Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Renate,

Ik heb net even een berichtje geplaatst op de site over luiers in spanje, weet namelijk niet of ik de hele koffer moet volgooien of dat ik ze daar koop je weet niet hoe ze daar zijn he?? weet jij  zeker ook niet he?

Wat een rot weer hebben we weer he! je word er gewoon chagerijnig van  Kay wil zo graag lekker buiten lopen staat die weer zielig bij de voordeur.......

Nou morgen al weer donderdag wat gaat zo'n week toch eigelijk snel....
Ga morgen naar Hoogezand even naar mijn zusje en daar even shoppen, nou ja vind er eigelijk niet veel aan dat centrum want heb  18 jaar in Hoogezand gewoond het is natuurlijk wel wat veranderd gelukkig..

Nou ik stop er maar weer even mee ga nog even tv kijken en lekker vroeg naar bed!!

Tot later.......

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Zie dat jij net je berichtje het gepost, hier meteen een reactie terug.....Ik heb geen idee van de luiers in spanje. Ik ben er nog nooit geweest, maar ze zullen er ongetwijfeld luiers hebben. Zou zonde zijn als je hele koffer vol luiers moet hahahaha.   Jullie vakantie komt echt al sneller dichterbij zeg.....Je kijkt er zeker wel al naar uit.

Idd jammer dat het weer niet zo mooi meer is, Justin begint ook al vervelend te worden.   Die zou zelfs wel in de regen buiten willen spelen. Als we thuis komen van de winkel ofzo, dan kan ik hem bijna niet binnen krijgen. Wat een meneertje eigenwijs hahahaha blijven zegt hij dan.

Morgen moet ik de hele dag werken, van half 10 tot 9uur. M'n collega is ziek en ik heb met een andere collega al geruild dat die de vrijdag voor mij werkt. Wel vermoeiend zo'n lange dag, maar daarna ben ik lekker een keer de vrijdag en zaterdag vrij. Lang weekend dus.

Mijn buurvrouw (eindje verderop) heeft een dochtertje gekregen, ik denk dat ik daar vrijdag ff heenga, als ze tenminste verder geen visite krijgt. Ben wel even nieuwsgierig.....zal wel weer piepklein zijn. Helemaal vergeleken bij die van mij pfffffffffff wat gaat het toch hard met die knuppeltjes.

Vooral Sander is echt weer in de lengte gegaan. Ik heb zo weer 4 broeken van hem die ik nu ineens te kort vind. En er is 1 stuk gegaan, dus hij heeft werkelijk nog maar 2 goeie broeken. Moet toch nog maar eens ff voor hem op pad. Thuis vind ik het niet zo erg dat ze iets te kort zijn, maar als we weg gaan, dan moet hij niet voor joker lopen. Justin heb ik net weer een broekje van Sander aangedaan, maar wat hebben die twee een ander figuur zeg. Toen Sander het broekje aankon, toen moest ik hem 2 keer omslaan. Nu Justin m past, kan die m gewoon aan (zonder omslaan) maar hij moet er echt een riem om hebben. Justin is een heel fijn kereltje.

Zo dit was het voor nu ff, ik ga tv kijken en dan ook vroeg naar me bedje.
Had jij nou eigenlijk ook msn? Ligt me wel wat van bij van in het begin.
Misschien is dat wel wat voor ons.......nou, ik hoor het nog wel.

Groetjes Renate


 


Hoi Renate,

Ja ik kijk inderdaad al uit naar de vakantie!  ben zo benieuwd wat Kay van het vliegtuig vind zegt die vast ook broembroem tegen dat zegt die tegen auto's en treinen namelijk klinkt zo grappig!
Denk dat ik maar niet de hele koffer vol gooi met luiers   er had iemand gereageerd op mijn vraag en die zei dat ze daar wel goede luiers hebben.

Dus je hebt een lekker lang weekend is ook wel een keer fijn lijkt me...
hopen dat het weer ook een beetje mee zit, komt het weervrouwtje weer aan hoor  
We hebben geen plannen dit weekend we gaan misschien zondag uit eten met mijn schoonouders.

Dat is wel handig dat Justin de kleren van Sander aan kan, maar ik hoop eigelijk dat mijn tweede een meisje word het idee alleen al weer om een jongens naam te moeten bedenken maakt me al moe haha ik vind meisjes namen makkelijker jij dan?

Ik heb wel msn ja.... lijkt je dat leuker? ik hoor het wel van je
tot later.........

Groetjes Trischa



 
Hoi Trischa (weervrouwtje )

Ja vreselijk is dat he? namen verzinnen. Maar of het nu jongens of meisjes namen zijn, wij vonden het beide moeilijk pfffffffffff. Ik vind wel veel leuk, maar als ik het dan tegen mijn man zei, dan vond hij het maar weer niets. Toen voor Sander hadden we ook een meisjesnaam en die hebben we nog maar tegen niemand verteld dat als er toch ooit misschien (denk het van niet, maar je weet maar nooit) nog een meisje bijkomt hahahah. Mijn man wil namelijk nog wel een derde, maar ik vind het eigenlijk wel mooi zo. Garantie dat het een meisje wordt heb je niet,   en als ik dan al een derde zou willen, dan gaat het me om het kindje, niet of het een jongentje of meisje is.

Het lijkt me idd wel leuk om te msn-en...........mijn msn adres is renateechtwaar@hotmail.com
dus als het je leuk lijkt, dan zie ik je wel verschijnen.

Ik ga er een eind aan breien, want na een lange dag werken, ben ik wel errug moe.

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Ik dacht aangezien ik niet zo vaak op msn zit laat ik hier maar eens weer wat van me horen.....
Hoe gaat het ?
Hier gaat alles prima, Kay heeft sinds een paar dagen door hoe die zittens van de grond weer op kan staan lachen joh! gaat dat kontje van hem omhoog en huppa hij staat .
Bij jou nog nieuwe ontwikkelingen???
Ik had Kay vandaag een bakje met aardbeien gegeven hij netjes stukje voor stukje   uit het bakje pakken nou wat zag die eruit toen het op was! en de stoelkussen allemaal rode vlekken hopen dat die er weer uit gaan  
ik dacht ach laat hem even een keer zijn gang gaan nou nooit weer met aardbeien dus he.......

Ik ben de laatste paar dagen al aan het denken hoe dat straks zal gaan als ik stop met de pil over een maandje en ik weer zwanger ben, hoe Kay dan zal zijn, je begrijpt me vast wel he? had jij daar ook last van?
ik wil het wel heel graag omdat de leeftijden dan ook niet zo verschillen dan hebben ze veel aan elkaar....

Nou ik hoop weer wat van je te horen!!

Groetjes Patricia
 

Hoi Patricia,

Ja leuk hoor, we kunnen hier wel doorgaan en als we dan een keer elkaar spreken op msn is het ook goed joh!!!! Dit is ook wel gezellig.

Hier niet zoveel nieuwe ontwikkelingen, alleen Justin is soms zooooooo vervelend pfffffffffff errug vermoeiend. Hij kijkt me dan al aan van......ik weet dat het niet mag, maar ik doe het lekker toch. En dan denkt Sander leuk......ik doe het ff na. Maar goed, hij is ook nog maar 3. Ik verwacht dan dat hij wel weet dat het niet mag, maar hij is ook nog maar klein. Verder heeft Justin me weer een paar slapeloze nachten bezorgd. Ik denk toch kiezen. Toen ik er dentinox op wilde doen (heel gevaarlijk werkje, omdat justin me dan bijt hahah) voelde ik wel bobbels, dus er zit vast wat aan te komen.
Wat een heerlijk weertje vandaag he?  Ik kon de zandbak weer bij Justin uit de luier scheppen. Ze doen niets anders dan zand naar elkaar gooien. Justin begint en dan laat Sander zich niet op de kop zitten en doet zo een schep bij zijn trui in....hahahahhaa. Kunnen ze weer in bad(volgens mij doen ze het erom, want in bad vinden ze heerlijk.)

Oh ja.....weet nog wel hoe ik me voelde toen ik zwanger was van Justin. Beroerd als een kraai en helemaal op van de hormonen. Kon om alles wel janken en was heel erg kribbig. Ik geloof dat Sander er niet zoveel van mee heeft gekregen. Hij ging altijd mee naar de verloskundige en gaf wel kusjes op mijn buik, maar of hij het begreep??? Hij was ook net een jaar toen ik weer zwanger was natuurlijk. Ik denk dat overal bij betrekken het beste is. Zowiezo is duidelijkheid het beste.

He ik ga stoppen voor nu. En ik spreek je snel.......of hier of op msn.
Ik als computerverslaafde  ben toch altijd nieuwsgierig of er weer nieuwe berichtjes bijgekomen zijn.

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Wat vervelend is dat ja met die kiezen van Justin...tot nu toe heeft Kay er weinig last van, hij heeft ze nog niet allemaal dus wie weet kan het nog pijnlijk worden hoop het niet   als ik jou verhaal zo hoor

Het was weer een drukke week amper het huis schoon kunnen maken dat moet morgen vroeg maar even snel want moet om 11 uur mijn nicht van het station halen en dan hou ik er niet van als het huis nog wat rommelig is....

Moet je dit weekend werken? je werkt bij WE in Emmen toch?
Ik ga morgen in Emmen shoppen dus als je aan het werk bent... gluur wel even naar binnen weet wel hoe je eruit ziet ja.

Wij zijn ook van plan om een zandbak aan te schaffen hij heeft de spulletjes er al voor, ik had voor de grap met een harkje net alsof gedaan dat je er je haar mee moet kammen dus nu loopt die steeds met dat harkje zijn haar te kammen lachen......

Zo nog dik 2 weken en dan zitten we lekker in de zon op Mallorca heb er echt veel zin in even lekker weg van de allerdaagse sleur lekker 8 dagen niet koken schoonmaken etc...lekker genieten dus!!!
Ben benieuwd hoe Kay het daar gaat vinden, die zal zich wel vermaken in het zwembadje denk ik want hij is al dol op zijn badje elke avond.
Hoop   wel dat ze daar een beetje goed eten hebben wat Kay ook lust want dat is natuurlijk maar afwachten he.
Nou genoeg over de vakantie loop jou maar een beetje lekker te maken.

Nou ik stop er nu ook maar even mee kan ik nog even bij mijn man gezellig op de bank tv kijken want die vind me   ook een computerverslaafde hoor
tot laterrrrrr

Groetjes Trischa
 

Hoi Patricia,

Ik laat nog snel ff een berichtje achter, want heb niet zoveel tijd.
Ik ben nu ff snel nog me haren aan het kleuren en kan het zo uitspoelen.
Ik werk bij Cecil in Emmen.......dus kom maar ff binnen hoor!!!hahahhaa want ik moet wel werken morgen. Lijkt me wel grappig. Ik hoop dat je dit nog ff voor die tijd leest, anders sta je bij WE naar binnen te kijken en dan denk je ze hoeft niet vandaag.................
Morgen weer een langer berichtje.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan