb hier verder ook niet veel tips voor je, want dit soort dingen vind ik ook altijd wel moeilijk. Dus je zou ook de gang eens kunnen proberen.

Heerlijk Terschelling. Ik ben er inmiddels 3 keer geweest en zou zo weer willen. Toen wij er dit jaar waren zijn wij ook nog een dagje naar Vlieland geweest. Nou dat was wel leuk voor een daggie, maar daar zouden wij ons niet een hele week kunnen vermaken denk ik. Wat een rustig eiland zeg.
Schiermonnikoog ben ik een keer met schoolreisje geweest, maar daar weet ik niet zo veel meer van. Is volgens mij ook wel rustig. Texel.....daar zou ik ook nog wel een keertje heen willen.

nou dan ga ik nu dan toch maar ff opruimen, voordat Justin wakker wordt, en ik Sander weer op moet halen.

Doeiii en tot laterssssssss

Groetjes Renate
 

Hallo Renate

Dat is zeker wennen s'middags eten zou ik niet kunnen hoor om dan al aardappels te eten een hele omschakeling, eten de kids wel goed mee dan?

Het is toch maar Ameland geworden! wat dichterbij en niet zolang varen er naar toe heb vanmorgen net gereserveerd voor 4 dagen heb er nou al zin in!

Ben gister ongi geworden helaas.....maar ik had het ook niet zo snel verwacht hoor! volgende ronde weer nieuwe kansen hahaha.....
Ben tijdens dit  bericht typen lekker in de chocola aan het eten daar heb ik dan altijd zin in heb jij ook zo;n verslaving dan?

Kay is de laatste tijd steeds weer nat s'morgens zou die zoveel plassen hij heeft   s'nachts een luierbroekje aan heb je nog een tip? wat heeft Justin voor luier s'nachts? ik mag zo wel 5 slaapzakken aanschaffen want die zijn dan ook steeds nat.

Lekker weer vrijdag, moet je nog werken dit weekend?
Ik hoef het hele weekend niet te koken zaterdag etentje bij mijn moeder en vriend en zondag uit eten zalig he!
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Nou ik spreek je later, alvast een fijn weekend!!!!

Groetjes Trischa
 
Terug
Bovenaan