Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Renate,

Hehe Kay gaat eindelijk slapen nu, ik dacht al bijna dat ik helemaal even geen rust krijg!
S'avonds gaat het slapen gelukkig ok al weer wat beter hij gaat gewoon weer tegen half 8 slapen zonder een half uur te huilen daar werd ik ook echt gek van.........

Dat was zeker zo'n periode dat Justin geen aardappels en fruit wou eten zou ik hier ook nog wel meemaken denk ik peuterpuberen noemen ze dat toch?

Nou ben benieuwd hoe het zondag op de beurs is wij gaan met de bus ook lekker makkelijk.

Nou ik moet er even mee stoppen want er ligt boven weer een te gieren pfff  toch geen rust........

Groetjes Trischa
 

He Trischa....is het nog gelukt om Kay in slaap te krijgen? Ik hoop het voor je. Die momenten van rust zijn toch wel even lekker he? Het is weer donderdag, dus ik heb nu ook weer even rust.   Sander naar de peuterspeelzaal en Justin in bed. Ik heb net al even de boel stofgezogen en gedweild, dus nu ff tijd voor mezelf. Nog een kleine 3 kwartier en dan moet ik Justin er al weer uithalen. Hopen dat hij dan een beetj goed te spreken is, want als ik hem wakker moet maken (wat wel vaker gebeurt) dan is hij vaak niet zo goed te pas. Maar op het moment is hij helemaal wel dwars.....idd zal de peuterpubertijd wel zijn hahaha. Vanmorgen wilde hij niets anders dan bij mij op schoot zitten. Nou daar heb ik niet de hele morgen zin in. Ik denk dat het bij hem toch wel wat met kiezen te maken heeft. En het niet willen eten is ook zo'n fase, maar misschien doet eten ook wel zeer........ze kunnen het nog niet zeggen he!!

Met de bus naar de huishoudbeurs is idd ook wel handig. Hoef je zelf verder nergens aan te denken. Daar hadden wij het ook wel over gehad, maar met eigen auto dan kun je weer weg wanneer je wil. Als je er eerder flauw van bent ofzo hahahahah. Maar dat denk ik niet, want zo groot als het is, dan sjouw je zo wat uurtjes rond en dan denk je ook straks.......moet ik nu alweer naar de bus???hahahaha

Misschien gaan wij zondag nog ff naar ponypark slagharen. Van de beurs heb ik kortingsbonnen mee genomen en dan is de entree voor de helft van de prijs. Maar dat ligt ook een beetje aan het weer. Want ik laat me niet natregenen (dat heb ik 1x gedaan en dat is wel genoeg). Ik was toen zwanger van Sander en we hadden vrijkaartjes, maar die waren alleen maar bepaalde weekenden geldig en we hadden al met de familie afgesproken dat we heen zouden gaan.   Maar goed....deze kaarten zijn langer geldig, dus dan maar een andere keer.

Zo ik ga stoppen. Inmiddels nog een kwartiertje voor Justin eruit moet, dus ik wil nog ff wat surfen over het internet.
Groetjes Renate
 


Hoi Renate,

Het is gister nog wel gelukt om hem in slaap te krijgen en nu slaapt die ook lekker zonder huilen gelukkig!

Kay heeft nog niet echt veel last van zijn doorkomende kiesjes gehad maar dat kan mischien nog wel komen hij heeft ze nog niet allemaal........

Ik ben al heel lang niet meer in ponypark slagharen geweest vond het altijd wel leuk maar Kay is er nog iets te jong voor.
Het word geen mooi weer dit weekend jammer he!
Ik hoop dat de zomer snel begint Kay vind het buiten zo leuk met die harde wind gaat die nog harder lopen moet je hem horen lachen.

Weet je wat ik zo vervelend vind Kay die kauwt heel slecht meestal slikt hij een stukje brood zo door en koek net zo doet Justin dat ook? ik vind dat zo eng he dat knijpt hij zijn ogen dicht omdat eigelijk het stuk te groot is, ik durf hem geen koekje zo in de hand te geven hoor ik doe het nu door wat fruit heen heb je nog advies???

Ik ga nog maar even wat schoonmaken voordat Kay weer in de wegloopt....

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,

Tips voor het doorslikken van grote stukken heb ik eigenlijk niet, want Justin doet precies hetzelfde. Hij propt zijn mond ook altijd helemaal vol. Er moeten minstens wel 3 stukjes brood in. Ik maak de stukjes expres wel wat kleiner voor hem. Als ik hem een koekje in de hand geef, dan valt het wel mee, net of hij dan wat geduldiger is met een nieuw stukje afbijten. Maar met rozijntjes dan zitten de volgende dag gewoon hele rozijntjes in de poep. (niet zo'n lekker verhaal, maar zo zie ik ook dat hij niet kauwt)

Wel jammer dat het van het weekend niet zo mooi weer gaat worden. Nu ziet het er nog wel lekker uit, maar dat zal straks wel omslaan dan. Maar ik hoop dat het nog mee zal vallen. Het was hier vanmorgen vroeg zeg. Pfffff de hele week slapen de kids al tot 8uur/half 9 en toen moest ik er vroeg uit. En nu ik vandaag vrij ben was Sander om half 7 al wakker. Nou ja alles beter dan dat ze s'nachts aan het spoken zijn. Want die nachten ben ik al meer dan zat en heb er genoeg van gehad.

Justin begint nu echt steeds meer te praten. Zegt alles na en wat grappig is......als hij zelf iets wil doen dan zegt hij   "ikke". Maar het is wel een meneertje eigenwijs hoor, want het is nu heel vaak ikke ikke....hahahaha.

Ik ga nog ff een was in de wasmachine doen, want dat gaat gewoon door he?

Tot spreeks. Groetjes Renate
 


Hoi Renate,

Morgen vroeg op de bus is om 8.45 in Beilen, ben benieuwd hoe het is het zal wel lekker druk zijn daar, ach kan ook altijd nog even op de negenmaandenbeurs gaan kijken ook vast wel leuk!
Ben benieuwd hoe dat morgen met Kay zal gaan voor het eerst zonder mama zo lang normaal ben ik altijd thuis en nu moet die het met papa doen......hoop niet dat het  word !! zal vast wel meevallen denk ik.
Vind het zelf ook wel raar om zolang weg te gaan zonder mijn mannetje hoor, maar het is ook wel een keer goed.

Leuk ja dat Justin begint te praten Kay zegt soms ook dingen na, vanmiddag zei ik jaja en toen zei hij dat ook ineens grappig is dat he!

Nou ik ga maar even nog wat tv kijken en dan vroeg naar bed word een lange dag morgen..... maandag hoor je wel wat ik er van vond.....

Fijn weekend nog!!!!

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,

Nou hoe was de huishoudbeurs? Je kunt het nu zekers ook wel voelen in je benen. Tenminste dat had ik wel.   En hoe is het gegaan met Kay bij je mannetje?

Hier hebben we een druk weekend gehad. Zaterdag was mijn vader jarig en zijn we s'middags en s'avonds geweest. De kids heb ik daar op bed gedaan en lekker laten liggen. Die hebben we gisteren weer opgehaald. Gistermiddag zijn we nog ff naar het zwembad geweest. Ponypark was het idd geen weer voor. Doordat het niet zo mooi weer was, was het wel druk in het zwembad volgens mij. Iedereen wilde wat gaan doen met het slechte weer natuurlijk.

Ik dacht nog snel ff stukje typen. Sander moet zo naar school, dus dan ben ik er mooi op tijd uit. Vannacht was Justin aan het spoken. Me man heeft hem eruit gehaald en bij ons in bed gelegd (ben ik niet zo blij mee, want dan wil hij natuurlijk aankomende nacht er ook weer uit en kan ik het hem weer afleren) Maar goed, hij slaapt nu nog. Dus die moet ik zo ff wakker maken en aankleden. Justin had vannacht de neus wat dicht zitten en het is dan net of hij wat in paniek raakt (kan me wel wat bij voorstellen). Even een beetje neusspray gedaan..........vind hij niet zo heel erg leuk. En meestal is dan een aai over de bol genoeg, maar nu dus niet. Pffffffffff wel vermoeiend hoor.

He ik ga stoppen......de hond staat te blaffen voor de deur en wil er weer in.
Ik spreek je snel en ik hoor nog wel hoe het op de HHbeurs was.

Groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Zo wat een drukte was het daar zeg, vooral bij die tentjes waar je gratis dingen kreeg echte nederlanders he ........
Ik vond het op zich wel leuk ben ook nog naar de negenmaandenbeurs geweest vond ik eigelijk nog leuker haha heb nog een luiertas voor 5 euro gekocht en een slaapzak ook maar 5 euro dat is echt niet duur!
Heb nu inderdaad last van mijn benen achter in mijn knieholtes vooral denk dat het komt door in de bus zitten zaten we de terug reis ook nog vast in een file uur vertraging gehad ergerde me dood  ga nooit weer met een bus!!!
we waren pas om 9 uur thuis, toen sliep Kay al maar die heeft mij wel gemist ik had even naar huis gebeld en toen riep die al mama maar verder is het wel goed gegaan!

Zo even bijkomen vandaag moet nog wel even boodschappen doen maar dat doen we vanmiddag maar even.
Ga nu maar even mat mijn mannetje spelen want die begint te zeuren in de box...

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Zooo, dus je hebt het ook weer gehad. Ja dat was echt erg he? Overal waar je dingen gratis kon krijgen, daar stonden rijen voor. Pffff er zijn dan ook van die mensen die meteen gaan graaien. Net of ze nooit iets krijgen.
Wij hadden zelf met de auto een uur nodig om A'dam uit te komen omdat we in de file stonden. Maar ja.....das het westen he? Dat kennen we hier niet. Gelukkig niet, want moest er niet aan denken om elke dag van en naar me werk een kwartier of langer in de file te staan.

Dus met Kay is het ook wel goed gegaan. Raar is dat he, als je thuiskomt en de kleine ligt al in bed.   Ik wil ze dan altijd even kussen en knuffelen, maar helaas gaat dat niet.   Anders worden ze weer wakker en heb je dat weer.

Ik ga stoppen en me bed opzoeken. Ik ben toch moe.........heb vandaag gewerkt en druk gehad, dus van mij mag het wel weer.
Ik heb voor de rest toch wel weinig nieuws te melden. Dat krijg je als je het druk hebt.

Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan