Hoi Trischa,
Hahahah....leuk zijn dat van die foto's waar ze lekker ondergekliedert zijn. Zo hebben we van Justin ook een heleboel, want die kan er wat van hoor. Doet ook veel met zijn handen. Vlees snijd ik in stukjes en die pakt hij in zijn hand en doet ze aan een vorkje en eet het op. Toetje is idd wat lastiger. Als ik zie dat hij het doet, dan pak ik het toetje af......moet je hem horen gillen dan. Hij mag het dan weer als hij met zijn lepel eten gaat. Het gaat dan weer voor eventjes goed.
Justin heeft op het moment wel een eigen willetje hoor. Als ik drinken voor hem inschenk, dan duurt het hem al te lang gaat hij gillen. Als hij naar binnen moet gilt hij alles bij elkaar en als hij naar boven moet, naar bed, dan is ook het geschreeuw niet van de lucht. Ik hoop dat het binnenkort weer wat rustiger wordt.
Ja...ik was wel redelijk snel zwanger he? Je hoort ook nog wel eens sneller. Dat het ook wel eens langer duurt dat hoor je niet zo vaak, want daar praten de meeste mensen niet over. Maar ik ken ze wel hoor. Maar ik hoop dat het voor jou dit keer sneller gaat.
Leuk hoor....ik vond het wel leuk om zwanger te zijn. Alleen was ik wel ongeveer 7 maanden beroerd. Niet dat ik zo heel veel moest overgeven, maar ik had wel m'n momenten. Ik had ook altijd een pakje crackertjes in de tas, als ik me dan wat beroerd ging voelen, dan at ik even wat en dan ging het wel weer goed. Had jij toen je zwanger was van Kay ook nog zwangerschaps kwaaltjes?
Justin heeft vandaag voor het eerst een paar drupjes op het potje gedaan. De kids waren bij mijn schoonmoeder (want ik moest werken) en Justin zei dat hij moest poepen en op "pot" wilde. En toen hij erop zat, kwamen er een paar drupjes plas. Hahaha, wat wordt hij ook alweer groot. Hij begint nu ook steeds meer te praten. Nog geen zinnetjes, maar ik heb wel het idee dat hij alles begrijpt. Hoe gaat het bij Kay met praten?
Verder heb ik eigenlijk geen nieuws meer. Ik ga zo maar eens naar bed. Sander is steeds zo vroeg wakker, dus dat zal morgen vroeg ook wel weer zo zijn. Gistermorgen werd ik wakker van de hond van de buren....die joelde alles bij elkaar .
Spreek je snel....tot schrijfssssss!!!
Groetjes Renate